Renault turpina būt līderis

16.septembris 2002 9:01

Šā gada pirmajos astoņos mēnešos Latvijā joprojām populārākās jaunās kravas automašīnas bija "Renault" - Ceļu satiksmes drošības direkcijā pavisam reģistrēts 241 "Renault" kravas automobilis. Otrajā vietā ierindojies "Citroen" ar 140 jaunām kravas automašīnām, bet trešajā - "Volvo" ar 123 jaunām kravas automašīnām.

Tāpat CSDD ir reģistrētas pa 99 jaunām "Mercedes-Benz" un "Volkswagen" automašīnām, 80 "Scania", kā arī 69 "Iveco" kravas automašīnām un 60 "Peugeot". Pirmajā desmitniekā vēl ir ierindojies "Ford" ar 37 un "Maz" ar 35 kravas automašīnām. Arī pagājušajā gadā ar 298 automašīnām Latvijā populārākās jaunās kravas automašīnas bija "Renault". Pavisam šā gada pirmajos astoņos mēnešos CSDD ir reģistrētas 1116 jaunas kravas automašīnas, kas ir par sešiem automobiļiem vairāk nekā pērnā gada sākumā. RĪGA, SEP 15, BNS
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Automašīnām kļūstot sarežģītākām jāpielāgojas arī motoreļļām 3

Mūsdienās automašīnas ir jau kļuvušas tik sarežģītas, ka arī motoreļļu tām nedrīkst izvēlēties vienkārši pēc viskozitātes indeksa. Lasīt vairāk

 

Volkswagen nosauc Arteon Plug-in eHybrid cenas (+ FOTO) 1

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen atklājusi sava flagmaņa Arteon hibrīdmodifikācijas cenas, kas sāksies no atzīmes 51 064 eiro. Lasīt vairāk

 

Par Lietuvas Gada auto kļūst Volkswagen ID.3 32

Lietuvā noskaidrots Gada auto 2021 galvenā titula ieguvējs – to pirmo reizi ieguvis elektriskās piedziņas automobilis. Lasīt vairāk

 

Renault Flēnā rada pirmo rūpnīcu eiropā, kas īsteno aprites ekonomikas principus mobilitātes jomā 2

Re-FACTORY Flēnā: Eiropas vadošā aprites ekonomikas rūpnīca mobilitātes jomā, kuras mērķis ir panākt negatīvu CO2 bilanci līdz 2030. gadam Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti