Prezentēts jaunās paaudzes Genesis G80 (+ FOTO) 35

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 30.marts 2020 14:43

Kompānija Genesis, kas ir Dienvidkorejas uzņēmuma Hyundai luksuss zīmols, atklājusi informāciju par jaunās paaudzes G80 sedanu, kas pašmāju tirgū kļūst pieejams jau no šodienas.

Genesis G80 sedans tagad pārgājis uz jaunu platformu, dalot tehniku ar GV80 krosoveru un pārņemot no tā arī klasisko komponējumu: gareniski novietotu motoru un aizmugures riteņu piedziņu. G80 tēla veidošanai izmantots Athletic Elegance stils, ko pasvītro divos līmeņos ne tikai priekšējos un aizmugures lukturos, bet arī priekšējos spārnos  iestrādātās diožu joslas, zemāk noliektie virsbūves aizmugures statņi un stikls, kas kopējo siluetu padara līdzīgu fastbekam.

Izmēros jaunais modelis izmainījies maz: garumam pielikti 5 mm (tagad 4995), platumam – 35 mm (1925), bet augstums sarucis par 15 mm (1465). Riteņu bāze nav mainījusies, paliekot pie tiem pašiem 3010 mm. No kopējās masas nomesti 125 kg (tagad 1785 kg), kas ir jaunās platformas un lielākā alumīnija detaļu īpatsvara nopelns

Salonā iebūvēts 12,3 collu ciparu instrumentu panelis un 14,5 collu multimediju sistēmas ekrāns, kas atbalsta 3D attēlus. Sedanam pieejami 10 gaisa spilveni, tai skaitā viens, kas atveras starp vadītāja un priekšējā pasažiera sēdekļiem, trīs zonu klimata kontrole, panorāmas jumts, aklās zonas uzraudzības sistēma, kā arī automātiskā bremzēšanas sistēma un kruīza kontrole Highway Driving Assist II ar joslu maiņas funkciju.    

No krosovera GV80 sedans mantojis 2,5 un 3,5 litru benzīna motorus ar 304 un 380 Zs, bet paša 2,2 litru dīzeļdzinējs modernizēts un tagad attīsta 210 Zs (agrāk 203). Transmijas lomu pilda astoņu pakāpju divsajūgu robotizētā pārnesumkārba.

Pašmāju tirgū jaunās paaudzes G80 startē jau šodien, bet citur pasaulē to sola gada otrajā pusē.

 
Visi komentāri
 
jdjdywqn 30.marts 2020 15:37
9 2 Atbildēt

Var jau būt ka auto nav ne vainas (un visdrīzāk, tā arī ir) bet vienmēr izskatīsies pēc "gribēju mersi/audi, nopirku šo"

WALA 30.marts 2020 15:42
8 2 Atbildēt

Mja man ar kaut kur lidzīgas izjūtas, un ta priekšas reste nosit jebkadu "apetīti" uz šādu ...

Copy 30.marts 2020 16:33
7 2 Atbildēt

Jā, no sāna, kā audi. Salons ari, pat stūre tāda paša tipa kā jaunajiem audi. Savukārt resti vienkārši ielika mega lielu, sak ja bmw tā dara, tad mēs arī

Antons 30.marts 2020 19:09
5 5 Atbildēt

Tad jau puse Latvijas tā brauc - man ir 20-gadīgais bembis tāpēc ka nav naudas uz jaunāko. Pofig, ka par to naudu var dabūt par 10 gadiem jaunāko Fiestu, jo mans 5 reizes sistais, ļoti kopts bembis brauc labāk.

msh 31.marts 2020 20:08
6 1 Atbildēt

Nu bet tieši tā jau arī ir - 20 gadus veca beha tāpat ir vācu premiums, kamēr 10 gadus vecā fiesta lēts sūds. Ja gribi apgalvot ka tas neko nemaina - parādi fiestu ar trīslitrīgu dīzeli vai 2.5 benzīnnieku...

Antons 1.aprīlis 2020 13:37
0 0 Atbildēt

Fiestai ST ir 200 ZS. Cik tad ir tam dīzelim vai 2,5 benz? Vai tāds auto ir ideālā stāvoklī? Vai tas ir tikpat fun to drive cik Fiesta ST? Kurā vēl valstī ir tik daudz veco premium - cilvēki no Polijas līdz Portugālei ir tik stulbi, nezinot, ka var taču braukt ar 20-gadīgu sistu bembi?

Gints 1.aprīlis 2020 15:33
0 0 Atbildēt

1. cik maksā tas Fiesta ST?

2. Cik tas ir ietilpīgs?

3. Cik kluss salons tam ir?

4. Kā ar komfortu?

5. Kas par piedziņu? Vienritenis?

6. Pa kurieni braukt ar to auto? Trase? Un kāds "FUN" ar to auto braukt pa Latvijas bedrainajiem ceļiem? Kā vienīgais ģimenes auto derēs?

7. 2.5benz ir 192, vai 218zs, tas ir ja mēs runājam par 20 gadīgiem atmosferiskajiem motoriem. Dīzeļiem parasti ir sākot no 180 - 286zs, arī ja runājam par 20 gadīgiem motoriem.

Nevens nesaka, ka tas auto ir slikts, vai ar to nevar braukt, jautājums cik tas maksā, un ko citu var iegādāties par to pašu naudu?

Antons 1.aprīlis 2020 16:19
0 0 Atbildēt

1. Cik maksā vecā bembja apkope un detaļas?

2.Kāda starpība, vai tad bembis ir kravinieks vai busiņš?

3.-5. Vai tiešam kādam tas interesē? 90% no 1.sērijas īpašniekiem nezināja, ka tas ir FF.

6. Ja uz dažiem ceļiem atrodamas bedres, tad ir jābrauc tikai ar veco sūdu vai garlaicīgo japāņu/ korejiešu kasti?

7. Nu tad ir jārunā par 0-100 sek. un l/100 km. Vai tiešam cita alternatīva nav?

Gints 1.aprīlis 2020 19:42
0 0 Atbildēt

Manuprāt tu īsti nesaproti par ko mēs šeit runājam.

Esi kādreiz dzirdējis, ka ford, hjundai, vai kijas pārstāvji paši atzītu ka konkurē ar mb, bmw, vai audi? Viņi taču paši apzinās to ka viņi nekonkurē ar šiem ražotājiem, (domāti vidējā/lielā klase).

1. Atkarīgs kādā stāvoklī ir auto, bet teikšu uzreiz par ford fiesta ST, cena sākas no 22500. Tas ir mazauto kuram ar komfortu nav pilnīgi nekāda sakara, pat vecs 1990 gada mercedes būs klusāks un komfortablāks gaitā par to fordu. Tad ko Tu šeit tieši vēlies salīdzināt? Par ko maksāt cilvēks lai izlemj pats, runa ir par to, ka tas hjundays, fords būs skaļāks, grabošāks un nekofortablāks par krietni vecāku bmw, audi, vai mb.

2. Nesapratu, ko Tu ar to vēlējies teikt, (Esi covid pozītīvs?)

3. Protams interesē. Redz tur jau tā lieta, tu salīdzini automašinu kura var tevi aizvest no punkta A uz punktu B, savukārt es runāju par ko citu, braukšanas prieku un sajūtām. Tik pat labi priekš kam to ST Fiestu, ņem dacia un miers, varēsi divas par to cenu nopirkt, kur problēma?

4. Nesaprati domu. Tas bija domāts, tā ka tam ST LV nav pielietojuma, savukārt vecākam MB ir, jo tas ir klusāks, komfotablāks un ietilpīgāks (tu maz pats saproti ko raksti?)?

7. Sviests, es nesaprotu kādēļ tu vispār sāki pieminēt to ford fiesta ST, ja tas ir mazs plastmasīgs sūdiņš uz riteņiem, kurš paredzēts sportiskai braukšanai, bet es un msh runāja par normāla izmēra auto ikdienai.

Antons 2.aprīlis 2020 10:41
0 0 Atbildēt

Argumenti labi, bet ir viena būtiska lieta - Latvija populārākie auto (pēc VW) ir tieši 15-20-gadīgais premium. Nekur Eiropā tā nav. Tepat Polijā priekšroku dod vecām Skodām, FIAT un Opel. Visa Eiropa brauc ar krietni mazākām auto. Kāds tam ir racionālais skaidrojums?

Gints 3.aprīlis 2020 14:45
0 0 Atbildēt

Variantu daudz.

1. Tie ir lētāki iegādes brīdi un ja nav nop*stenis tad senāks letāk ar kopsummā, tajā pašā laikā tu iegūsti klusu, komfortablu un labi aprikotu auto.

2. Ir pointotaji, kuriem to vienkārši vajag.

3. Cilvēki kuriem nav naudas, bet vajag.

4. Cilvēki, kuri ir pieraduši pie tādiem auto un nu vairs nespēj pārsēsties uz plastmasniekiem.

5. Es pat nezinu ko nozīmē PRĒMIUMS!? Manuprāt tā ir s klases , 7 series, a8 un kas tamlīdzīgs. Tādus a6, 5ser un e klasi es neuzskatu par premiumu, un kur nu vel mazākus auto. Tie ir vienkārši labāk nostrādāti, kvalitatīvāk konstruēti un labi aprīkoti ģimenes auto.

Starpcitu ļoti daudzi cilvēki uzskata, ka 7ser utt, vai pat 5ser, ir kaut kāda pointošana, bet ja cilvekam ir nauda, kādēļ nepirkt? Nemaz nerunājot par to, ka 99% cilvēku kuri uzskata, ka tā ir pointošana nav pat nekad sēdējuši tajos auto. Protams šis viss pie nosacījuma, ka cilvēks var iegādāties un uzturēt šos auto. Ir jau arī vwci x5tie ar ķīnas riepām, ķīnas detaļām, sapisti, nekopti utt., ja šie cilvēki ir vienkārši lohi.

msh 2.aprīlis 2020 1:53
0 0 Atbildēt

Ceturto tu pārspīlē - pie noteikuma ka izdodas aizmirst ka atrodies lētā plastmasas sūdā, tā fiesta noteikti ir pietiekami interesanta arī pakaļas pārvietošanai. Bet tas nemaina faktu ka jauna fiesta nespēj būt desmitgadīgas behas aizstājējs - tās ir divas dažādas mašīnas - fiesta ir priekš tā, kurš grib tikai pist un slavēt, desmitgadīga beha priekš tā, kurš ir gatavs arī kaut ko tai mašīnai darīt. Nezinu gan kāpēc antons te pierāva klāt to ST fiestu, noklusējumā tā fiesta būs ar kaut kādu 1.0; cilvēkam būs jābūt nopietnam entuziastam lai izvēlētos ST fiestu un nevis kādu lētāku fuckusu.

P.S. Par "esi dzirdējis ka širpotreba ražotājs atzītu ka konkurē ar premiumu?" - jā, esmu - astoņdesmitajos un deviņdesmitajos opelis ar omegu un senatoru un fordelis ar skorpi centās konkurēt ar 5-to sēriju un tamlīdzīgiem - pircēji tomēr izvēlējās maksāt vairāk par īsto mantu un tā nu tos abus modeļus pakāpeniski noņēma no ražošanas, jo nebija īsti kas pērk...

grs 30.marts 2020 17:38
6 14 Atbildēt

Nu lūk - tāpēc jau mēs te Latvijā uz augšu netiekam, ka šitādas domas, kā iepriekšējos komentāros ir lielākai daļai valsts iedzīvotāju: Dodiet mersi, bembi, audi - vācu, dāņu, norvēģu ražojumus. Pohuj, ka mūsdienās vairums "dārgo" valstu prece ne ar ko nav labāka vai pat atpaliek no analogiem "lēto" valstu vai pašu ražojumiem. Jā, ieraduma un iedomu spēks nav pārvarams.

dvfbg 30.marts 2020 18:46
6 2 Atbildēt

Vecīt, man jau 5+ gadus nav auto, pa pilsētu braucu ar velo un kad tiešām vajag braukt - noīrēju, un skatos pēc ietilpības un cenas, nevis markas un prestiža.

Labākais auto ir tas, kas man nepieder!

Tiesa, tas der tikai tiem, kam dzīvesveids ļauj tā dzīvot, ikdienā simtiņš ar velo nav reāli (un nav arī vajadzīgs).

WALA 30.marts 2020 22:59
10 3 Atbildēt

Hyndai tiek.pozicionets tagad kā prestiža zimols, tadēļ cerēt ka jams būs lēts ir naivi (vismaz kamer jauns). Bet tīri tehniski ja pirksim Eiropas auto atblastisim paši sevi, pirksi korejiešu vai ķīniešu brīnumus - tikai nodokļi paliek šeit ... Man ter labpatik domat ka Eiropieši ir kādu soli priekšā visiem ar saviem auto, jā Toyota un japīšiem ir savas priekšrocības, Teslai savas, un tomēr ... bet kadas priekšrocības ir Hyundai - man tā īsti nav ko tur pieminēt, jo sakot jau ar ārējo izskatu t ir ļoti maz kas patīk, un talsk parējais jau ir pie vienas vietas ...

Gints 31.marts 2020 12:29
8 1 Atbildēt

Jā, bet ko darīt, ja esi sācis brauukt ar kaut ko no vācu trijnieka? Pārsēsties uz hjundai, kia ford, vai tamlīdzīgajiem nav iespējams.

eidis 31.marts 2020 13:24
2 3 Atbildēt

Tāpēc, ka servisā jau piešķirts individuālais krēsls uzgaidāmā zālē?

