Continental HSL1 un HSR1 - papildus komforts autobusiem

21.aprīlis 2008 13:51

Aprīlis ir īstais laiks pasažieru autobusu riepu maiņai. Gan tālo distanču reisos, gan arī jauktas satiksmes pārvadājumos un dažādos ceļu apstākļos pareizā riepu izvēle ietekmē gan transporta līdzekļa drošību, gan autobusu parka efektivitāti un būtiski iespaido komfortu, kas ir tik nozīmīgs autobusu pasažieriem.

Tā ir joma, kurā Continental HSL1 un HSR1 riepas var lepoties ar lieliskām tehniskajām īpašībām.

Mūsdienīgie tālo distanču autobusi spēj piedāvāt pasažieriem augstu komforta līmeni. Taču bieži nepietiekami novērtēta loma autobusa pasažieru komforta līmeņa nodrošināšanā ir riepām. Līdzena gaita un zems trokšņu līmenis dod būtisku ieguldījumu pasažieru labsajūtā. HSL1 riepa var lepoties ar pirmās klases komforta līmeni garos ceļojumos.

Continental ir izdevies nopietni uzlabot HSL1 ritējumu, lai sasniegtu līdzenu gaitu. Piedevām, īpaši HSL1 riepām izstrādātā protektora rievu ģeometrija nodrošina ļoti klusu ritējumu un, tādējādi, arī zemu trokšņa līmeni. Continental unikālā protektoru dizaina kombinācija ar speciālu gumijas sastāvu nodrošina optimālo stūrēšanas un bremzēšanas režīmu arī pie liela nobraukuma.

Brauciena komforts nav vienīgā uzlabotā HSL1 īpašība. Continental riepu izmantošana pirmās klases pārvadājumos palīdz samazināt arī autobusu parka ekspluatācijas izmaksas. Plašais riepas un ceļa saskares laukums un riepas kordu arhitektūra nodrošina vienmērīgu protektora raksta nodilumu un, tādējādi, arī augstu nobraukumu. Ar protektora rakstu un speciāli izstrādāta gumijas savienojuma kombināciju ir izdevies samazināt riepas uzsilšanas temperatūru brauciena laikā, kas ietekmē nodiluma straujumu, tanī pat laikā saglabājot gaitas vienmērību un tādējādi, panākot zemu degvielas patēriņu.

Savukārt Continental riepa HSR1 ir alternatīva kombinētai autobusu izmantošanai lokāliem un tāliem braucieniem. Vietējās satiksmes īpatnības nozīmē specifiskus izaicinājumus, tādus kā piemēram, stop-and-go veida braucieni, biežas virziena maiņas un liela braucamo virsmu kvalitātes dažādība. Šajos apstākļos ir vajadzīgas īpaši labi līdzsvarotas riepas. Continental raksturo HSR1 ar tādiem īpašībām kā drošība, līdzena gaita un laba vadāmība.

Tādas HSR1 īpašības, kā ļoti elastīga protektora struktūra un novatorisks vilcējspēka risinājums kalpo, lai maksimizētu saķeri uz slapja ceļa ar minimālu riepu nodilumu. Protektora apmales dizains nodrošina transporta līdzeklim optimālo stūrēšanas un bremzēšanas izpildījumu. Tāpat HSR1 raksturīgs ļoti zems trokšņa līmenis, kas palielina pasažieru komfortu pat ļoti daudzveidīgos ceļa apstākļos. Īpašie protektori padara HSR1 par vienām no klusākajām riepām savā klasē.

Augstam nobraukumam un ar to saistītai efektivitātei nozīmīgais vienmērīgais protektora nodilums tiek sasniegts pateicoties pilnveidotam spiediena sadalījumam pa visu riepas un ceļa saskares laukumu Tādējādi palielinās HSR1 ekspluatācijas laiks un samazinās ekspluatācijas izdevumi.
Vislabākās tehniskās īpašības visās jomās un īpašas rūpes par pasažieru komfortu padara HSL1 un HSR1 riepas par pievilcīgu izvēli 2008. gada sezonai.

Par Continental AG
Ar tirdzniecības apjomu, kas 2008. gadā plānots lielāks nekā 26.4 miljardi eiro, Continental Corporation ir viens no lielākajiem automobiļu komplektējošo komponentu piegādātājiem visā pasaulē. Kā bremžu sistēmu, transmisijas iekārtu un šasijas sistēmu, mērinstrumentu, vadītāju brīdinājumu sistēmu, auto elektronikas sistēmu, riepu un tehnisko elastomēru piegādātāja, korporācija sniedz savu ieguldījumu braukšanas drošības uzlabošanā un globālā klimata aizsardzībā. Continental AG ir kompetents partneris pasaules automašīnu tirgū. Korporācija šobrīd nodarbina apmēram 150 000 darbiniekus vairāk nekā 200 vietās 36 valstīs.
 

Papildu informācija Intrenetā: www.mediacenter.continental-corporation.com
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viesojamies Kuldīgā jaunajā mākslas kvartālā "Duna Brewery un KOPA" Kaļķu ielā 14 (+ VIDEO)

Latvijas Gada auto 2023 testa dalībnieki piestāj Kuldīgā, jaunajā mākslas kvartālā "Duna Brewery un KOPA". Eksperti šeit var atpūsties, bet elektroautomobiļi papildināt enerģijas krājumus. Lasīt vairāk

 

Vai drīkst glabāt riepas uz balkona? 3

Pēc katras nomaiņas riepas tiek novietotas glabāšanā līdz nākamai sezonai. Noteikti esat aizdomājušies, ka to kalpošanas ilgums atkarīgs arī no uzglabāšanas apstākļiem. Lasīt vairāk

 

Dabasgāzes un siltumenerģijas atbalstu piemēros automātiski

Nākamā apkures sezona būs dārga. Tāpēc valdība sagatavojusi dažādus iedzīvotāju atbalsta veidus. Bet kā pie tiem tikt? Kam atbalsts pienāksies automātiski, kam – nāksies pieteikties? Lai gan joprojām ir daudz nezināmo, šis tas kļuvis skaidrāks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Toyota pirmais 100 % elektromobilis (+VIDEO) 5

Toyota ir hibrīdauto pionieris, turpretim sava elektromobiļa japāņiem nebija. Tāpēc pirmais 100% bateriju auto no hibrīdu senseja ir notikums, kas jāredz klātienē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti