Ekonomiskas braukšanas sacensībās "Peugeot EcoCup 2015" rezultāti

Foto: Publicitātes attēls

KW Bruun Baltic OÜ | 29.oktobris 2015 6:58

Pirmo vietu automobiļu ar dīzeļdzinēju vidū ar satriecošu rezultātu ieguva IngaraTeņa un Roberta Jansona komanda, vidējais degvielas patēriņš tikai 2,7l/100km.

Piecas auto žurnālistu komandas 20. oktobra rītā devās ceļā ar jaunajiem Peugeot 208, lai, pārbaudot savas prasmes un Peugeot visjaunāko tehnoloģiju, censtos sasniegt mazāko degvielas patēriņu. Braucēji noteikto maršrutu veica ļoti ekonomiski, iepazīstoties ar skaistām savas dzimtenes vietām.

Pārbaudījums tika veikts ar jauniem Peugeot 208 modeļiem ar ekonomisko 100 zirgspēku 1,6 BlueHDi dīzeļdzinēju,  uzstādītais mērķis bija veikt ceļu vismaz ar rūpnīcas norādīto vidējo degvielas patēriņu 3,4 l/100 km. Sacensībās piedalījās arī divas komandas ar Peugeot 208 1,2 PureTech 82 ZS M5 benzīna dzinējiem, kā rūpnīcas solītais vidējais degvielas patēriņš ir 4,5 l/100km.

Pirmo vietu automobiļu ar dīzeļdzinēju vidū ar satriecošu rezultātu ieguva IngaraTeņa un Roberta Jansona komanda, vidējais degvielas patēriņš tikai 2,7l/100km. Otro vietu ieņēma Arnis Martinelli un Aldis Bite, viņu rezultāts bija 3,0l/100km. Kā trešie bija Aldis Zelmenis un Normunds Avotiņš, kas ieguva arī lielisku rezultātu – 3,1l/100km.

No automobiļiem ar benzīna dzinēju vislabāko rezultātu ieguva Guntara Pulsa un Raimonda Zandovska komanda ar vidējo degvielas patēriņu 4,2 l/100km, otro rezultātu izcīnīja Iveta Kaminska un Boriss Sebjakins, vidējais degvielas patēriņš 4,3 l/100km.

Visas komandas uzrādīja rezultātu, kas bija labāks par rūpnīcas vidējo solīto.

Visi dalībnieki nobrauca gandrīz 550km, taču pilnās degvielas tvertnes būtu pieticis arī daudz garākam maršrutam. Vidējais dalībnieku ātrums bija aptuveni 60 km/h, ņemot vērā daudzos apstāšanās punktus un šķērsotās apdzīvotās vietas, šis rezultāts ir iespaidīgs.

Ekonomiskas braukšanas sacensības Peugeot EcoCup ir tradicionālas sacensības par zemāko degvielas patēriņu, ko Peugeot Baltic ir organizējis jau vairākas reizes. Turklāt ir būtiski atzīmēt, ka katru reizi ir sasniegts degvielas patēriņa rādītājs, kas ir mazāks par rūpnīcas solīto.

Dalībnieki:

Ingars Tenis / Roberts Jansons – 2.7 l/100km  

Arnis Martinelli / Aldis Bite – 3.0 l/100km

Aldis Zelmenis / Normunds Avotins – 3.1 l/100km

Ingars Tenis / Roberts Jansons

Guntars Pulss / Raimonds Zandovskis – 4.2 l/100km

Guntars Pulss / Raimonds Zandovskis

Iveta Kaminska / Boriss Sebjakins – 4.3 l/100km

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Meistara padoms". Kas jāņem vērā, mainot vējstikla slotiņas (+VIDEO) 8

Vējstikla slotiņas tika izgudrotas pirms vairāk kā simts gadiem, un pēdējos piecdesmit gados to konstrukcija nav kardināli mainījusies. Tomēr sava jaunrade vērojama arī šeit. Lasīt vairāk

 

Blogeris Krievijā sadedzina savu "Mercedes AMG GT" vismaz 180 000 eur vērtībā, jo viņu pieviļ Maskavas oficiālais serviss (+ VIDEO) 30

Krievu blogeris Ļitvins sadedzina savu Mercedes-AMG GT 63 S četrdurvju kupeju, tādēļ, ka nespēj izturēt Maskavas dīlera attieksmi. Lasīt vairāk

 

Sadragātas, ar mazu atstarojumu jau gadiem ir Dienvidu tilta barjeras; 9 pret 2 par sliktu drošībai (+ VIDEO) 32

iAuto.lv 25.10.2020 izbrauc pa Dienvidu tiltu un Slāvu pārvada - secina, ka barjeras, kas atdala nobrauktuves, ir sadauzītas, demontēta vai ar sliktu atstarojumu. Lasīt vairāk

 

Ford Mondeo atvadās no benzīna motora 11

Ford vidējās klases modelis Mondeo atvadās no benzīna motora un turpmāk būs pieejams vienīgi versijās ar dīzeļdzinēju un hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti