"Škoda Vagonka" līdz jūlija beigām apņēmusies nodrošināt atlikušo jauno elektrovilcienu piegādi - iAuto

"Škoda Vagonka" līdz jūlija beigām apņēmusies nodrošināt atlikušo jauno elektrovilcienu piegādi 2

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 9.jūlijs 2024 8:55

Čehijas uzņēmums "Škoda Vagonka" līdz šī gada jūlija beigām ir apņēmies nodrošināt atlikušo septiņu jauno elektrovilcienu piegādi, aģentūrai LETA sacīja "Škoda Vagonka" pārstāvji.

Uzņēmumā atzīmēja, ka ražošana notiek atbilstoši plānam, papildinot, ka Latvijā "Škoda Vagonka" tuvojas piecu jaunu vilcienu montāžas pabeigšanai.

Tomēr "Škoda Vagonka" pārstāvji piebilda, ka ir norādes par dažām piegādes problēmām no uzņēmuma piegādātājiem saistībā ar dažām komponentēm, taču "Škoda Vagonka" aktīvi pārvalda situāciju, lai mazinātu iespējamos ietekmes riskus.

"Škoda Vagonka" ikdienā sazinās ar PV, kā arī uzņēmums ir apņēmies nodrošināt atlikušo vilcienu piegādi grafikā.

Savukārt PV pārstāvji aģentūrai LETA apstiprināja, ka PV no "Škoda Vagonka" līdz šim ir saņēmis 25 no paredzētajiem 32 jaunajiem elektrovilcieniem.

Līdz jūlija beigām "Škoda Vagonka" PV jānodod septiņi elektrovilcieni.

LETA jau vēstīja, ka 2023.gada decembra vidū PV sāka pasažieru pārvadājumus ar jaunajiem "Škoda Vagonka" elektrovilcieniem. Pirms tam vilcieni tika ilgstoši testēti un izmēģināti Latvijas dzelzceļa infrastruktūrā. Neraugoties uz to, jaunos vilcienus pērn decembrī un šā gada janvārī regulāri piemeklēja dažādas ķibeles.

Pirmie divi Čehijas uzņēmumā "Škoda Vagonka" ražoto jauno elektrovilcienu vagoni Rīgā tika nogādāti 2022.gada jūnijā.

Katrs elektrovilciens sastāv no četriem vagoniem. Viena elektrovilciena garums ir 109 metri. Katrā vilcienā ir sēdvietas 436 pasažieriem un stāvvietas 454 pasažieriem. Vilcienos ir viena līmeņa iekāpšana no paaugstinātajām pasažieru platformām.

Visa projekta kopējās izmaksas paredzētas 257,889 miljonu eiro apmērā.

PV ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš PV 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

 
Visi komentāri
 
0pis 9.jūlijs 2024 18:20
0 0 Atbildēt

Jopta, tagad atkal būs jāmin, vai vilciens ar jauno pantogrāfu vai jau ir Latvijas klimatam pielāgoto?

Kanibaals 11.jūlijs 2024 21:17
0 0 Atbildēt

Kukuli jau samaksāja?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti