No 55 400 eiro - Tesla Model 3 kļūst pieejams Eiropā; piegādes no marta (+ FOTO) 36

 

Model 3 2018.gada Ženēvas autoizstādē Foto: iAuto.lv

iAuto | 5.janvāris 2019 10:31

ASV elektromobiļu ražotājs Tesla uzsāks sava cenu ziņā pieejamākā modeļa Model 3 piegādes Eiropas tirgum. Pagaidām pieejamas divas versijas un lētākā maksās vismaz 55 400 eiro.

Tesla aktivizējis automobiļu konfiguratoru, piegādes solot uzsākt martā. Pagaidām pieejamas divas versijas: Long Range un Performance. Abām ir pa elektromotoram pie katras ass, kas nodrošina elektrisko pilnpiedziņu bez mehāniskas sasaistes. Long Range modelis maksā 55 400 eiro un var nodrošināt 560 km distanci bez papildu uzlādes, savukārt sportiskākam vadības stilam vairāk piemērotais Performance modelis maksās 66 100 eiro. 100 km/h Model 3 sasniedz 4,8 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 233 km/h. Virsbūves krāsa atkarībā no izvēlētā toņa maksā papildu 1600-2600 eiro, sportiska dizaina 19 collu riteņi – 1600 eiro. Bāzes versija ar melnu salona apdari tiek piegādāta ar apsildāmiem un 12 pozīcijās regulējamiem Premium sēdekļiem, viduskonsoli, kurai ir četras USB pieslēgvietas un divas nišas tālruņa uzlādei, Premiun audio sistēmu, panorāmas jumtu, elektriski nolokāmiem (automātiskā pretapžilbināšanas funkcija) spoguļiem, LED miglas lukturiem un navigāciju, ko var atjaunināt ar mobilā tālruņa vai WLAN palīdzību.

Salona apdare ar baltas krāsas elementiem par 1050 eiro. Bāzes komplektā arī sistēma, kas brīdina par iespējamo sadursmi un automātiskās bremzes, savukārt autopilots, kas automātiski uztur attālumu līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim, patstāvīgi apdzen un pārkārtojas, maksā papildu 5200 eiro.

Performance modifikācija maksā 66 100 eiro. 100 km/h tā sasniedz 3,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h. Ar pilnībā uzlādētu akumulatoru var nobraukt aptuveni 530 km.  No rūpnīcas to piegādā ar 20 collu riteņu diskiem, oglekļa šķiedras spoileri, zemāku piekari, alumīnija pedāļu uzlikām, spēcīgākām bremzēm un Track Modus funkciju.

Konfiguratorā, vismaz pagaidām, nav pieejams droši vien visvairāk iekārojamais modelis – vienkāršākā un cenu ziņā pieejamākā Model 3 bāzes versija, kas ASV maksā vien 35 000 dolāru (aptuveni 30 800 eiro).

Statistika liecina, ka 2018.gadā Tesla piegādājis 145 000 Model 3 eksemplārus, 63 000 no tiem – ceturtajā ceturksnī.

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 5.janvāris 2019 15:37
5 0 Atbildēt

Eiropā - kur? Nav jau maza

msh 5.janvāris 2019 16:41
11 0 Atbildēt

Mani fascinē kā te uz priekšējo paneli sataupīts - uzlikts pliks plastmasas gabals, un pa vidu televizors nolikts... Tas jau tāds dacijas līmenis - 2-4 štuku vērtu mezglu vietā uzlikt vienu pārsimt eiru vērtu mezglu...

hmm 5.janvāris 2019 16:58
11 0 Atbildēt

arī bagāžnieka apdare izskatās, maigi sakot, prasta

Palaidniex 6.janvāris 2019 16:56
3 2 Atbildēt

Nu, bet drīksti taču arī nepirkt. Nav jau OCTA...

