Jaunais "Opel" "ADAM S" debitē Parīzes auto izstādē

 

Foto: Publicitātes foto

Opel | 18.septembris 2014 10:00

Jaunā "ADAM" saimes sporta zvaigzne ir "ADAM S". Tas gozējas "ADAM" krāsainās saimes priekšgalā un no 4. – 19. oktobrim Mondial de l’Automobile 2014 izstādē Parīzē parādīs, ko spēj piedāvāt. "ADAM S" testa versija tika prezentēta Ženēvas auto izstādē pagājušajā pavasarī un tika pieņemts lēmums ražot sportisko ADAM. ADAM S būs iespējams pasūtīt novembrī, ražošana sāksies 2015. gadā.

Jaunāko "ADAM" raksturo izteiksmīgs dizains, ņiprs dzinējs un neskaitāmas individualizācijas iespējas. Vadītāji, kuriem tuva sportiska braukšana, zem tā motora pārsega atradīs 110 kW/150 ZS, 1,4 litru turbo ECOTEC vienību. Papildinājumā īpaši pielāgota šasija un OPC bremžu sistēma nodrošinās, ka šī mini raķete uz ceļa turas pat lielā ātrumā.

"ADAM" sportiskos ciltsrakstus ir viegli pamanīt – dizaineri gan tā salonam, gan virsbūvei ir piešķīrušu izveicīgu izskatu. Dzīvīgais mazauto noslēdz ADAM saimes sastāvu kopā ar jau pazīstamo krosoveru "ADAM ROCKS". Ar "ADAM S" "Opel" atkal parādījis, cik daudzpusēja ir ADAM saime, balstoties uz principiem: individuāls, aizraujošs un spēcīgs. Ar savu veiktspēju ADAM S piešķirs vislabāk savienojamajam mazauto un individualizācijas čempionam vēl vienu dimensiju.

Foto: Publicitātes foto

Mini raķete ar turbo dzinēju

110 kW/150 ZS un ar 220 Nm maksimālo griezes momentu apveltītā ADAM S īpašā, jaunā 1,4 litru ECOTECturbodzinēja vienība nodrošina īpašu jaudu, pārsniedzot 100 ZS uz darba tilpuma litru. Šis turbodzinējs nodrošina par 50 % vairāk ZS un 70 % lielāku griezes momentu nekā dabīgās vilkmes 1,4 litru priekšgājējs. Kombinācijā ar sešu pakāpju manuālo transmisiju šis turbodzinējs pārliecina ar izcilu reakcijas ātrumu un griezes momenta intervālu, kas ir piemērots enerģiskam braukšanas stilam, padarot nelīdzenus ceļus par ideālo vidi šai mazajai sporta zvaigznei. ADAM S modelis paātrinājumu 0 līdz 100 sasniedz vien 8,5 sekundēs un dzinējs ir spējīgs attīstīt maksimālo ātrumu krietni vairāk nekā 200 km/h apmērā.

ADAM S 1,4 turbo dzinēja standartaprīkojumā iekļauta Start/Stop sistēma un dzinējs jau pakļaujas nākotnesEiro 6 emisiju standartiem. Dubultais maināmais gāzu sadales fāzu mehānisms, kas ļauj mainīt vārstu atvēršanās laiku, un turbokompresors, kas integrēts izplūdes kolektorā, tādējādi samazinot konstrukcijas masu un gabarītus. Pie masas samazināšanas pasākumiem vēl jāpiemin čuguna bloks ar doba rāmja struktūru, doba lējuma sadales vārpstas un plastikāta ieplūdes kolektors. Šādā aprīkojumā sportiskais ADAM saimes dalībnieks iztiek tikai ar 6,4 l benzīna uz 100km.

Sportiskās braukšanas iezīmes nodrošina arī pielāgota veiktspējas šasija, kas tika attīstīta īpaši ADAM S modelim, kā arī tieša un precīza stūre. Taču šī mini raķete spēj par sevi parūpēties arī ārkārtas gadījumā – lielas OPC S bremzes, kas ir pielāgotas vairākiem riteņu izmēriem, nodrošina izcilas bremzēšanas iezīmes. 18 collu diski aprīkoti ar 225/35 R 18 riepām, redzamas arī sarkanas bremžu skavas. Kā alternatīva pieejami arī 17 collu diski.

Foto: Publicitātes foto

Sportisks no pirmā acu uzmetiena: valdzina ar „Red ’n‘ Roll” dizainu

Izteiksmīgais ADAM S dizains neatstāj nekādas šaubas par to, kas ir zem tā motora pārsega. Priekšējais spoileris, sānu sliekšņu moldingi un aizmugurējā bufera izgriezums ar izteiksmīgu izpūtēja uzgali iezīmē muskuļotā sportista korpusu. Kopumā desmit virsbūves krāsu iespējas un četras jumta kombinācijas ir pieejamas ar „Red ʼn‘ Roll” dizainu, kas ekskluzīvi rezervēts ADAM S pircējiem. Spoileris virs aizmugures stikla nozīmīgi uzlabo aerodinamiku, un šo izskatu pabeidz īpašais ADAM S logo uz C statņiem. Tie, kas vēlas vēl iespaidīgāku auto, var personalizēt jumtu un virsbūvi ar papildu „S” grafiku.

Vadītājs un priekšējais pasažieris var izvēlēties starp četriem dažādām sēdekļu veidiem, no kuriem trīs ir ekskluzīvi pieejami tikai šim ADAM modelim, piemēram, Recaro Performance sēdekļi ar Morrocana vainappa ādas apdari. Salona interjers atspoguļo Red ʼn‘ Roll” dizainu dažādos veidos. Izvēles ādas pakete ietver sarkanu un melnu ādas stūri, ātrumpārslēga un stāvbremzes sviras, kā arī sarkanus un baltus akcentus instrumentu panelī un uz durvīm. Šo visu papildina tādas mazas detaļas kā īpaši ADAM S grīdas paklājiņi vai atslēga ADAM S pelēki-melni-sarkanajā dizainā.

Foto: Publicitātes foto

ADAM S ir tonēti LED dienasgaismas lukturi un aizmugurējie gabarītlukturi, elektroniskā klimata kontrole un, daudzus apbalvojumus ieguvusī, izsmalcinātā Opel IntelliLink sistēma, kas nodrošina izcilu savienojamību un aplikāciju pieejamību.

Šī informācijas un izklaides sistēma ir pilnībā savienojama ar pēdējās paaudzes viedtālruņiem, kuros izmantotas Android vai Apple iOS operētājsistēmas. Tā nodrošina arī USB un Bluetoothsavienojamību, kā arī audio straumēšanu. Sistēma ietver 7 collu augstas izšķirtspējas skārienjutīgo ekrānu un septiņus skaļruņus. Opel IntelliLink sistēma ADAM automobilī ļauj izmatot tādas aplikācijas kā BringGonavigācijai, kā arī Stitcher un TuneIn. Apple iOS ierīču integrēšana sistēmā nodrošina arī Siri „Eyes Free”balss vadības pieejamību. IntelliLink ir droša un viegli lietojama tehnoloģija, kas ADAM padara par vislabāk savienojamo mazauto visā tirgū.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti