Atvadoties no muskuļauto Charger, Dodge sagatavojis īpašo versiju Super Bee no 500 standarta eksemplāriem un 500 aerodinamiski pārveidotiem Widebody automobiļiem.
2023.gadā Dodge Charger un Challenger ražošana beigsies, lai dotu vietu vienam pilnībā elektriskam modelim, kura pamatā ir nesen prezentētais Charger Daytona SRT Concept.
Lai godinātu abu modeļu ilgo karjeru, amerikāņu ražotājs laidīs klajā ierobežota skaita īpašo sēriju Challenger Shakedown un Charger Super Bee.
Super Bee tiek piegādāts kopā ar Scat Pack apdares līmeni, un to var atpazīt pēc uzrakstiem uz radiatora režģa un priekšējo riteņu arkām, kā arī īpašas grafikas uz motora pārsega un durvīm. Komplektu papildina SRT motora pārsegs ar papildu gaisa ieplūdes atverēm, melni izpūtēja izvadi un Brembo bremžu sistēma ar sarkaniem suportiem. Salonā Super Bees atpazīst pēc atbilstoša logotipa, kas redzams uz ādas un Alcantara sēdekļu atzveltnēm, kā arī uz instrumentu paneļa.
Pircējs varēs izvēlēties standarta versiju vai Widebody variantu ar citu aerodinamisko elementu komplektu un 9 cm platāku riteņu bāzi. Standarta versijai ir 20 collu aizmugurējie riteņi ar 275 mm riepām, bet Widebody tiek izmantoti 18 collu aizmugurējie riteņi ar 315 mm riepām. Abos gadījumos Dodge ir aprīkots ar Pirelli P Zero semi-slick riepām, kas būtiski uzlabo paātrinājumu no starta pozīcijas.
Motortelpā izmaiņu nav – tur joprojām Dodge astoņu cilindru agregāts ar 496 ZS un 644 Nm, kas ar 8 pakāpju automātiskās pārnesumkārbas palīdzību novada vilkmi aizmugures riteņiem. No 0 līdz 100 km/h Charger Super Bee ieskrienas 4,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 282 km/h.
Charger Super Bee būs pieejams tikai Amerikas tirgū ar kopējo tirāžu 1000 vienības. 500 no tiem būs aprīkoti ar standarta virsbūvi un zilo B5 krāsu apdari, pārējie 500 ar Widebody komplektu un Plum Crazy apdari.