BMW Motorrad paziņojis, ka drīzumā uzsāks savu motociklu aprīkošanu ar ACC (Active Cruise Control) sistēmu, kas palīdzēs pilotam tikt galā ar divriteņu braucamrīka vadību.
ACC automātiski uzturēs motocikla braukšanas ātrumu, noturot drošu atstatumu līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim. Vadītājs var izvēlēties vienu no trim attāluma variantiem, iestatīt kustības ātrumu un iestatīt automātiskā paātrinājuma un palēninājuma līmeni, izvēloties komforta vai dinamisko režīmu.
Kopā ar Bosch izstrādātā sistēma nosaka motocikla novirzi no vertikālās ass un ierobežo ātrumu tā, lai pagriezienos pilots saglabātu maksimālu stabilitāti.
BMW Motorrad uzsver, ka ACC ir palīgsistēma, kas nekādā gadījumā nenozīmē pilnīgu vadības nodošanu automātikai. “Sistēma ir izstrādāta mijiedarbībai ar kustīgiem objektiem, bet, lai apstātos krustojumos vai fiksētu šķēršļu priekšā, vadītājam ir jābremzē pašam,” atgādina uzņēmums.
Es vēl neredzēju nevienu BMW motociklu.
Tikai kaut kādus mopēdus.
Pēdējo motociklu BMW sataisīja tad, kad Ural sataisīja viņa kopiju.
Iespējams, viņi apvainojās, ka cilvēki redzot URAL, domās, ka tas ir BMW, vai otrādi.
Bet tāpēc jau nevajadzēja pāriet uz geju un bābu mopēdmočiem!
Ka tik pamuldēt, laikam BMW motorrad pat blakus neesi stāvējis, jo izteikti gariem un ne viegliem cilvēkiem BMW praktiski vienīgajam ir ko piedāvāt.
Viencexpertam tas nav svarīgi, jo viņš ir mazs, neglīts, bomzīgs resnītis, tādēļ viņam patīk motocikli ar zemu sēdpozīcīju. Tadējādi viņa līkās tuklās un mazās kājelītes var aizsniegt zemi.
praktiski vienīgajiem ir ko piedāvāt, ja mēs izvēlamies starp BMW un viņa tiešajiem konkurentiem - Minsku, Jawu, Husquarna, tula, Dņepr.
Nu, vai KTM. Bet KTM ir ātrs. Starp normāliem močiem, jebkurš tavs motorrāds būs mopēds.
Tak nomierinies vienreiz vecais neglītais rednek!
Saproti cilvēki šeit kvalitāti mēra citādāk nekā jūs tur pāķi!