Kompānija Genesis, kas ir Dienvidkorejas uzņēmuma Hyundai luksuss zīmols, atklājusi informāciju par jaunās paaudzes G80 sedanu, kas pašmāju tirgū kļūst pieejams jau no šodienas.
Genesis G80 sedans tagad pārgājis uz jaunu platformu, dalot tehniku ar GV80 krosoveru un pārņemot no tā arī klasisko komponējumu: gareniski novietotu motoru un aizmugures riteņu piedziņu. G80 tēla veidošanai izmantots Athletic Elegance stils, ko pasvītro divos līmeņos ne tikai priekšējos un aizmugures lukturos, bet arī priekšējos spārnos iestrādātās diožu joslas, zemāk noliektie virsbūves aizmugures statņi un stikls, kas kopējo siluetu padara līdzīgu fastbekam.
Izmēros jaunais modelis izmainījies maz: garumam pielikti 5 mm (tagad 4995), platumam – 35 mm (1925), bet augstums sarucis par 15 mm (1465). Riteņu bāze nav mainījusies, paliekot pie tiem pašiem 3010 mm. No kopējās masas nomesti 125 kg (tagad 1785 kg), kas ir jaunās platformas un lielākā alumīnija detaļu īpatsvara nopelns
Salonā iebūvēts 12,3 collu ciparu instrumentu panelis un 14,5 collu multimediju sistēmas ekrāns, kas atbalsta 3D attēlus. Sedanam pieejami 10 gaisa spilveni, tai skaitā viens, kas atveras starp vadītāja un priekšējā pasažiera sēdekļiem, trīs zonu klimata kontrole, panorāmas jumts, aklās zonas uzraudzības sistēma, kā arī automātiskā bremzēšanas sistēma un kruīza kontrole Highway Driving Assist II ar joslu maiņas funkciju.
No krosovera GV80 sedans mantojis 2,5 un 3,5 litru benzīna motorus ar 304 un 380 Zs, bet paša 2,2 litru dīzeļdzinējs modernizēts un tagad attīsta 210 Zs (agrāk 203). Transmijas lomu pilda astoņu pakāpju divsajūgu robotizētā pārnesumkārba.
Pašmāju tirgū jaunās paaudzes G80 startē jau šodien, bet citur pasaulē to sola gada otrajā pusē.
Var jau būt ka auto nav ne vainas (un visdrīzāk, tā arī ir) bet vienmēr izskatīsies pēc "gribēju mersi/audi, nopirku šo"
Mja man ar kaut kur lidzīgas izjūtas, un ta priekšas reste nosit jebkadu "apetīti" uz šādu ...
Jā, no sāna, kā audi. Salons ari, pat stūre tāda paša tipa kā jaunajiem audi. Savukārt resti vienkārši ielika mega lielu, sak ja bmw tā dara, tad mēs arī
Tad jau puse Latvijas tā brauc - man ir 20-gadīgais bembis tāpēc ka nav naudas uz jaunāko. Pofig, ka par to naudu var dabūt par 10 gadiem jaunāko Fiestu, jo mans 5 reizes sistais, ļoti kopts bembis brauc labāk.
Nu bet tieši tā jau arī ir - 20 gadus veca beha tāpat ir vācu premiums, kamēr 10 gadus vecā fiesta lēts sūds. Ja gribi apgalvot ka tas neko nemaina - parādi fiestu ar trīslitrīgu dīzeli vai 2.5 benzīnnieku...
Fiestai ST ir 200 ZS. Cik tad ir tam dīzelim vai 2,5 benz? Vai tāds auto ir ideālā stāvoklī? Vai tas ir tikpat fun to drive cik Fiesta ST? Kurā vēl valstī ir tik daudz veco premium - cilvēki no Polijas līdz Portugālei ir tik stulbi, nezinot, ka var taču braukt ar 20-gadīgu sistu bembi?
1. cik maksā tas Fiesta ST?
2. Cik tas ir ietilpīgs?
3. Cik kluss salons tam ir?
4. Kā ar komfortu?
5. Kas par piedziņu? Vienritenis?
6. Pa kurieni braukt ar to auto? Trase? Un kāds "FUN" ar to auto braukt pa Latvijas bedrainajiem ceļiem? Kā vienīgais ģimenes auto derēs?
7. 2.5benz ir 192, vai 218zs, tas ir ja mēs runājam par 20 gadīgiem atmosferiskajiem motoriem. Dīzeļiem parasti ir sākot no 180 - 286zs, arī ja runājam par 20 gadīgiem motoriem.
Nevens nesaka, ka tas auto ir slikts, vai ar to nevar braukt, jautājums cik tas maksā, un ko citu var iegādāties par to pašu naudu?
1. Cik maksā vecā bembja apkope un detaļas?
2.Kāda starpība, vai tad bembis ir kravinieks vai busiņš?
3.-5. Vai tiešam kādam tas interesē? 90% no 1.sērijas īpašniekiem nezināja, ka tas ir FF.
6. Ja uz dažiem ceļiem atrodamas bedres, tad ir jābrauc tikai ar veco sūdu vai garlaicīgo japāņu/ korejiešu kasti?
7. Nu tad ir jārunā par 0-100 sek. un l/100 km. Vai tiešam cita alternatīva nav?
Manuprāt tu īsti nesaproti par ko mēs šeit runājam.