Palaidniex 5.janvāris 2019 21:10
7 2 Atbildēt

Tāpat jau maz ticams, ka vairāk par pārīti šejieniešu varētu nopietni apsvērt iegādi. Neba nu izskats šeit nosaka cenu... Tāpēc paneļa apspriešana un piesiešanās grabažnieka dizainam - viegli sakot ir bērnu dārzs. Tāpat taču nepirksiet! Un neba nu bagāžnieka dizaina dēļ.

Starp citu -

Ko jūs tajā grabažniekā vēlējāties ieraudzīt?

220V 5.janvāris 2019 21:30
7 11 Atbildēt

pēc 10 gadiem (vēlākais) par savu komentāru varēsi pasmaidīt - jau nākamajos 5 gados autoražotāju piedāvājums būtiski mainīsies, cerams, saproti kādā virzienā, tā, ka apskati nu gan šo vērīgāk - lētākā versija (kuras vēl nav) plus nodokļu atlaides (gan jau arī LV saņemsies) nemaz tik bezcerīga neizskatās

Palaidniex 5.janvāris 2019 22:12
8 0 Atbildēt

Es runāju tieši par šodienu un tieši šo auto. Kurš no šejieniešiem to pirks tieši JAUNU?

Tas msh un hmm būs īstie, kas to gribētu un spētu pirk? Un msh vienīgais iegansts nepirkt ir panelis un hmm iegansts - nav art deco stila bagāžnieka “interjers”.

Protams, visai iespējams ka pēc 10 gadiem mēs brauksim ar elektroauto vai ko pat vēl eksotiskāku, un konkrēti šis modelis, iespējams būs morāli novecojis un būs vēstures mēslainē...

s 6.janvāris 2019 21:37
8 0 Atbildēt

Un cik daudzi no šejieniešiem vispār brauc kaut ar lietotu auto kura vērtība uz "šodienu" ir virs 30k?

Cik daudzi no šejieniešiem cenšās nolikt vag bmw utt, kaut gan paši pat mazāko un lētāko modeli nevar atļauties iegādāties.

Saproti šis ir *irsējportāls, šeit lielāka dāla brauc ar veciem auto kuru vērtība nav pat 10k, bet ie*irst saproties gribās tad visiem...

nomiks 6.janvāris 2019 22:19
1 0 Atbildēt

Es braucu!

kasinsh79 7.janvāris 2019 9:18
0 0 Atbildēt

Nebūs vis taisnība, būsi izbrīnīts, bet daudziem ir jauni auto un arī padārgi jauni auto

s 7.janvāris 2019 17:42
1 0 Atbildēt

Vispār jau es to attiecināju uz lielākajiem komentētājiem.

Ari man darba auto savulaik bija passat, tikai tolaik jaunais pssat bija b7.

Pašlaik manā īpašumā ir 535d f10, turklāt NElīzingā.

Šī iemesla dēļ arī mans pirmais komentārs tika veltīts "palaidniex", norādot uz to, ka šim auto būs noiets arī eiropas tirgū, un ka lielākie čikstētāji, mūldētāji ir tieši tie, kuri tāpat to auto nevar atļauties.

Uu 7.janvāris 2019 11:02
4 0 Atbildēt

Ir, nevis pieder. Tā ir liela atšķirība.

:) 7.janvāris 2019 10:07
1 0 Atbildēt

Darba auto.

kasinsh79 7.janvāris 2019 11:37
0 0 Atbildēt

Ak, jēēeee Ja Jūs zinātu, cik esmu laimīgs, ka man (tikai) darba auto, pie tam vēl kāds darba auto Ka man nulle izmaksu par auto ģimenē - otrs arī darba auto utt. Neredzu nekā tāda, lai par mani ņirgtu. Smejies pats par sevi labāk

kasinsh79 7.janvāris 2019 11:27
0 0 Atbildēt

Ne tikai. Es vispār ne par sevi te ieminējos, kā tad ar visiem tiem, kuri iegādājās sev jaunus auto pēdējos gados?

viencexperc 6.janvāris 2019 21:55
3 5 Atbildēt

Kas tad tagad vajadzīgs bagāžniekā? Alkantara?

