Andris Dambis par savu auto izvēlas "Golf GTE" 5

Andris Dambis Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen Baltic States | 17.februāris 2016 10:34

Andris Dambis ir latviešu autosportists un inženieris, kurš vairākkārt piedalījies prestižajā Dakaras rallijā gan kā pilots, gan stūrmanis. 2012. gada Dakāras rallijā Māra Saukāna un Andra Dambja ekipāža bija pirmie pasaulē, kas šajās bezceļu sacīkstēs startēja ar elektrību darbināmu mašīnu. Andris Dambis un viņa komanda ne tikai kā pirmie nopietni pieteica elektro auto slavenajā Dakāras rallijā, bet arī kļuva par pirmajiem, kas, ar Latvijā radītu elektro superauto, uzvarēja leģendārajās “Pikes Peak” kalnu sacensībās ASV.

Saņemot jaunā Golf GTE automobiļa atslēgas Andris Dambis atzina: “Man bija izdevība ar šo auto pirmo reizi klātienē iepazīties pagājušā gadā nogalē. Es biju patīkami pārsteigts par tā labo īpašību kopumu. Kā elektrisko auto inženieris es varu izteikt atzinību šī auto radītāju kolektīvām, jo labi saprotu, kāda pieredze un zināšanas ir nepieciešamas, lai radītu tik mūsdienīgu un lietotājam draudzīgu auto.”

Volkswagen zīmola vadītājs Māris Jansons piebilda: "Mums kā zīmolam, kurš jau šodien fokusējas uz e-mobilitāti, šis sadarbības projekts ir ļoti nozīmīgs. Esam entuziasma pilni un patiesi gandarīti, ka tieši Andris Dambis, pasaulē atzīts elektro superauto radītājs, savu uzmanību vērsis mūsu produkta Golf GTE virzienā.”

Foto: Publicitātes attēls

Golf GTE, viens no inovatīvākajiem kompaktās klases modeļiem: tas ir tikpat sportisks kā leģendārie Golf GTI un Golf GTD, taču, nospiežot tikai vienu pogu, ar to iespējams braukt bezizmešu režīmā — tāpat kā ar elektromobili e-Golf. Golf GTE īpašības un izveicīgā daba ir pārņemta tieši no Golf GTI un GTD, pārnesot to uz elektriskās piedziņas pasauli. Golf GTE piedziņu nodrošina 1,4 l TSI benzīna dzinējs ar turbokompresoru un tiešās iesmidzināšanas sistēmu un elektromotoru. Šo divu piedziņas daļu kombinācija veido piedziņas sistēmu, kas nodrošina gan ilgtspējību, gan dinamisku veiktspēju apvienojumā ar 6 pakāpju dubultā sajūga pārnesumkārbu (DSG), kas īpaši izstrādāta hibrīdautomobiļiem. Kopējā sistēmas jauda ir 150 kW/204 ZS. Jaunā GTE pamatā ir divas piedziņas sistēmas: viena padara to par dinamisku GTI/GTD, bet otra pārvērš to par klusu bezizmešu automobili. Tā maksimālais nobraukums elektriskajā režīmā ir 50 km, bet kopā aptuveni 940 km.

Volkswagen ir pirmais autoražotājs pasaulē, kas vienā modeļu sērijā piedāvā visas šobrīd aktuālākās piedziņas sistēmas. Līdz ar Golf GTE modeļa iznākšanu, pircējiem tiek piedāvāta benzīna, dīzeļdegvielas, dabasgāzes, elektriskā un hibrīdpiedziņas sistēma.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ak 17.februāris 2016 15:28
4 4 Atbildēt

Ja nemaldos, tad Prius ir Toyota, bet šis ir VW auto. Tātad sis nav Priuss :)

Kanibaals 18.februāris 2016 15:53
3 3 Atbildēt

Dambis pārdevies. Nafig reklamēt kaut kādu kārtējo hibrīdu. Var jau būt, ka Dambja plānos ir izraut to benzīnmotoru ārā.

Maraton 17.februāris 2016 13:30
2 2 Atbildēt

Atradies varonis, parasts Priuss. Bet es ar tādu gribētu, uh ar 204ZS kam nevar sabojāt dienu.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Divi vīri un mūsdienu "Mercedes" - 3 minūtes, lai izkustētos no vietas (+ VIDEO) 55

Diviem vīriem, kas neizskatās pēc iesācējiem autobraukšanā, vajag trīs minūtes, lai izdomātu, ka mūsdienu Mercedes izkustināt no vietas. Lasīt vairāk

 

AvtoVAZ aptur Lada Granta pārdošanu

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ bloķējis gandrīz septiņus tūkstošus eksemplāru lielas Lada Granta partijas pārdošanu. Iemesls – defekts bremžu sistēmā. Lasīt vairāk

 

BMW 7.sērijas elektriskais modelis kļūs par jaudīgāko BMW 5

Interneta izdevums BMW Blog publicējis jaunu informāciju par 7.sērijas elektriskās piedziņas modeli, kas bavāriešu piedāvājumā tiks iekļauts tuvāko gadu laikā un kļūs par kompānijas jaudīgāko sērijveida modeli. Lasīt vairāk

 

10 miljoni 68 gadu laikā – Toyota saskaita, cik Land Cruiser pārdoti 68 gadu laikā 4

Japānas autobūves kompānija Toyota paziņojusi, ka apvidus auto Land Cruiser pārkāpis 10 000 000 saražoto eksemplāru robežu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti