Esošā kārtība paredz, ka autostāvvietu pakalpojumu sniedzēji paziņojumus par piešķirtajiem līgumsodiem autovadītājiem nosūtīja pa pastu uz to deklarēto dzīvesvietu, taču nereti autovadītājs noteiktu apstākļu rezultātā paziņojumus var arī nesaņemt.
Lai šo procesu padarītu autovadītājiem ērtāku un ātrāku, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD), sadarbojoties ar autostāvvietu pakalpojumu sniedzējiem, pēc klienta iepriekš sniegtas piekrišanas, turpmāk šos paziņojumus nosūtīs uz e-pasta adresi, kas reģistrēta e.csdd.lv.
Lai autovadītāji saņemtu elektroniskos paziņojumus, autovadītājiem savā e-CSDD profilā ir jāsniedz piekrišana par CSDD sadarbības partneru (trešo personu) paziņojumu saņemšanu par tiem transportlīdzekļiem, kuri ir to īpašumā, turējumā vai valdījumā.
Lai autovadītāji būtu informēti par jaunā pakalpojuma pieejamību, CSDD tuvākajā laikā katram reģistrētam e-CSDD lietotājam uz reģistrēto e-pasta adresi izsūtīs informāciju ar aicinājumu e-CSDD sniegt šādu piekrišanu par paziņojumu saņemšanu no trešajām personām.
Jaunais CSDD piedāvātais pakalpojums nodrošinās daudz efektīvāku un operatīvāku autovadītāju apziņošanu un kalpos autovadītāju interesēs, nesasniedzot brīdi, kad pret autovadītājiem vēršas parādu piedzinēji par neapmaksātiem autostāvvietu izmantošanas līgumsodiem. Autovadītāju personas datu nodošana ar šī pakalpojuma starpniecību netiks veikta.
CSDD sadarbības partneri ar kuriem šobrīd ir uzsāktas sarunas un plānots noslēgt sadarbību par paziņojumu izsūtni ir autostāvvietu pakalpojumu sniedzēji SIA “EuroPark Latvia” un SIA “CityParks Latvija”, taču pakalpojumu sniedzēju klāsts var tikt papildināts.
Sīkāku informāciju par CSDD sadarbības partneriem, kuru vārdā tiek nodrošināta paziņojumu izsūtne un veikta personas datu apstrāde, aicinām iepazīties CSDD mājaslapā.
J'ā. Naudas maisam Gals ira (stāv) vaļīgi Vaļā. Atvaļinātās bank notes burtiski birst Sejā.. Perspektīvā perspektīva detalizēti izstrādātās detaļās iezīmējas skaidri skaidrā detāl zīmējumā.Jāmaksā ir (būs) ne tikai par katru izbraucienu ārpus deklarētās dzīvesvietas, bet arī (vēlams) par katru individuālo Apstāšanos šī izbrauciena laikā.Apstāšanās reižu skaits ir stingri individuāli mērams un nekādas Atlaides šeit nekur never Nesummējas.
Maksājumu apmaksāt nava iespējams bez ADministratora (viņa vice Vietnieka un viņu vicevice apakšvietnieku vicesekretariāta Biroja) uzturēšanas Darba kārtībā (turpmāk textā "Darbi").
Tā piemēram, šharlataānu sassprausto stabiņ un innovatīvi ieviestās vienajoslas nopelnu dēļ pirms "Valsts Galvenās Šosejas" uzbrauktuves tepat aiz Bērģiem pēcākos pēcpusdienas laikos (vicepusdienas vicepievakara labvakarēs) sapulcējas graumgara stāvētāju (Tīkotāj/Pretendentu) rinda,kurā stāvošie stāvētāji apstājas faktiski uz Vidzemes šos brauktuves domājamās daļas, kura nav domāta stāvēšanai.Tiek traucēta Kustība un radīts Apdraudējums.Katrs šāds te satiksmes noteikumu apgānījums ir jāizsskaužjua saknē,tāpēc tiem ādĀžu lohiem būs Jāmaksāt.Jā.
"satiksmes noteikumu apgānījums"-tas skan lepni.Žēl,ka aksiomātiski saīsinot no beigām šo pļurkstienu,tas būtu pazudis.
Jā, vecīt, reāls Satiksmes Noteikumu Apgānījums.Reāla ņirgāšanās par cilvēku (nožēlojamo lohu/autobraucēju) pazaudēto laiku, reāla sajūgu un pārnesumkārbu un liekas degvielas ikpēcpuZdienas svilināšana posmā "aizBerģu uzbrauktuve-Baltezers-Ādaži".
Šāda (mākslīgi radīta!) kloāka nav laikam ne iuz vienas "europas" šosejas, taču tā IR uz Galvenās Vija-Baltija "maģistru maģistrāles" LVijā. Katram ĀdĀžu loham (un arī Viceloham) iespraužam (kabatā..) pa stabiņam un uz katriem 1000tūkst lohiem izveidojam vienu caurmēra Braukšanās Joslu- tāda nu ir tā realitāte.Jā.
Tā kā attapīgajā ĀdĀžu pagasstā gandrīz visi daļēji brīvie zemesgabali ir (drošvien par attiecīgu maisu/naudas) iznomāti uz 777 gadiem europārkam, vajadzētu "pienomāt klāt" arī Vidzemes šosejas labējo joslu, posmā ap to aizBerģu uzbrauktuvi uz Vija Baltija.Gribi iestāties astē un apdraudēt taisnvirziena satiksmi- maksā/ragā.Tapat, kā nasko 100km/h skrējienu traucējošo apgrizienvietu pie Langstiņiem, arī šo slimo uzbrauktuvi vispār varētu Slēgt (nelikvīdi likvidēt).
Tāpat arī derētu pārskatīt Pamatvirzienus norādošās ceļazīmes visā Latvijas Latviešu teritoijā.Nosaukumiem (virzieniem/kilometriem) līdz Plesskavai (un/vai masskavai) ir jābūt visoas ceļa posmos,jau sākot no Ruccavas un ne tikai ka Jaun Atjaunotajā Vidzemes šosejas posmā Cēsu apkārtnē.Jā.
Pļurkstienu saīsināt nava iespēju- tam ir jābūt pēc iesp detalizētākakam un tēlaināku (fantāzijām bagātāku)iztēli radošam.Apmēram piemēram Tā, kā to izpilda "atbildīgie ierēdņi un/vai depoputotāti."