10 minūtes stāvam, 1 minūti braucam – kā ceļinieki autovadītājus kaitina (+ FOTO) 12

 

Foto: iAutolv

iAuto | 26.oktobris 2024 10:50

Luksofora darbības algoritms iestatīts tā, ka citādi kā par autovadītāju kaitināšanu un kavēšanu to nosaukt grūti.

13. oktobris, ceļa remonta posms uz Gulbenes-Madonas šosejas. Būvdarbi nenotiek, jo ir svētdiena, taču aptuveni 350-400 m gara remonta posma abos galos, kur uzstādīti luksofori, krājas transports.

Pavērojot luksofora darbību, kļūst skaidrs, ka tas ir saregulēts tā, ka vismaz 5-6 minūtes mašīnas stāv abās pusēs, līdz viena no ierīcēm pārslēdzas uz zaļo.

Piebraucot no Gulbenes puses tas izskatījās šādi (skat. attēlus): gaidīšanas laiks 8 minūtes, tad 7,6,5,4,3,2 un tikai tad redzam, ka no pretējās puses sāk braukt transports. Mūsu pusē luksofors parāda, ka jāgaida 1 minūte, tad laika skaitīšana atsākas no 90 sekundēm. Beidzot gaidīšanas laiks iztecējis (9,5 minūtes nevis 8) un mums iedegas zaļais, taču ak vai!, gāze jādod grīdā, jo pēc 1 minūtes tas jau atkal draud pārsteigties uz sarkano!

Grūti pateikt kādēļ ceļa remontētāji tieši tā bija saregulējuši šo luksoforu – iespējams, tas vajadzīgs, lai efektīvāk pašu transports varētu darboties darbdienās, bet, ja nē – tad kāds varētu būt izskaidrojums?

 

Foto: iAutolv

Foto: iAutolv

Foto: iAutolv

Foto: iAutolv

Foto: iAutolv

Foto: iAutolv

Foto: iAutolv

 
Visi komentāri
 
Nja 26.oktobris 2024 12:04
0 0 Atbildēt

Jasak jau ar to, ka neviens neievēro atļauto ātrumu šajos posmos. Viss ir noregulēts balstoties uz to un vēl ar rezervi, ja nu kāds tūļājas. Vienīgais, kas izbrīnā, ka šeit nav parādījušies viedie luksafori. Var tak saskaitīt cik mašīnas iebrauca un otrs uzskaita cik izbrauc. Šādas tehnoloģijas tak ir.

Vidzeme 26.oktobris 2024 12:35
3 0 Atbildēt

Konkrētajā posmā neievērot atļauto braukšanas ātrumu nav iespējams, jo arī pirms remonta tas bija pieskaitāms pie LV top sliktākajiem ceļu posmiem, tas viens, divi - es arī nezinu, vai tas kāds kosmoss, ka nevar iestatīt saprātīgu laiku.

msh 26.oktobris 2024 22:53
0 1 Atbildēt

Ja tas ir zemāks par 90, šaubos.

650 26.oktobris 2024 13:17
4 1 Atbildēt

Izskaidrojums visam visumā ira 1 (viens). LVijā dzīvo Lohi.Daudz. Jā. ;p

ps.., mans kaimiņš brauca turpat kur es, atbrauca tikai 15min ātrāk (vēlāk)..ātribrauksi- lēni nesīs, lēnibrauksi- *ujkur aizbrauksi

Jānis 26.oktobris 2024 16:59
3 5 Atbildēt

Cerams beigs ceļus remontēt, nebūs vairs iemesla memļakiem žēloties

Kanibaals 26.oktobris 2024 18:34
0 0 Atbildēt

Varēs sisties nost dziļajos grāvjos.

NuNu 26.oktobris 2024 23:59
3 0 Atbildēt

Izskaidrojums ir viens - pastāv pamatotas aizdomas, ka tas ir maksimums ko tam luksoforam var uzkruķīt un neviens VISPĀR neiedziļinās, cik un ko tajā posmā vajag, vnk sagriež visu līdz galam, līdz atdurei un tā arī atstāj.. Vai tad kāds ir redzējis, ka kaut kādi būvnieki izceltos ar īpašām prāta spējām. Ja kaut kas regulējams, tad ar lāpstu, vai lomiku...

650 27.oktobris 2024 2:03
1 0 Atbildēt

Nu savulaik paručiks Rževskis piedāvāja "ieregulēt" ar slapju airi pa pliku p... (tā vienkārši, sarunas uzturēšanai) ;p

felix65 27.oktobris 2024 7:03
2 1 Atbildēt

Labāko idiotisma paraugu redzēju vasaras sākumā ceļā starp Rēzekni un Ludzu. Tiltiņa remonts. Ideāla pārskatāmība abos virzienos. Pietiktu uzlikt brīdinājuma un priekšrocības zīmes. Nē! Salikti luksofori un visi lādēdamies stāv, jo aiz līkuma var stāvēt naudaskāri pilsoņi ar uzplečiem.

Nja 27.oktobris 2024 17:08
1 0 Atbildēt

Neiet kopā tavs stāts, ideāli pāredzams posms ar līkumu kur slēpties?

felix65 28.oktobris 2024 6:03
0 1 Atbildēt

Pārredzams remontējamā tilta robežās. Pakasījies?

Nja 28.oktobris 2024 7:30
1 0 Atbildēt

Nu jā, aiz tilta likums un Tu gribi salikt zīmes? Malacis! Pie tam satiksmes intensitāte, cik nav bijis ka visi kā aitas mauc, piebrauc kāds kuram priekšroka un viss, tas var gaidīt. Cilvēki paši nejēdz uz ceļiem uzvesties un te brīnas par to.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

No 18 100 eiro – 4,92 m garais Mazda sedans pieejams Ķīnas pircējiem (+ FOTO) 1

Mazda uzsākusi sedana EZ-6 pārdošanu Ķīnas tirgū, piedāvājot septiņus variantus cenu diapazonā no 139 800 līdz 179 800 juaņām (18 100 – 23 600 EUR). Lasīt vairāk

 

Dome labojas un mazina negadījuma risku ar skolniekiem uz Lielupes ielas remontu laikā - 26.10.2024 (+ VIDEO) 3

iAutolv pārliecinās, kas mainījies remontdarbu vietā uz Lielupes ielas Jūrmalā, kur bīstama situācija veidojās tādēļ, ka ir norakta ietve posmā, pa kuru bērniem jādodas uz skolu. Lasīt vairāk

 

NEXAT - vai neparastā lauksaimniecības mašīna vēl dzīvo? (+ VIDEO) 2

Dzīvo gan, turklāt šajā Vācijas vidienes lauksaimnieku uzņēmumā to ir veselas divas un abas tika izmantotas šī gada graudu ražas novākšanā. Lasīt vairāk

 

Beidzot noņēma nepareizo ceļa zīmi ar sadalījumu pa joslām K.Ulmaņa gatvē jaunajā krustojumā (+ VIDEO) 9

iAutolv pastāsta par jaunumiem izremontētajā ceļa posmā uz K. Ulmaņa gatves. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti