Luksofora darbības algoritms iestatīts tā, ka citādi kā par autovadītāju kaitināšanu un kavēšanu to nosaukt grūti.
13. oktobris, ceļa remonta posms uz Gulbenes-Madonas šosejas. Būvdarbi nenotiek, jo ir svētdiena, taču aptuveni 350-400 m gara remonta posma abos galos, kur uzstādīti luksofori, krājas transports.
Pavērojot luksofora darbību, kļūst skaidrs, ka tas ir saregulēts tā, ka vismaz 5-6 minūtes mašīnas stāv abās pusēs, līdz viena no ierīcēm pārslēdzas uz zaļo.
Piebraucot no Gulbenes puses tas izskatījās šādi (skat. attēlus): gaidīšanas laiks 8 minūtes, tad 7,6,5,4,3,2 un tikai tad redzam, ka no pretējās puses sāk braukt transports. Mūsu pusē luksofors parāda, ka jāgaida 1 minūte, tad laika skaitīšana atsākas no 90 sekundēm. Beidzot gaidīšanas laiks iztecējis (9,5 minūtes nevis 8) un mums iedegas zaļais, taču ak vai!, gāze jādod grīdā, jo pēc 1 minūtes tas jau atkal draud pārsteigties uz sarkano!
Grūti pateikt kādēļ ceļa remontētāji tieši tā bija saregulējuši šo luksoforu – iespējams, tas vajadzīgs, lai efektīvāk pašu transports varētu darboties darbdienās, bet, ja nē – tad kāds varētu būt izskaidrojums?
Izskaidrojums visam visumā ira 1 (viens). LVijā dzīvo Lohi.Daudz. Jā. ;p
ps.., mans kaimiņš brauca turpat kur es, atbrauca tikai 15min ātrāk (vēlāk)..ātribrauksi- lēni nesīs, lēnibrauksi- *ujkur aizbrauksi