Jaunais BMW R 1200 R – bokserrodsters aktīvam braucējam

 
Inchcape BM Auto | 26.oktobris 2014 11:05

BMW Motorrad un rodsters ar boksermotoru – tā ir partnerība, kas entuziastus sajūsmina jau 91 gadu, vēl kopš dienasgaismu ieraudzīja BMW R 32.

BMW R 1200 R Foto: Publicitātes attēls

Pa šo laiku rodsters ir kļuvis par neatšķaidīta motobraukšanas prieka sinonīmu, jo īpaši pateicoties klasiskajam bokserdzinējam ar tā neatkārtojamo raksturu un brīnišķīgo skaņu. Vai runa būtu par elegantu kreisēšanu skaistā apkārtnē, sportisku traukšanos pa lauku ceļu vai tūrisma braucienu kopā ar pasažieri un bagāžu, BMW Motorrad rodsteri ar bokserdzinēju ir bijuši ideāls sabiedrotais. Jaunais R 1200 R turpina šo komforta, dinamisma un tūrisma potenciāla tradīciju, vienlaikus pievilcīgajam savienojumam pievienojot modernu perspektīvu.

BMW R 1200 R Foto: Publicitātes attēls

Spēcīgāks bokseris dinamiskas braukšanas priekam

R 1200 R uzstādītais divcilindru bokseris ir tas pats DOHC dzinējs, kas jau kalpo R 1200 GS, R 1200 GS Adventure, kā arī R 1200 RT un jaunajā R 1200 RS. Tas attīsta 92 kW (125 ZS) jaudu pie 7750 apgr./min un 125 Nm griezi pie 6500 apgr./min. Salīdzinājumā ar priekšteci tam ir būtiski palielināta grieze, turklāt tagad tā pieejama plašākā diapazonā. Izplūdes gāzes tiek aizvadītas caur 2-uz-1 sistēmu, kuras pēdējais posms ir dinamiska izskata, stāvā leņķī novietots klusinātājs. Pārveidota gaisa filtra kaste un jaunas formas gaisa ņēmēji, kā arī vidū novietots radiators palīdz radīt slaido priekšgala siluetu, pēc kā tā tiecas visu rodsteru veidotāji.

BMW R 1200 R Foto: Publicitātes attēls

ABS, ASC un divi braukšanas režīmi standartā. Braukšanas režīms Pro ar Dynamic Traction Control (DTC) kā papildaprīkojums

Lai optimāli piemērotos braucēja individuālajām vajadzībām, jaunais R 1200 R jau standartā ir aprīkots ar divu braukšanas režīmu sistēmu: Rain un Road. Līdztekus ABS pie standarta aprīkojuma pieder arī Automatic Stability Control jeb automātiskā stabilitātes sistēma (ASC), kas palielina motocikla vadīšanas drošību, tam paātrinoties. Ja motociklu aprīko ar izvēles braukšanas režīmu Pro, R 1200 R īpašnieks iegūst Dynamic Traction Control (DTC) stabilitātes sistēmu ar motocikla sasvēršanas detektēšanas funkciju, kā arī divus papildu braukšanas iestatījumus – Dynamic un User.

Tilta tipa tērauda cauruļu rāmis ar dzinēju kā nesošo elementu. Piekare ar apvērstu teleskopisko dakšu priekšā un EVO Paralever sviru aizmugurē

Jauns tērauda cauruļu rāmis, kurā dzinējs ir nesošais elements, konstruēts speciāli R 1200 R. Piekare, kas ietver apvērstu teleskopisko dakšu priekšā un EVO Paralever sviru aizmugurē, iemieso uzticību tradicionālajiem rodstera uzbūves principiem, kas te ieviesti modernā, BMW Motorrad tipiskā veidā. Lieliska stūrēšanas precizitāte, akurāta virziena turēšana, stabila vadāmība un bremzēšana bija prioritātes, konfigurējot šo šasiju, vienmēr paturot prātā uzdevumu radīt izcili dinamisku rodsteru aktīvam braucējam, ar dizaina valodas elementiem no S 1000 RR superbaika.