Es jau tagad smaidu par to augšējo komentāru. Nevienam citam, izņemot eiropiešus, nav vajadzīgs grabažniekā ādas apdare. NEVIENAM. Bet jautajums - vai tie bēgļi spēs nodrošināt tādu dzīves līmeni kā tagad? Diezin vai.

msh 8.janvāris 2019 1:34
1 0 Atbildēt

Pričom te āda? Cik bildē var saskatīt, materiāls ir pa to tēmu, kā plikam mk2 vai mk3 golfam; kaut kas pa vidu starp plastmasu un putām - tām pašām mašīnām pieklājīgākās komplektācijās tur nāca tepiķi - šai diez vai tāda komplektācija ir.

Palaidniex 8.janvāris 2019 22:24
0 0 Atbildēt

Tu par kuru bagāžnieku?

Priekšejo vai pakaļējo?

Un kas tieši tam materiālām ir slikts? Nu tā - esi čamdījis vai pēc tās mikrobildes spried?

Un kāpēc Tev tik nepieciešamo “paklājiņu” nevarētu katrs pēc savas samaitātības iegādāties kā papildaprīkojumu un/vai aftermarketā?

msh 9.janvāris 2019 19:06
0 0 Atbildēt

Tuvplāns ir redzams aizmugurējajam, priekšējajam ne. Aftermarkets diez vai ražos sānu apšuvumus.

imzz 6.janvāris 2019 2:33
2 0 Atbildēt

Nu, redzēs, varbūt ķīnieši izkonkurēs Teslu Eiropā.

reku 6.janvāris 2019 23:56
0 0 Atbildēt

Vienkārši jāēd roltonus un jānoturās gadus 10.Tad jau redzēs.

nomiks 6.janvāris 2019 9:05
1 0 Atbildēt

Par 40 000 eur pat varētu apsvērt domu par jaunu Teslu

Danonīms 6.janvāris 2019 12:20
2 0 Atbildēt

Abiem šiem modeļiem baterija pietiek 500 KM! Pietiekami daudzi gribēs pirkt jaunu ;)

Palaidniex 6.janvāris 2019 16:55
0 0 Atbildēt

Gribēt nopirkt un spēt vismaz 53+ kEUR auto iegādi nav viens un tas pats.

Kā arī spēt nodrošināt garantētu uzlādēšanu...

Šie divi fakti daudzus atgriezīs realitātē.

Re, Nomiks raksta, ka par 40 kEUR ir pērkams, bet 53 KEUR ir liela naudas čupa, teju 33% vairāk. Pie šādam summām starpība nav maza...

s 6.janvāris 2019 21:41
19 0 Atbildēt

Tici man, pirks!

Diviem draugiem un vienam no paziņām ir elektroauto, lieki piebilst, ka neviens no tiem nav spējīgs nobraukt pat 250km ar vienu uzlādi, bet maksā šie auto virs 40k eur. Ja tiešām šis modelis ir spējigs nobraukt ap 500km ar vienu uzlādi, tad tas pilnīgi noteikti nav dārgi!

Palaidniex 7.janvāris 2019 10:00
0 0 Atbildēt

Es jau neteicu ka nepirks vispār. Kur tu šito izrāvi? Tikai norādīju, ka skaidrs ir viens - potenciālais pircēju loks būs pašaurs, reālais vēl šaurāks. Vismaz tuvākos dažus gadus noteikti. Tiem, kas to pirks, nekratīs ne msh ne hmm argumenti par "lēto" paneli vai "nožēlojamo" grabažnieka apdari jau nu noteikti.

Tehniski pērk jau pie mums arī pilnīgu eksotiku, piemēram Urus...

Bet apsverot jauna Passat b8 iegādi pa kādiem 26 kEUR, pieņemot, ka tas ir 2 litru dīzelis, rij nereālu ārprātu priekš tā - 7 litrus uz simtu un par to maksājot anormālus 1.40 EUR litrā - tie ir vismaz 130 kkm, cenu izlīdzinājumam un ar pagaidām teju neierobežotu mobilitāti, ja salīdzina ar Teslu pat, ja to varēs subsidētu nopirkt par 40 kEUR un uzlādei neiztērēt ne centa.

Man arī partīk elektro transports, gan jau arī kādā dienā arī parādīsies četrriteņu elektrotransports, bet šodienas perspektīvā lielākā daļa pircēju izdarīs izvēli par labu merkantiliem apsvērumiem... Vismaz tuvākajā piecgadē noteikti.

nordic 7.janvāris 2019 12:06
2 1 Atbildēt

Ja potenciālais pircējs pirktu passat vai teslu, viņš pirktu passat par kādi 40+ tūkstoši. Par 26t var nopirkt tikai firma, kas neciena savus darbiniekus vai vw fans

Palaidniex 7.janvāris 2019 14:51
1 0 Atbildēt

Kaulēties arī ir ir jāmāk.

par 40+ štukām, manuprāt, tur sanāk teju viss, ko pasātā vispār var atļauties pasūtīt. Ir apjausma cik % no saražotajiem auto tiek pārdoti šādā komplaktācijā?

www.volkswagen.lv/content/dam/v...V_01012019.pdf

kasinsh79 6.janvāris 2019 16:06
0 0 Atbildēt

Tehnika uz goda. Esot Eiropas dīleriem, pieprasījums nebūs mazs.

haris 7.janvāris 2019 9:29
2 0 Atbildēt

Varētu izveidot totalizatoru ,kad Rīgā atcels bezmakas autostāvietu elektro auto

atrabotka 6.janvāris 2019 19:41
0 0 Atbildēt

Nav nemaz tā Tesla tik kvalitatīvi uzbūvēta, ja ņem vērā cenu, bet šā vai tā - no elekro auto ražotājiem priekšā citiem.

msh 8.janvāris 2019 2:25
0 0 Atbildēt

Pirmais viģiks man atgādināja manu padzīvojušo audī 90, kurš savā laikā ir ticis dažas reizes sists un vēl šo to piedzīvojis, un tāpēc ir līdzīgā stāvoklī kā tā tesla. Otrajā viģikā puse no tā čaļa problēmām ir tādas wannabegonščegu problēmas...

viencexperc 6.janvāris 2019 21:41
0 4 Atbildēt

Krievi gaidīs kad Tesla nobankrotēs. Tādā veidā domā, ka varēs dabūt lētāk.

Laaciz 7.janvāris 2019 13:31
4 0 Atbildēt

Ārēji simpātisks, bet salons tomēr kaut kādas prastuma vēsmas izdod. Stūre, manuprāt, varēja būt labāk pārdomāta. Divi puļķi, kuri regulē kaut ko nez ko un lai to saprastu jālūr tajā ekrānā. Atsevišķi izdalītas pogas funkcijām kā balss vadība, telefona pacelšana, mūzikas pārslēgšana u.c. sīkumi, liekas būtu jēdzīgāk. Grabažnieki kā grabažnieki nekas "fancy" nedz arī tur kam tādām būtu jābūt. Prasītos kādi āķi (vismaz bildēs neredzu) uz kuriem pakarināt iepirkuma maisus. Pieejamāks kā Tesla modelis? Jā! Kā masveida elektroauto? Noteikti nē! Kamēr nebūs pieejams sakarīgi nokomplektēts EV ap 20k EUR ar kuru norullēt 600-800km ar vienu uzlādi un nevarēs "saliet" elektrību 5min, tikmēr tādi Model 3 ir rotaļlieta bagātiem ļautiņiem, kurus sponsorēt no MŪSU nodokļu naudas.

Kanibaals 7.janvāris 2019 16:42
0 0 Atbildēt

Kur ta palika čehu Luka EV, kā nav tā nav - www.iauto.lv/zinas/pasaule...romobilis-foto

Komentātors 7.janvāris 2019 18:17
0 0 Atbildēt

Tas varētu būt tādēļ, kā tiek atrādīts bāzes modelis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti