Kompānija Genesis, kas ir Dienvidkorejas uzņēmuma Hyundai luksuss zīmols, atklājusi informāciju par jaunās paaudzes G80 sedanu, kas pašmāju tirgū kļūst pieejams jau no šodienas.
Genesis G80 sedans tagad pārgājis uz jaunu platformu, dalot tehniku ar GV80 krosoveru un pārņemot no tā arī klasisko komponējumu: gareniski novietotu motoru un aizmugures riteņu piedziņu. G80 tēla veidošanai izmantots Athletic Elegance stils, ko pasvītro divos līmeņos ne tikai priekšējos un aizmugures lukturos, bet arī priekšējos spārnos iestrādātās diožu joslas, zemāk noliektie virsbūves aizmugures statņi un stikls, kas kopējo siluetu padara līdzīgu fastbekam.
Izmēros jaunais modelis izmainījies maz: garumam pielikti 5 mm (tagad 4995), platumam – 35 mm (1925), bet augstums sarucis par 15 mm (1465). Riteņu bāze nav mainījusies, paliekot pie tiem pašiem 3010 mm. No kopējās masas nomesti 125 kg (tagad 1785 kg), kas ir jaunās platformas un lielākā alumīnija detaļu īpatsvara nopelns
Salonā iebūvēts 12,3 collu ciparu instrumentu panelis un 14,5 collu multimediju sistēmas ekrāns, kas atbalsta 3D attēlus. Sedanam pieejami 10 gaisa spilveni, tai skaitā viens, kas atveras starp vadītāja un priekšējā pasažiera sēdekļiem, trīs zonu klimata kontrole, panorāmas jumts, aklās zonas uzraudzības sistēma, kā arī automātiskā bremzēšanas sistēma un kruīza kontrole Highway Driving Assist II ar joslu maiņas funkciju.
No krosovera GV80 sedans mantojis 2,5 un 3,5 litru benzīna motorus ar 304 un 380 Zs, bet paša 2,2 litru dīzeļdzinējs modernizēts un tagad attīsta 210 Zs (agrāk 203). Transmijas lomu pilda astoņu pakāpju divsajūgu robotizētā pārnesumkārba.
Pašmāju tirgū jaunās paaudzes G80 startē jau šodien, bet citur pasaulē to sola gada otrajā pusē.
Hyndai tiek.pozicionets tagad kā prestiža zimols, tadēļ cerēt ka jams būs lēts ir naivi (vismaz kamer jauns). Bet tīri tehniski ja pirksim Eiropas auto atblastisim paši sevi, pirksi korejiešu vai ķīniešu brīnumus - tikai nodokļi paliek šeit ... Man ter labpatik domat ka Eiropieši ir kādu soli priekšā visiem ar saviem auto, jā Toyota un japīšiem ir savas priekšrocības, Teslai savas, un tomēr ... bet kadas priekšrocības ir Hyundai - man tā īsti nav ko tur pieminēt, jo sakot jau ar ārējo izskatu t ir ļoti maz kas patīk, un talsk parējais jau ir pie vienas vietas ...