BMW R 1200 R Foto: Publicitātes attēls

Jaunākās paaudzes Dynamic ESA (elektroniski regulējamā piekare) ideālai braukšanas dinamikai jebkuros apstākļos

Izvēloties jaunākās paaudzes elektroniski kontrolējamo piekari Dynamic ESA, braukšanas dinamikas pieredze paceļas nebijušos augstumos. Izmantojot divus amortizācijas iestatījumus – Road un Dynamic, Dynamic ESA motocikla vadītājam nodrošina bezprecedenta vadāmības drošību, dinamiku un komfortu, piekarei automātiski piemērojoties braukšanas apstākļiem, kā arī veicamajiem manevriem.

Daudzfunkciju instrumentu panelis ar analogo spidometru, borta dators un plašs informācijas klāsts

Jaunā R 1200 R instrumentu panelis ir spēris milzu soli, lai nonāktu jaunā rodsteru ērā. Braukšanas ātrumu rāda tradicionāls analogais spidometrs, kamēr TFT displejs nodrošina īpaši plašu informācijas izvērsumu.

BMW R 1200 R Foto: Publicitātes attēls

Dinamiskas proporcijas un dizaina minimālisms. Trīs krāsojuma un noformējuma varianti, katrs ar savu raksturu

BMW Motorrad bokserrodsteriem vienmēr bijusi perfekta ikdienas kompanjona reputācija. Jaunajā R 1200 R šai daudzpusībai pievienota ievērojami labāka veiktspēja un moderns, minimālisma garā risināts rodstera dizains. Dinamiskās proporcijas ar zemu sēdekļa priekšdaļu un vieglu, gandrīz delikātu, augstu paceltu astes daļu motocikliam piešķir ķīlveida siluetu, vizuāli apliecinot, ka līdzās tā praktiskajiem talantiem tajā ir neviltots sportiskums. Trīs noformējuma un krāsojuma varianti katrs savā izteiksmīgā veidā vēl tālāk izceļ jaunā R 1200 R spēcīgo raksturu. Standarta krāsojums ir nemetālisks Cordoba zilais, Style 1 ietver nemetālisku balto krāsu Light un rāmi sarkanā Racing krāsā, savukārt Style 2 kombinē pelēku metālisko krāsu Thunder un matētu metālisko rāmja krāsu Agate.

BMW R 1200 R Foto: Publicitātes attēls

BMW R 1200 R kopsavilkums:

  • klasisks bokserdzinējs ar 92 kW (125 ZS) jaudu pie 7750 apgr./min un 125 Nm griezi pie 6500 apgr./min
  • dinamisks izskats, pievilcīgs rodstera dizains
  • stingrs tilta tipa cauruļu rāmis ar dzinēju kā nesošo elementu
  • klasisks piekares koncepts ar apvērstu teleskopisko dakšu priekšā un EVO Paralever sviru aizmugurē
  • jauns gaisa savācējs un centrā novietots radiators īpaši slaikam priekšgala siluetam
  • stāva sēdpozīcija ar svaru nedaudz uz priekšu perfektam komfortam garos braucienos un sportiskām sajūtām dinamiskas braukšanas laikā
  • jauna dizaina izplūdes sistēma ar piecstūra dizainu
  • automātiskā stabilitātes sistēma ASC (Automatic Stability Control)
  • braukšanas režīmi Rain un Road
  • papildaprīkojumā – braukšanas režīma Pro sistēma ar diviem papildu iestatījumiem Dynamic un User, kas nodrošina optimālu adaptāciju braukšanas apstākļiem
  • dinamiskā saķeres kontrole DTC (Dynamic Traction Control) kā daļa no braukšanas režīma Pro sistēmas
  • papildaprīkojumā – jaunākās paaudzes elektroniski regulējamā piekare Dynamic ESA optimālai dinamikai jebkurā braukšanas situācijā
  • spēcīga bremžu sistēma ar četru virzuļu radiālajām skavām un ABS
  • viegli 10 spieķu alumīnija lietie diski
  • Gear Shift Assistant Pro asistents pārnesumu pārslēgšanai bez sajūga kā papildaprīkojums
  • moderns mērinstrumentu panelis ar bagātu, plaši izvērstu informācijas klāstu
  • bezatslēgas motocikla iedarbināšana Keyless Ride kā papildaprīkojums
  • inovatīvi krāsojuma varianti motocikla rakstura izcelšanai: pamatkrāsojums, Style 1 un Style 2
  • īpaši plašs papildaprīkojuma un aksesuāru klāsts

BMW R 1200 R Foto: Publicitātes attēls

BMW R 1200 R Foto: Publicitātes attēls

BMW R 1200 R Foto: Publicitātes attēls

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti