Visi komentāri - Desmitā daļa autovadītāju brīvprātīgi apdrošina pasažierus

Desmitā daļa autovadītāju brīvprātīgi apdrošina pasažierus

 
Nozare.lv | 28.oktobris 2013 18:00

Foto: euroncap.com

Iegādājoties KASKO vai OCTA apdrošināšanu, tikai nepilni 10% autovadītāju domā arī par savu auto pasažieru aizsardzību, tos apdrošinot, liecina AAS "Gjensidige Baltic" statistika.

Pēdējā gada laikā apdrošināšanas sabiedrība "Gjensidige Baltic" saņēmusi apdrošināšanas atlīdzības pieteikumus no 206 cilvēkiem, kuri kā automašīnas pasažieri cietuši auto avārijās.

Arī Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) dati liecina, ka pagājušajā gadā ceļu satiksmes negadījumos ievainoti un smagi cietuši 1153 auto vadītāji un 1110 automašīnu pasažieri. Lielākoties pasažieri cieš tikpat bieži, cik autovadītāji.

Par pasažieru aizsardzību jārūpējas auto īpašniekam, tāpēc, iegādājoties KASKO polisi kopā ar nelaimes gadījumiem visiem pasažieriem, iespējams apdrošināt savus līdzbraucējus - notiekot negadījumam, pasažieri un pats autovadītājs tiktu finansiāli pasargāts, un viņu ārstēšanās un medicīniskos izdevumus segtu apdrošinātājs, informē "Gjensidige Baltic".

CSDD statistika liecina, ka no visiem avārijās cietušajiem 6,8% ir bērni vecumā līdz sešiem gadiem un 14,8% ir vecumā no sešiem līdz 18 gadiem.

"Gjensidige Baltic" ģenerāldirektors Aleksandrs Rjabovs paziņojumā medijiem norāda, ka situācija gadu no gada būtiski nemainās - cietušo un smagi ievainoto auto pasažieru skaits salīdzinoši ir ļoti augsts. Lai gan OCTA polises pasargā gan autovadītājus, gan pasažierus, tomēr, lai saņemtu kompensāciju par ārstēšanās izdevumiem vai morālo kaitējumu, cilvēkiem jāgaida mēnešiem ilgi, kamēr tiks pieņemts lēmums administratīvā pārkāpuma vai krimināllietā. Tāpēc izdevumi par savu ārstēšanos cilvēkam jāsedz pašam un jācer, ka kādreiz tos atmaksās. Savukārt, apdrošinot savus pasažierus pret nelaimes gadījumiem, ar ārstēšanos un rehabilitāciju saistītos izdevumus sedz apdrošinātājs, turklāt uzreiz pēc pieteikuma un nepieciešamās medicīniskās dokumentācijas saņemšanas, skaidro Rjabovs.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti