Auto kurš apvieno dinamiku, ekonomiju un interesantu dizainu.
- Labākas mulrimediju tehnoloģijas ar OpenR Link multivides sistēmu un iebūvēto Google. Pirmo reizi pasaulē B segmenta automobilim.
- Pārkalibrēti un pārregulēti amortizatori, transmisijas ģeometrija un elektriskā stūre, nodrošinot dinamiskāku braukšanu un lielāku baudījumu braucot.
- E-Tech full hybrid 145 piedziņa atbilst augstiem efektivitātes standartiem – 4,6 l/100 km un 105 g CO2 /km (WLTP ciklā).
- Jaunā E-SAVE funkcija kopā ar E-Tech hybrid 145 piedziņu saglabā vajadzīgo akumulatora uzlādes pakāpi, lai nodrošinātu optimālu veiktspēju un efektivitāti.
- Jaunās paaudzes vadītāja atbalsta funkcijas: Active Driver Assist funkcija 2. līmeņa autonomajai braukšanai un prognozējošai hibrīdajai braukšanai.
- My Safety Switch – jauna funkcija, kas vienlaikus iespējo vai atspējo piecām ADAS izvēlētos iestatījumus.
- Optimizēta vilce ar Extended Grip (papildu iespēja, pieejama atkarībā no valsts) funkciju un tās diviem speciālajiem režīmiem: Snow un All-terrain.
- Jauna Esprit Alpine aprīkojuma versija ar High Gloss melnām logu apmalēm, speciāliem 19 collu riteņiem (225/45R19 riepas), aerodinamisko šķēlēju, kā arī aizsargplāksnes priekšā un aizmugurē matētā Slate pelēkā krāsā.
Piedziņas raksturojums
RENAULT CAPTUR |
||||||
Piedziņa |
1.0 TCE 90 |
1.0 TCE ECO-G 100 |
1.3 TCE 140 mild hybrid |
1.3 TCE 155 |
1.3 TCE 160 mild hybrid |
E-Tech full hybrid 145 |
Degviela |
Benzīns |
Benzīns + SNG |
Benzīns |
Benzīns |
Benzīns |
Benzīns |
Elektrifikācija |
Nē |
Nē |
MH12 |
Nē |
MH12 |
HEV |
Cilindru tilpums [l]/[cm3] |
1,0 / 999 |
1,0 / 999 |
1,3 / 1330 |
1,3 / 1330 |
1,3 / 1330 |
1,6 / 1598 |
Cilindru skaits |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
Vārstu skaits |
12 |
12 |
16 |
16 |
16 |
16 |
Griezes moments [Nm/tr] |
160 Nm pie 2750 apgr./min |
Bezsvina 160 Nm / 2750 apgr./min |
260 Nm pie 1800 apgr./min |
270 Nm pie 1800 apgr./min |
270 Nm pie 1800 apgr./min |
149 Nm pie 3600 apgr. iekšdedzes dzinēja režīmā / 205 Nm iekšdedzes dzinējs + elektromotors |
Gaisa pievadīšana |
Turbo |
Turbo |
Turbo |
Turbo |
Turbo |
Atmo |
CO² g/km WLTP |
132–138 |
119–125 (SNG) |
132–139 |
149 |
132–139 |
105–114 |
0 līdz 100 km/h (s) |
14 |
13 |
10,4 |
8,5 |
8,5 |
10 |
Degvielas patēriņš |
5,8–6,1 |
Bezsvina 6,0–6,4 l / SNG 7,6–8 l/100 km |
5,8–6,1 |
6,2 |
5,8–5,9 |
4,7–4,9 |
BAGĀŽAS NODALĪJUMA TILPUMS |
Benzīna un SNG versija |
Full Hybrid versija |
Ar otro rindu pabīdītu uz priekšu / pabīdītu atpakaļ līdz galam (+ 132 l), litros |
484 / 616 |
348 / 480 |
Ar otro rindu pabīdītu uz priekšu / pabīdītu atpakaļ līdz galam (+ 114 dm3) VDA standarts, dm3 |
404 / 518 |
305 / 419 |
Maksimālais tilpums (līdz pat sēdekļa augstumam) – nolokot aizmugurējo sēdekli |
1596 |
1458 |
IZMĒRI (mm) |
|
Kopējais garums |
4239 |
Garenbāze |
2639 |
Priekšējā pārkare |
883 |
Aizmugurējā pārkare |
717 |
Kopējais platums ar pielocītiem spoguļiem / atlocītiem spoguļiem |
1797 / 2003 |
Priekšējo riteņu sliežu attālums |
1562 |
Sliežu platums pakaļējiem riteņiem |
1547 |
Kopējais augstums bez / ar garenvirziena jumta sliedēm |
1575 / 1584 |
Atvērta bagāžas nodalījuma durvju augstums |
2044 |
Bagāžas nodalījuma sliekšņa augstums |
779 |
Klīrenss bez kravas / ar maksimālo slodzi |
169 / 132 |
Rādiuss ceļgalu augstumā aizmugurē, ja otrā rinda pavirzīta uz priekšu / atpakaļ līdz galam |
61 / 221 |
Platums elkoņu līmenī priekšā |
1396 |
Platums elkoņu līmenī aizmugurē |
1390 |
Platums plecu līmenī priekšā |
1371 |
Platums plecu līmenī aizmugurē |
1340 |
Gabarītaugstums priekšā |
889 / 879 - 939 / 929 |
Gabarītaugstums aizmugurē |
849 / 849 - 906 / 908 |
Bagāžas nodalījuma atveres maksimālais platums |
953 |
Iekšējais platums starp riteņu arkām |
976 |
Maksimālais kravas garums ar nolocītu aizmugurējo sēdekli |
1571 |
Patēriņš testa braucienā vidēji 5,6 l/100 km.
Vajag izvēlēties ar 1,2 un LPG Vis vis tālākā distance, bez nekā. Un bonusā 2 veidu degvielas, pēc izvēles vai piedāvājuma😜 Izvēlos Daci.
Nesalīdzini Daci ar šo. Dace der laukiem ar galošām iekāpt, ne jau ikdienā ģimenei pilsētā/piepilsētā.
Kur tad ir tā lielā atšķirība piemēram ar jauno Duster ?