Esi kādreiz dzirdējis, ka ford, hjundai, vai kijas pārstāvji paši atzītu ka konkurē ar mb, bmw, vai audi? Viņi taču paši apzinās to ka viņi nekonkurē ar šiem ražotājiem, (domāti vidējā/lielā klase).
1. Atkarīgs kādā stāvoklī ir auto, bet teikšu uzreiz par ford fiesta ST, cena sākas no 22500. Tas ir mazauto kuram ar komfortu nav pilnīgi nekāda sakara, pat vecs 1990 gada mercedes būs klusāks un komfortablāks gaitā par to fordu. Tad ko Tu šeit tieši vēlies salīdzināt? Par ko maksāt cilvēks lai izlemj pats, runa ir par to, ka tas hjundays, fords būs skaļāks, grabošāks un nekofortablāks par krietni vecāku bmw, audi, vai mb.
2. Nesapratu, ko Tu ar to vēlējies teikt, (Esi covid pozītīvs?)
3. Protams interesē. Redz tur jau tā lieta, tu salīdzini automašinu kura var tevi aizvest no punkta A uz punktu B, savukārt es runāju par ko citu, braukšanas prieku un sajūtām. Tik pat labi priekš kam to ST Fiestu, ņem dacia un miers, varēsi divas par to cenu nopirkt, kur problēma?
4. Nesaprati domu. Tas bija domāts, tā ka tam ST LV nav pielietojuma, savukārt vecākam MB ir, jo tas ir klusāks, komfotablāks un ietilpīgāks (tu maz pats saproti ko raksti?)?
7. Sviests, es nesaprotu kādēļ tu vispār sāki pieminēt to ford fiesta ST, ja tas ir mazs plastmasīgs sūdiņš uz riteņiem, kurš paredzēts sportiskai braukšanai, bet es un msh runāja par normāla izmēra auto ikdienai.
Argumenti labi, bet ir viena būtiska lieta - Latvija populārākie auto (pēc VW) ir tieši 15-20-gadīgais premium. Nekur Eiropā tā nav. Tepat Polijā priekšroku dod vecām Skodām, FIAT un Opel. Visa Eiropa brauc ar krietni mazākām auto. Kāds tam ir racionālais skaidrojums?
Variantu daudz.
1. Tie ir lētāki iegādes brīdi un ja nav nop*stenis tad senāks letāk ar kopsummā, tajā pašā laikā tu iegūsti klusu, komfortablu un labi aprikotu auto.
2. Ir pointotaji, kuriem to vienkārši vajag.
3. Cilvēki kuriem nav naudas, bet vajag.
4. Cilvēki, kuri ir pieraduši pie tādiem auto un nu vairs nespēj pārsēsties uz plastmasniekiem.
5. Es pat nezinu ko nozīmē PRĒMIUMS!? Manuprāt tā ir s klases , 7 series, a8 un kas tamlīdzīgs. Tādus a6, 5ser un e klasi es neuzskatu par premiumu, un kur nu vel mazākus auto. Tie ir vienkārši labāk nostrādāti, kvalitatīvāk konstruēti un labi aprīkoti ģimenes auto.
Starpcitu ļoti daudzi cilvēki uzskata, ka 7ser utt, vai pat 5ser, ir kaut kāda pointošana, bet ja cilvekam ir nauda, kādēļ nepirkt? Nemaz nerunājot par to, ka 99% cilvēku kuri uzskata, ka tā ir pointošana nav pat nekad sēdējuši tajos auto. Protams šis viss pie nosacījuma, ka cilvēks var iegādāties un uzturēt šos auto. Ir jau arī vwci x5tie ar ķīnas riepām, ķīnas detaļām, sapisti, nekopti utt., ja šie cilvēki ir vienkārši lohi.
Ceturto tu pārspīlē - pie noteikuma ka izdodas aizmirst ka atrodies lētā plastmasas sūdā, tā fiesta noteikti ir pietiekami interesanta arī pakaļas pārvietošanai. Bet tas nemaina faktu ka jauna fiesta nespēj būt desmitgadīgas behas aizstājējs - tās ir divas dažādas mašīnas - fiesta ir priekš tā, kurš grib tikai pist un slavēt, desmitgadīga beha priekš tā, kurš ir gatavs arī kaut ko tai mašīnai darīt. Nezinu gan kāpēc antons te pierāva klāt to ST fiestu, noklusējumā tā fiesta būs ar kaut kādu 1.0; cilvēkam būs jābūt nopietnam entuziastam lai izvēlētos ST fiestu un nevis kādu lētāku fuckusu.
P.S. Par "esi dzirdējis ka širpotreba ražotājs atzītu ka konkurē ar premiumu?" - jā, esmu - astoņdesmitajos un deviņdesmitajos opelis ar omegu un senatoru un fordelis ar skorpi centās konkurēt ar 5-to sēriju un tamlīdzīgiem - pircēji tomēr izvēlējās maksāt vairāk par īsto mantu un tā nu tos abus modeļus pakāpeniski noņēma no ražošanas, jo nebija īsti kas pērk...