Fotogalerija: Renault Captur E-Tech Hybrid - iAuto

Fotogalerija: Renault Captur E-Tech Hybrid 8

 
Raimonds Volonts | 15.oktobris 2024 7:52

Auto kurš apvieno dinamiku, ekonomiju un interesantu dizainu.

  • Labākas mulrimediju tehnoloģijas ar OpenR Link multivides sistēmu un iebūvēto Google. Pirmo reizi pasaulē B segmenta automobilim.
  • Pārkalibrēti un pārregulēti amortizatori, transmisijas ģeometrija un elektriskā stūre, nodrošinot dinamiskāku braukšanu un lielāku baudījumu braucot.
  • E-Tech full hybrid 145 piedziņa atbilst augstiem efektivitātes standartiem – 4,6 l/100 km un 105 g CO2 /km (WLTP ciklā).
  • Jaunā E-SAVE funkcija kopā ar E-Tech hybrid 145 piedziņu saglabā vajadzīgo akumulatora uzlādes pakāpi, lai nodrošinātu optimālu veiktspēju un efektivitāti.
  • Jaunās paaudzes vadītāja atbalsta funkcijas: Active Driver Assist funkcija 2. līmeņa autonomajai braukšanai un prognozējošai hibrīdajai braukšanai.
  • My Safety Switch – jauna funkcija, kas vienlaikus iespējo vai atspējo piecām ADAS izvēlētos iestatījumus.
  • Optimizēta vilce ar Extended Grip (papildu iespēja, pieejama atkarībā no valsts) funkciju un tās diviem speciālajiem režīmiem: Snow un All-terrain.
  • Jauna Esprit Alpine aprīkojuma versija ar High Gloss melnām logu apmalēm, speciāliem 19 collu riteņiem (225/45R19 riepas), aerodinamisko šķēlēju, kā arī aizsargplāksnes priekšā un aizmugurē matētā Slate pelēkā krāsā.

Piedziņas raksturojums

 

 

 

RENAULT CAPTUR

Piedziņa

1.0 TCE 90

1.0 TCE ECO-G 100

1.3 TCE 140 mild hybrid

1.3 TCE 155

1.3 TCE 160 mild hybrid

E-Tech full hybrid 145

Degviela

Benzīns

Benzīns + SNG

Benzīns

Benzīns

Benzīns

Benzīns

Elektrifikācija

MH12
Stop&Start

MH12
Stop&Start

HEV
245V

Cilindru tilpums [l]/[cm3]

1,0 / 999

1,0 / 999

1,3 / 1330

1,3 / 1330

1,3 / 1330

1,6 / 1598

Cilindru skaits

3

3

4

4

4

4

Vārstu skaits

12

12

16

16

16

16

Griezes moments [Nm/tr]

160 Nm pie 2750 apgr./min

Bezsvina 160 Nm / 2750 apgr./min
SNG
170 Nm / 2000 apgr./min

260 Nm pie 1800 apgr./min

270 Nm pie 1800 apgr./min

270 Nm pie 1800 apgr./min

149 Nm pie 3600 apgr. iekšdedzes dzinēja režīmā / 205 Nm iekšdedzes dzinējs + elektromotors

Gaisa pievadīšana

Turbo

Turbo

Turbo

Turbo

Turbo

Atmo

CO² g/km WLTP

132–138

119–125 (SNG)

132–139

149

132–139

105–114

0 līdz 100 km/h (s)

14

13

10,4

8,5

8,5

10

Degvielas patēriņš

5,8–6,1

Bezsvina 6,0–6,4 l / SNG

 7,6–8 l/100 km

5,8–6,1

6,2

5,8–5,9

4,7–4,9

BAGĀŽAS NODALĪJUMA TILPUMS

Benzīna un SNG versija

Full Hybrid versija

Ar otro rindu pabīdītu uz priekšu / pabīdītu atpakaļ līdz galam (+ 132 l), litros

484 / 616

348 / 480

Ar otro rindu pabīdītu uz priekšu / pabīdītu atpakaļ līdz galam (+ 114 dm3) VDA standarts, dm3

404 / 518

305 / 419

Maksimālais tilpums (līdz pat sēdekļa augstumam) – nolokot aizmugurējo sēdekli

1596

1458

 

IZMĒRI (mm)

 

Kopējais garums

4239

Garenbāze

2639

Priekšējā pārkare

883

Aizmugurējā pārkare

717

Kopējais platums ar pielocītiem spoguļiem / atlocītiem spoguļiem

1797 / 2003

Priekšējo riteņu sliežu attālums

1562

Sliežu platums pakaļējiem riteņiem

1547

Kopējais augstums bez / ar garenvirziena jumta sliedēm

1575 / 1584

Atvērta bagāžas nodalījuma durvju augstums

2044

Bagāžas nodalījuma sliekšņa augstums

779

Klīrenss bez kravas / ar maksimālo slodzi

169 / 132

Rādiuss ceļgalu augstumā aizmugurē, ja otrā rinda pavirzīta uz priekšu / atpakaļ līdz galam

61 / 221

Platums elkoņu līmenī priekšā

1396

Platums elkoņu līmenī aizmugurē

1390

Platums plecu līmenī priekšā

1371

Platums plecu līmenī aizmugurē

1340

Gabarītaugstums priekšā

889 / 879 - 939 / 929

Gabarītaugstums aizmugurē

849 / 849 - 906 / 908

Bagāžas nodalījuma atveres maksimālais platums

953

Iekšējais platums starp riteņu arkām

976

Maksimālais kravas garums ar nolocītu aizmugurējo sēdekli

1571

Patēriņš testa braucienā vidēji 5,6 l/100 km.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
GTD2 15.oktobris 2024 10:19
3 3 Atbildēt

priekš clio patēriņš nav nemaz tik mazs, šadai mazmašini'tei vajadzētu tērēt ne vairāk, kā 5 uz 100

GTD2 16.oktobris 2024 8:15
2 1 Atbildēt

Arī svara attiecības nav norādītas, Neredzu iemeslu kādēl tik mazu auto vajag pārmudrīt ar sarežģītām tehnoloģijām

ZZZZ 15.oktobris 2024 8:55
2 1 Atbildēt

Vajag izvēlēties ar 1,2 un LPG Vis vis tālākā distance, bez nekā. Un bonusā 2 veidu degvielas, pēc izvēles vai piedāvājuma😜 Izvēlos Daci.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti