Latvijā debitē uzlabotais Hyundai i40 (+ foto) 7

Foto: Publicitātes attēls

Skandi Motors | 23.marts 2016 10:54

Kopš Hyundai i40 debijas 2011. gadā ir pagājis gana daudz laiks, lai Latvijas auto entuziastus iepriecinātu ar atjaunoto šā modeļa versiju, kas sevī ietver gan vizuālos uzlabojumus, gan arī virkni dažādu tehnisko jauninājumu, tai skaitā arī jaunu transmisiju.

Jaunā i40 versija ir tapusi Hyundai Eiropas izpētes un izstrādes centrā, kas atrodas Vācijā. Autoražotāja mērķis bija radīt jaunu un inovatīvu modeli populārajā D segmentā. Aplūkojot jauno i40, nevar nepamanīt tā plūstošās līnijas un to, cik labi dizainā iekļaujas jaunais sešstūra priekšējais režģis, kā arī jauni biksenona lukturi, LED miglas lukturi, priekšējais buferis un jauni 16, 17 un 18 collu riteņu diski. Pie Hyundai oficiālā dīlera Skandi Motors, Lielibes ielā 32, iepazīšanās cena Hyundai i40 sedana versijai no 18 990EUR un i40 vagona versijai no 19 990EUR.

Automašīnas izmēri ir palikuši neskarti – 2770 mm riteņu garenbāze un 1815 mm platums, kas dod pamatu ietilpīgam salonam un bagāžas nodalījumam. Universāļa nodalījumā zem izvelkamā pārsega var ievietot 553 litrus bagāžas, savukārt aizmugurējo sēdekļu atzveltne ir nolokāma proporcijā 60:40, ļaujot pārvadāt lielizmēra bagāžu arī tad, ja aizmugurē sēž viens vai divi pasažieri. Kad ir nolocīti visi sēdekļi, bagāžas nodalījuma tilpums palielinās līdz 1719 litriem, kas ir labākais rādītājs šajā segmentā. i40 vagona versijas papildaprīkojumā bagāžas nodalījuma durvis ir iespējams pasūtīt ar brīvroku atvēršanas funkciju “Smart Power Tailgate”. Durvis atveras automātiski brīdī, kad autovadītājs ar atslēgām pietuvojas spēkratam no aizmugures, tādējādi atvieglojot bagāžas ielādi visdažādākajās dzīves situācijās. Brīnišķīgs risinājums, ja vienā rokā bērns un otrā iepirkumu maisiņš, kuru negribas likt uz zemes.

Foto: Publicitātes attēls

Uzlabojumu virkne ir skārusi arī i40 audio sistēmu. Papildaprīkojumā ir iespējams izvēlēties jaunu 4,3 collu ekrānu ar digitālo radio uztvērēju, sniedzot klausītājiem izteikti labu signālu un skaņas baudījumu. Par papildus samaksu pircējiem tiek piedāvāta arī uzlabotā navigācijas sistēma ar septiņu collu skārienjūtīgo displeju.

Dzinēju izvēle

Uzlabotais Hyundai i40 pie Skandi Motors ir pieejams ar diviem benzīna un diviem dīzeļa dzinējiem, kuri atbilst stingrajām Euro 6 izmešu normām, kas garantē zemu CO2 izmešu daudzumu un mūsdienām atbilstošu degvielas ekonomiju.

Benzīna dzinēji ir pieejami ar 1,6 un 2,0 litru darba tilpumu, kas attiecīgi attīsta 135 un 165 ZS jaudu. Mazāk ietilpīgais no abiem motoriem ir sajūgts ar sešpakāpju manuālo ātrumkārbu, savukārt jaudīgais 2,0 litru dzinējs ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Degvielas patēriņš automašīnai ar 1,6 litru dzinēju svārstās no 5,2 litriem uz 100 km ārpus pilsētas un 7,7 litriem pilsētas režīmā. Kombinētais benzīna patēriņa apjoms aprēķināts uz 6,1 l/100km.

Savukārt dīzeļdzinēju duets ir pieejams 1,7 litru izpildījumā, taču ar izvēli starp jauno septiņu pakāpju dubultā sajūga automātisko un sešpakāpju manuālo transmisiju, kā arī jaudu – 116 un 141 ZS. Kā jau dīzeļdzinējiem tas ir ierasts, arī šie nav nekāds izņēmums un pircējiem piedāvā lielisku degvielas ekonomiju.

Mazāk jaudīgā automobiļa versija pilsētas režīmā patērēs 4,9 l/100km, kas ir tikai nedaudz mazāk par 5,2 l/100km, ko pircējam sniedz 141 ZS analogs. Uz lielceļa degvielas patēriņa rādītāji ir vēl iespaidīgāki - 3,8 un 4,2 l/100km savukārt kombinētajā ciklā tie nostājas uz 4,2 un 4,7 l/100km atzīmes.

Foto: Publicitātes attēls

Vēl precīzāka vadāmība un drošība uz ceļa

Ar jauno vadāmības palīgsistēmu “Advanced Traction Cornering Control” (ATCC) Hyundai i40 uz ceļa ir kļuvis vēl precīzāks un drošāks. To ir panākusi izcilā autoražotāja šasijas inženieru komanda, kurai tika dots šis atbildīgais uzdevums. ATCC ne tikai uzlabo automašīnas vadāmību, bet arī saķeri ar ceļa segumu, kas ir sevišķi būtisks drošības faktors valstīs ar vairāk nekā vienu gadalaiku.

Inovāciju brīnišķīgi papildina adaptīvā piekares regulēšanas un braukšanas sistēma “Drive Mode”, kas vadītājam ļauj pielāgot braukšanas stilu atbilstoši noskaņojumam un ceļa apstākļiem.

Hyundai i40 feislifta priekšējie sensori ir ieguvuši divas jaunas papildfunkcijas. “Smart High Beam” sistēma sekos līdzi tam, lai neapžilbinātu pretim braucošos autovadītājus un automātiski izslēgs tālās gaismas lukturus. Savukārt otra funkcija spēj atpazīt uz ceļa izvietotās ātruma ierobežojošās ceļazīmes un uz ekrāna informēs vadītāju par maksimāli atļauto braukšanas ātrumu konkrētajā ceļa posmā.

Visi Hyundai i40 modeļi standarta komplektācijā ir aprīkoti ar septiņiem gaisa drošības spilveniem, kas pasažierus pasargā no visdažādākajām briesmām uz ceļa. To apliecina arī Eiropas neatkarīgās automobiļu drošības pārbaudes organizācijas (Euro NCAP) eksperti, kas i40 vagona versijai drošības testos pārliecinoši piešķīra maksimālo novērtējumu - piecas zvaigznes.

Kā jau visi Hyundai automobiļi arī Skandi Motors i40 pircējiem tiek piedāvāts ar autoražotāja piecu gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma.

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
VWfans 23.marts 2016 18:04
2 2 Atbildēt

Man pilnīgi pietiktu ar 1,7 litru 116 zirgspēku dīzeli.

GB12 23.marts 2016 21:43
2 0 Atbildēt

Tu esi braucis ar to? Tici man, iet tas 1,7 CRDi labāk par tavu eksmazdu.

Bet, lielot vilcienos, visu nosaka tirgus. Ja Hyundai jūt, ka pēc lielākiem dzinējiem nebūtu pieprasījuma, ka to atmaksātos, viņi neliek. Gan jau ka zina, ko dara. Līdzīgi ir ar Nissan kaškajiem. Kad bija pieejams tikai viens motors, klienti baigi bļāva, ka vajagot ko lielāku/jaudīgāku. Izlaida 1.6 turbo. Tikai daži Latvijā ir pārdoti, tāpat prasot galvenokārt 1,2.

kasinsh79 23.marts 2016 23:10
1 0 Atbildēt

Jā, braucu. Godīgi - prasījās jaudīgāku.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen T-Roc tagad ar 190 Zs dīzeļdzinēju un jaunām aprīkojuma iespējām (+ FOTO)

Volkswagen papildina kompaktā krosovera T-Roc motoru izvēli ar jaunu dīzeļdzinēju, kā arī Black Style un Beat aprīkojuma paketēm. Lasīt vairāk

 

Volvo S60 atsakās no dīzeļdzinējiem (+ FOTO) 9

Volvo S60 kļūst par markas pirmo modeli, kas atsakās no dīzeļdzinējiem, turpmāk tas būs pieejams ar benzīna motoriem un hibrīdversijā. Lasīt vairāk

 

Eksplozija uzpildes stacijā (+ VIDEO) 4

Video novērošanas ierīces fiksējušas momentu, kad Krievijas pilsētā Čeļabinskā eksplodē degvielas vedēja piekabe. Vēlāk uguns pārmetas arī uz automašīnu, kas pildās blakus. Negadījumā cietis viens cilvēks. Lasīt vairāk

 

Jaunais "Volvo V60 Cross Country" (+ VIDEO) 10

Jaunais ,,Volvo V60" Cross Country nāk vecā XC70 vietā Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti