Fotogalerija: Renault Captur E-Tech Hybrid 6

 
Raimonds Volonts | 15.oktobris 2024 7:52

Auto kurš apvieno dinamiku, ekonomiju un interesantu dizainu.

  • Labākas mulrimediju tehnoloģijas ar OpenR Link multivides sistēmu un iebūvēto Google. Pirmo reizi pasaulē B segmenta automobilim.
  • Pārkalibrēti un pārregulēti amortizatori, transmisijas ģeometrija un elektriskā stūre, nodrošinot dinamiskāku braukšanu un lielāku baudījumu braucot.
  • E-Tech full hybrid 145 piedziņa atbilst augstiem efektivitātes standartiem – 4,6 l/100 km un 105 g CO2 /km (WLTP ciklā).
  • Jaunā E-SAVE funkcija kopā ar E-Tech hybrid 145 piedziņu saglabā vajadzīgo akumulatora uzlādes pakāpi, lai nodrošinātu optimālu veiktspēju un efektivitāti.
  • Jaunās paaudzes vadītāja atbalsta funkcijas: Active Driver Assist funkcija 2. līmeņa autonomajai braukšanai un prognozējošai hibrīdajai braukšanai.
  • My Safety Switch – jauna funkcija, kas vienlaikus iespējo vai atspējo piecām ADAS izvēlētos iestatījumus.
  • Optimizēta vilce ar Extended Grip (papildu iespēja, pieejama atkarībā no valsts) funkciju un tās diviem speciālajiem režīmiem: Snow un All-terrain.
  • Jauna Esprit Alpine aprīkojuma versija ar High Gloss melnām logu apmalēm, speciāliem 19 collu riteņiem (225/45R19 riepas), aerodinamisko šķēlēju, kā arī aizsargplāksnes priekšā un aizmugurē matētā Slate pelēkā krāsā.

Piedziņas raksturojums

 

 

 

RENAULT CAPTUR

Piedziņa

1.0 TCE 90

1.0 TCE ECO-G 100

1.3 TCE 140 mild hybrid

1.3 TCE 155

1.3 TCE 160 mild hybrid

E-Tech full hybrid 145

Degviela

Benzīns

Benzīns + SNG

Benzīns

Benzīns

Benzīns

Benzīns

Elektrifikācija

MH12
Stop&Start

MH12
Stop&Start

HEV
245V

Cilindru tilpums [l]/[cm3]

1,0 / 999

1,0 / 999

1,3 / 1330

1,3 / 1330

1,3 / 1330

1,6 / 1598

Cilindru skaits

3

3

4

4

4

4

Vārstu skaits

12

12

16

16

16

16

Griezes moments [Nm/tr]

160 Nm pie 2750 apgr./min

Bezsvina 160 Nm / 2750 apgr./min
SNG
170 Nm / 2000 apgr./min

260 Nm pie 1800 apgr./min

270 Nm pie 1800 apgr./min

270 Nm pie 1800 apgr./min

149 Nm pie 3600 apgr. iekšdedzes dzinēja režīmā / 205 Nm iekšdedzes dzinējs + elektromotors

Gaisa pievadīšana

Turbo

Turbo

Turbo

Turbo

Turbo

Atmo

CO² g/km WLTP

132–138

119–125 (SNG)

132–139

149

132–139

105–114

0 līdz 100 km/h (s)

14

13

10,4

8,5

8,5

10

Degvielas patēriņš

5,8–6,1

Bezsvina 6,0–6,4 l / SNG

 7,6–8 l/100 km

5,8–6,1

6,2

5,8–5,9

4,7–4,9

BAGĀŽAS NODALĪJUMA TILPUMS

Benzīna un SNG versija

Full Hybrid versija

Ar otro rindu pabīdītu uz priekšu / pabīdītu atpakaļ līdz galam (+ 132 l), litros

484 / 616

348 / 480

Ar otro rindu pabīdītu uz priekšu / pabīdītu atpakaļ līdz galam (+ 114 dm3) VDA standarts, dm3

404 / 518

305 / 419

Maksimālais tilpums (līdz pat sēdekļa augstumam) – nolokot aizmugurējo sēdekli

1596

1458

 

IZMĒRI (mm)

 

Kopējais garums

4239

Garenbāze

2639

Priekšējā pārkare

883

Aizmugurējā pārkare

717

Kopējais platums ar pielocītiem spoguļiem / atlocītiem spoguļiem

1797 / 2003

Priekšējo riteņu sliežu attālums

1562

Sliežu platums pakaļējiem riteņiem

1547

Kopējais augstums bez / ar garenvirziena jumta sliedēm

1575 / 1584

Atvērta bagāžas nodalījuma durvju augstums

2044

Bagāžas nodalījuma sliekšņa augstums

779

Klīrenss bez kravas / ar maksimālo slodzi

169 / 132

Rādiuss ceļgalu augstumā aizmugurē, ja otrā rinda pavirzīta uz priekšu / atpakaļ līdz galam

61 / 221

Platums elkoņu līmenī priekšā

1396

Platums elkoņu līmenī aizmugurē

1390

Platums plecu līmenī priekšā

1371

Platums plecu līmenī aizmugurē

1340

Gabarītaugstums priekšā

889 / 879 - 939 / 929

Gabarītaugstums aizmugurē

849 / 849 - 906 / 908

Bagāžas nodalījuma atveres maksimālais platums

953

Iekšējais platums starp riteņu arkām

976

Maksimālais kravas garums ar nolocītu aizmugurējo sēdekli

1571

Patēriņš testa braucienā vidēji 5,6 l/100 km.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
GTD2 15.oktobris 2024 10:19
2 0 Atbildēt

priekš clio patēriņš nav nemaz tik mazs, šadai mazmašini'tei vajadzētu tērēt ne vairāk, kā 5 uz 100

ZZZZ 15.oktobris 2024 8:55
1 1 Atbildēt

Vajag izvēlēties ar 1,2 un LPG Vis vis tālākā distance, bez nekā. Un bonusā 2 veidu degvielas, pēc izvēles vai piedāvājuma😜 Izvēlos Daci.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Leapmotor B10 un C16 piedzīvo pirmizrādi Parīzes autoizstādē (+ FOTO) 7

Parīzes autoizstādē pirmizrādi piedzīvojuši Leapmotor C16 un B10 - divi jaunumi, ko Ķīnas uzņēmums virza sadarbībā ar autobūves koncernu Stellantis. Lasīt vairāk

 

GAC Aion V – Eiropas pirmizrāde Parīzē; Ķīnā no17 000 eiro, cik pie mums? (+ FOTO) 2

Līdz 750 km sniedzamība, dāsns aprīkojums, mazs patēriņš – 4,60 m garais ķīniešu krosovers paredzēts globālajam tirgum. Ķīnā tā cena sākas no atzīmes 17 000 eiro, bet pie mums? Lasīt vairāk

 

Piedošanas nebūs - puiši ar Audi vajā vadītāju, kas viņiem patraucēja (+ VIDEO) 10

Puiši, kas ar Audi pa kreiso malējo joslu aiztraucas milzu ātrumā, spiesti strauji bremzēt, izbraucot zaļajā zonā, jo viņiem patraucē cits Audi, kas iziet uz kravinieka apsteigšanu. Tālākajā vainīgais tiek vajāts, apstādinot visas maģistrāles kustību. Lasīt vairāk

 

Elektrisko Mercedes noiets ASV krītas; zaļie plāni jāpārskata 7

Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz spiests atzīt, ka elektriskās saimes transportlīdzekļu noiets ASV tirgū krities trešo ceturksni pēc kārtas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti