Volkswagen, ieturot savas tradīcijas -- piešķirot katram Golfam "sporta" versiju, Parīzes autosalonam sagatavojis VW Golf R32, kas kļūs par Golfa vēstures spēcīgāko auto. Vēderiņā tam būs tas pats, kas VW Phaeton...

Volkswagen, ieturot savas tradīcijas -- piešķirot katram Golfam "sporta" versiju, Parīzes autosalonam sagatavojis VW Golf R32, kas kļūs par Golfa vēstures spēcīgāko auto. Vēderiņā tam būs tas pats, kas VW Phaeton...
Man liekas tas jaunietis virs manis ir vienkaarsi slims cilveeks!!!
Ar savu knapi dziivo 1.8T tu vari vienkaarsi braukt kartupelus lasiit, arii saliidzinaaji!!!!! Alfa GTA vispaar nekam nav deriiga!!
Es kaa Golf IV vieniigais iistenais fans un pazineejs lavijas republikaa esmu paarliecinaats ka sis ir iistais auto!! KUr vins ir maz 1500kg ir tikpat cik 10gadus atpakal sveera pirktie BMW! Skanna vinam arii IR lieta!!
Yee Nautilus, yee V6 4motion, K&N, O.Z. Superlegera, Eagle F1, OMP, Focal, Bilstein, Einbah, Zimmerman, Remus, GSA
man liekas ka katram var būt savs subjektīvais viedoklis un 18Tpower jau ir norādijis ka taas ir vinja domas nevis pasaules uzskats taa kaa YO-gsa pats tu esi slims blje
bet Golfs labs.. ka vienmeer
Negribu uzsakt fleimu, bet YO-gsa vienkarsi neko nerubi par mashinam, ipasi VW koncerna produkciju, ja vins saka ka 1.8T nav salidzinams ar 2.8. 1.8T ir atzists ka viens no vislabakiem dzinejem moderna dzineju vesture, ipasi labs prieks tuninga! manejam ir 200Zs, un mans Golf iet LOPA, tad eij pats lasi kartupeljus, ipasi tev palidzes pilna piedzinja, lai izbraukt no druvas!!!!
Un ja tu YO-gsa doma ka tu esi vienigs istais Golfa fans latvija, tu kretni kludies!!!
1.8T foreva!!! Bet Nautik pa tiesam rules!!!
2 18tpower:
1) motors ir ljoti smags, masina maza, un viss svars ir prieksa - sudiga vadamiba;
--- Ka tu to zini? Esi braucis ar sito Golfinu ko?
2) no 1.8T var ispiezt 250-300 Zs ipasi nemocot dzineju;
--- A cik var izspiest no V6 3,2L ja tam uzstadit turbinu? Sitas lietas nevajag salidzinat.
3) cena buss :-0;
--- Tak ir par ko maksat :)
4) Alfa 147 GTA ir jaudigaka
--- Varetu but, nestridisos
labaks dizains
--- Gaumes lieta
nesliktaka kvalitate
--- ITALU-MAKARONNIKU KVALITATE!!! Diemzel man ir pieredze ar Italu masinam (Fiat Uno, Fiat Croma, Alfa 164) un es varu teikt ka tie ir GRAUSTI! :) Baigi ruse, elektroekstras atri saluzt, ziema ka govs uz ledus, problemas ar rezerves dalam utt.
un Alfa dzineja skanja ir SUPER.
--- Ja tu izvelies masinu pec motora skanas tad NO COMMENT.
Esmu liels VW fans (1.8T kak nikak :-))
--- Ja patiesam butu tad neapdirstu sito Golfinu. Ej labak noperc sev to savu suda Alfu...
bet shis modelis ir GARAM!!!
--- Tev tas toc ies garam!
mjaa...tas jau bezmaz peecmashiinas izskataas,nevis peec VW :)
2 GolfLover:
1) Esmu braucis ar 2.8VR. Ko es par to domaju lasi auksa. 3.2VR vel smagak, attiecigi...
2) Saubos ka uz 3.2 var uzlikt normalu turbinu, vienkarshi nebus kur likt turbo, trubas interculler. je tomer izdosies drosvien ka temperatura zem kapota bus loti augsta: maz vietas zem kapota + turbina = loti karsti!
3) Vins maksas ap 30K Euro. Par so naudu var nopirkt BMW 330xi, WRX STi. Vel jautajumi?
4) -
5) Apsedies Golfa un Alfa 147 un sapratisi. Tici man ka ne ka man ari ir Golfs un bez iemesla nedirsisu! Alfa 147 salona ieliek Golfan, 100 punkti!
6) A 147 nevar salidzinot ne pat ar A 156, vini nozimigi izlaboja kvalitate. Neesmu Alfas fans bet biju loti parsteigts ar salona kvalitates.
7) -
8) Es medinaju but objektivs. Saproti, es milju Golfus bet uzskatu ka sis modelis nav tik labs value for money. Un VW daudz no viniem nepardos diemzel nevisi mil Golfus tik pat ka mes un nemaksas tik daudz par Golfu.
Tas ir tikaj mans vidoklis...
Golfs ir un paliek tikai un vienīgi Golfs vienalga tas lācītim vēderā!!! Impreza ar mazāku motoru dara viņu ārā tā tikai!
Un vispār par šo "spridzekli" jau bija rakstīts!
Pilniiga taisniiba ir 18Tpower, jo tik maza mashiina ar tik smagu motoru priekshaa, pietam priekshpiedzjina nozimee tikai vienu:
nenormaals understeering, suuudiiga vadiiba, krietna "knaabaashana", u.c. probleemas.
Shii mashiina tiek taisiita lai paziimeetos, bet ne normaalai maukshanai.
Buus jau fanaati, kas pirks, un slavees, jo acis buus piezhmiegushi sev ciet, un pashi sevi paarliecinaajushi, ka ir baigi kruta, vai arii vienkaarshi nebuus braukushi ar sabalanseetaam mashiinaam.
T.
Nu uz bāņa šamējais būs OK, par pārējo jāpiekrīt 18Tpower un T.
Golfs ir Golfs.
Par motora smagumu un citaam iespeejamaam neertiibaam ir padomaats, jo VW inzhinieri maak un prot kaut ko vairaak par Lego buuveeshanu.
Esmu braucis ar dazhaadaam mashiinaam, bet vienmeer ar labu nostalgiju atceros Golf IV. Taa ir mashiina, kuraa man kaajas jutaas vienaa elementaa ar pedaaljiem un motoru. Tehniski to gruuti izskaidrot.
Par Golf 2.8 tehniskajaam un kvalitatiivajaam iipashiibaam mutiski nepaarliecina. Parasti iedod izbraukt, tad visi spriedeleejumi pazuud.
Pieredzeejushi shoferi, kuri ikdienu pavada uz ritenjiem parasti izveelas Golf. Tam aciimredzot ir iemesls
viesis odnako jokotaajs reaals....pieredzeejushi shoferi izveelas golf...ha-ha-ha....neviens normaals cilveeks labpraatiigi neizveelas kompaktklases mashiinas,saaksim jau ar to ;) visaadaa zinja,ja man ljautu izveeleeties mashiinu,ar kuru katru dienu entie km jaarullee,me panjemtu kautko no bmw 7xx / mercedes 500 / audi 200 / scorpio 2.9 seerijas :P
to; viesis 12:21
un ir jau ir viņam tā 4motion piedziņa!
draco vienkaarshi njifiga nejeedz no automobiljiem un to pirceejiem - vinja nosauktie dzelzhi sastaada tikai dazhus procentus normaalas valsts autoparka, diemzheel nomaacoshais vairaakums vaalee ar Golf-Klasse un mazaakaam mashiinaam , taas ir taas, kas autorazhotaajiem peljnju nes! Un taupa lietotaaja naudinju ...
Reaals automobilists
To: 1.8T
Tei dazi kg tapat neko neizskirs, domaaju ka mieriigi vareetu ar tavu turbo paskrieties un arii veineet! Un ja vins tev ir baltaa kraasaa ar ATS 17" , Laser izpuuteeju, un riger spoleriem) priekseejais kaa lokomotiivei) tad visticamaak ka esam paziistami un vispaar nav te ko karot! Bet par V6 labaakumu gan esmu piniigi paarliecinaats, itseviskki kad buusu uzlicis pus-saciiksu reguleejamo einbah amort/atsperu komplektu un HGT turbo kitu( turbo gan visticamaak liksu nakam gad, nav jau leeti tomeer)
Ar 1.8T GTI standarta esmu braucis, un man kautkaa sajuusmu neizraisija, turbiinu necik nevareeja just, bezmaz tas pats, kas man iepriekseejais 1.8 20V GTI
Yee Nautilus, Abt moto-sport
2 YO-gsa:
Patiesam tas esmu es. Un es uzreiz saprotu kas tu esi, skatoties uz tavu mods sarakstu. Piekritu ka nau ko karot, be tu esi pats vinigs ka apdirs 1.8T, kas ir svets govs! :-) Es 2.8 ari cienu, bet visiem Golfam, TT, etc. ir problema ar oversteering - tas ir facts. Peikare Golfam ari nav loti laba prieks asfalta, ja vajag varu paskaidrot kapec. Vienkarsi visam masinam ir labas un sliktas puses.
Nav brinums ka tu nejuta turbinu uz parastas 1.8T, tapec ka bez cipa tas dzinejs ir dohlijs, turbinu patiesam nejust, bet tas ir vaciesu komromis - mazs spiedens - laba reliability. Chips maina visu ainu! Nedomaju ka mans golf bus atraks pa taveju, neskatoties ka zirgspeki mums ir lidzigi, bet pamedinat vienmer var. Pati galvena detala masina ir tomer "blive"! :-)
Bet jaatzist ka plans tev ir patiesam labs! Ka komentaru pret varu tev pateikt ka par so naudu (mashina + visi navoroti) var nopirkt WRX Sti, notunet, un lidot. Bet turbinu uz 2.8 tas ir kruto, tad busu krutaks neka ebkads r32!
Cik maksa tas turbo kits? Es ari domaju isteniba, bet naudas baigi zel! Plus tik daudz papild lietas jamaina ... labak jaunu masinu nopirkt :-)
Brauksi u rulisiem so svetdien?
Golfs nav mashiina , lai kaut 7 litru motoru liek, taa bundza taapat ir un paliek porno hardcore :)
******* idiots ir tas tur kā viņu sauca 18TPower 'baac reaals auto, smags, slikti vadoties!!! kur tu ti izdi.rsi??? vai nosapņoji???
pie tās mašīnītes ir ilgi strādāts un viss ir aprēķināts, ja ieliktu 1 golfam 3.2 ok, būtu viss trubā, bet tas nāk no rūpnīcvas un ir vienkāŗsi SUPER
2 user, nu zini nav viss OK, lai vai tur kas sareekjinaac, pasaki, ludzu kaadam hrenam tad ieksh Renault Sport Clio liekot V6 dvizhjoku vinjam to ielika aizmuguree nevis priekshaa, domaa ka priekshaa vietas nabija, vot i nekaa, tieshi lai buutu labaaks izsvarojums. Taa kaa ja sakrauj smilshu maisus Golf R32 astee iespeejams, ka sanaak labs auto. :)))
Nu bet shitik smagu motoriiti, tik mazaa vaagjiitii... Nez vai ir dizhaa jeega... Manupraat ar kaadu 2.2 pietiktos... Augstaakais 2.5.
Sis "mazs vagitis" sver 1500kg un ir pietiekami (4,2m) gars lai nebutu nekada "over-" vai "under-" steeringa. Corrado vai Golf 3 VR6 2,8l ta jau ir pagatne - sitam Golfam viss ir rupigi izrekinats un izplanots pat virsbuves paneli nav tadi ka parastiem Golfiem bet tikai lidzigi jo tas ir "vilks aitas ada".
2 GolfLover: esi kuat ko tadu lasisjis? ja ja, paradi kur. es neesmu neko tadu lasijis! fantazet visi var, bet pieradit... par ko tu runa par panelim es vispar nesaprotu, moz tu doma ka vini uztaisij panelus no karbonstedra, u.t.t.? tas tachu nau F1!
JanisGTi:
Izskataas, ka shitaa buus VW izgaashanaas! Tik jauns motors un tik maz speeka! Pat VR6 2,9 ir tie pashi raadiitaaji, ja bishku saregulee sprici! Tieshaam neticaas, ka ar sho modeli VW guus panaakumus jaudas un aatruma zinjaa. Viena lieta gan ir gandriiz 100%. Piekare buus ideaala. Tas ir pieraadiits jau ar saakotneejiem Mk4 modeljiem. Vareetu buut, ka handlinga zinjaa sitiis pushu Bembjus un Audi. Nu ko Golf fani! Jaacer tikai, ka VW neizblameesies, jo tad arii mess visi norausimies. :)
To 1.8T
Kits maksaa saakot no 7000EUR tad tiek ieguuti 320PS un iespeeja palielinaat kaut lidz 700PS
Skaidrs ka var, man arii bija iespeeja mainiit Golf pret Evo VI ME, bet tomeer nee, es domaaju ka drizaak nopirksu velvienu auto klaat, nekaa paardosu golfu!! Vajadzeetu vel uzlikt spaarnus no saciiksu golfa, kaa tam Vw centra hameljonam!!
Tavu 1.8T MTM arii mak 376PS mieriigi!
yee GSA, V6 4motion, Abt, Nautilus
To Yo-gsa:
Hmm, izklausas bistinj padargi. Ja tu nopietni doma par turbinu noceko amerikanu tuningistu produktus. Es nezinu kadi ir varianti 2.8 bet 1.8T kits maksa ne vairak ka 4k USD -> 400Zs. Tomer iespejams ka 2.8 kits jabut dargaks pec butibas, jo tev nav 'infrastrukturas' - visas trubas, klapani, intercooler, etc. Bet ir verts nociekot. Parasti sis lietas Europa maksa daudz dargak. Tomer Amerika ir "the land of opportunities" :-))))
To 1,8T:
Nu jaa, skaidrs ka daargi, bet laikam tas arii tapeec, ka vini eaali grib uzvaariities uz Golf IV ipasniekiem, jo piemeera III Golfam VR6 maksaa saakot no kadiem 3K-4K EUR, bet protams summas aiziet lidz 20K par bi-Turbo kitiem.
Bet nu principaa turbiina viena pati manliekas jau maksaa kaadus 1-2,5K $, taakaa taa cena taada arii vareetu buut.
Nu 1,8T viss buus leetaaks, jo baaze jau tak sagatavota!
Yee Riigas atsleega..
ei nu ko-jasak lasit kopa turbo kitus-redzu,ka ir pieprasijums!!:))
(pliku,samera progresivu turbinu var dabut pa 1kUSD)
Ko juus te lielaaka a dalja muldat....pasham ir 2.8 un nekaada vaina standarta dzineejs un visus bmw velk aaraa taa dirsh....un nevajag teikt ka prieksha smaga...vajag normaalu piekari uzlikt....un nav jau ar to rallijaa jaabrauc....un ja jauda pa iisu tad par 3000$ var uzlikt turbiinu taa ka nozjvankst...un ta nu pameegjinat iekabinaat kaads ....
pastaastiet cik benziina ēd Golfs VR6??? vienkārši ir radusies interese par šo auto...
Mans jaukais VR6 pateeree videeji 10 litri.....ja ir interese varbuut varam arii sarunaat ko par paardoshanu....mana adrese VR6@inbox.lv
iAuto dodas Gada auto 2024 pirmajā testa braucienā, kurā piedalās 11 automobiļi, pārstāvot dažādas agrāk sastaptas markas un vienu, kas atgriežas pēc ilgākas prombūtnes. Lasīt vairāk
Rīgas pilsētas tiesa Latgales priekšpilsētā šodien plkst.10 turpinās skatīt krimināllietu, kurā par kukuļa došanu ceļu policistam apsūdzēts automašīnas "Ferrari" šoferis, aģentūra, aģentūra LETA noskaidroja tiesā. Lasīt vairāk
Šajā raidījumā Autoziņas viesojas Somijas ziemeļu pilsētā Jivaskilā, taču ne lai apmeklētu WRC rallija posmu. Mūsu mērķis ir iepazīties ar jauno Mercedes - Benz pārstāvi Baltijā VEHO un izbraukt ar jaunākajiem elektromobiļiem. Lasīt vairāk
Volkswagen atklājis īpašā modeļa Golf R 333 cenu. Tā sākas no atzīmes 76 410 eiro. Lasīt vairāk
Tomer uzskatu ka si masinaj nebus lila veiksme tapec ka: 1) motors ir ljoti smags, masina maza, un viss svars ir prieksa - sudiga vadamiba; 2) no 1.8T var ispiezt 250-300 Zs ipasi nemocot dzineju; 3) cena buss :-0; 4) Alfa 147 GTA ir jaudigaka, labaks dizains, nesliktaka kvalitate, un Alfa dzineja skanja ir SUPER. Esmu liels VW fans (1.8T kak nikak :-)) bet shis modelis ir GARAM!!!