Gints 31.marts 2020 14:35
5 2 Atbildēt

Nu, nu tik trauki jau nav, tas jau vairāk cilvēkiem ar zemiem ienākumiem, nopērk 10x sistus hlamis ar 500k nobraukumu, tad protams ir kā ir, citādi nav tik, nu ari jauniem bmw beižāk jāapmeklē serviss, bet tad es labāk daru to, nekā braucu ar plastmasas kasti, kurā dzirdams katra suņa kaka kura atsitās pret arku. turklāt cilvēki kuri brauc ar "nolaistiem" vāciešiem tieši tāpat izturēsies arī pret opeli.

Draugs strādāja Inschape un tagad Wesā par pieņēmēju, tur situācija sekojošā, kruzaku īpašnieki nekad nečīkst, mazo kojotu un avenšu īpašnieki visbiežāk ir firmas, tur arī viss ok, taču rav4 braucēji ir viskaitinošākie, tiem viss ir par dārgu utt. Savukārt bmw braucēji čīkstot mazāk, lai gan viens un tas pats auto servisā iegriežas biežāk nekā toyota, ne lielu defektu dēļ, bet tomēr. Parasti kaut kas ar elektroniku, kompis uzrāda kļūdu, jāmaina blīvīte tur, dačiks tur utt., bet nu neko nevar darīt thnoloģiski tas auto ir krietni baudāmāks par primitīvo koyotu, iznākums arī loģisks...

RAV4 31.marts 2020 16:47
0 4 Atbildēt

Ko tu tur fleitē, man RAV4 jau 4gadus kalpo bez problēmām, pat visas bukses vēl oriģinālās!Samaksā vienreiz gadā dīlerim 200 euro par apkopi un brauc bēdu nezinot. Otrs auto ģimenē ir VW passat ar 1,4 benzīna motoru, kuram nācās taisīt kapitālo remontu uz 70k nobraukumu, bukses jau 2x mainītas, korodējis kondiškas radiators. Savu mūžu nekad vairs nepirkšu vācieti, jo Toyota vienkārši nelūzt, kamēr passat pa servisiem vien, pa servisiem vien!

msh 31.marts 2020 20:28
5 0 Atbildēt

"Ko tu tur fleitē, man RAV4 jau 4gadus kalpo bez problēmām, pat visas bukses vēl oriģinālās!"

Tiešām, četri gadi? Vaaau... Nekas - pabrauc vēl 6 gadus, tad sapratīsi par ko ir runa. Daži novērojumi iz toybotas - 1) tās mizas ir uztaisītas lai tās lietotu un tad izmestu, nevis remontētu - laimīgā kārtā japāņiem ir izdevies aprēķināt visu tā lai pirmos 10 gadus tās kastes daudzmaz labi kalpotu, a to vispār būtu pizģec. Man, teiksim, gadījās pirms kāda laika redzēt kā maina pārdesmit gadus vecam rāvējslēdzējam rocenes troses - lai nomainītu divas detaļas, kuras kvalitatīvu un/vai vērtību saglabājošu mašīnu mūžā vismaz vienreiz būs jāmaina, tam mēslam ir jānoņem aizmugures tilts, izpūtējs, bāka, es neatceros, varbūt kaut kas vēl. Salīdzinājumam kaut kādai kvatrai varbūt nāksies noņemt kādu izpūtēja gabalu un palocīt vaļā karstuma aizsargu, tas arī viss, jo par remontu ir padomāts 2) tā kā tās mizas nav paredzētas remontam bet tolmetizēšanai, tad detaļām ir izvēle starp dārgām OEM detaļām vai sūdīgu aftermarketu. 3) Es pazīstu vienu čali kurš strādā par mehu @ WESS un mēdz piepelnīties jaucot un iztirgojot detaļās mašīnas - agrāk šis 20-30 gadus vecus fofāgenus jauca, bet šis man teica ka vairs tikai toyotas jauks, jo kā šis teica - toyota forša mašīna, maz plīst, bet kad plīst, detaļas maksā kosmosu - un nosauca ejošos ciparus blakus stāvošās 15 gadus vecās toyotas mezgliem. Cipari forši - ja man vajadzētu tāda gadu gājuma mašīnu ar tādām izmaksām, es laikam izvēlētos Audi A6

P.S. Kad tu sūdzies par pastētes buksēm - par augstākām riepām un niknākām buksēm neesi domājis?

Gints 31.marts 2020 19:28
4 0 Atbildēt

Tavas pierītes šaurumu pierāda vien tas, ka tu visu met vienā katlā!

Tas, ka tavs plastmasas kojots vel nav saplīsis nenozīme, ka citiem neplīst, tad tādu servisu un rezerves daļu nebūtu pēc būtības!! Tici man ir atteikumi gan pārnesumkārbam gan sadales kārbam gan elektronikai un daudz kam citam! Savukārt citiem pasāts kalpo bēdu nezinot. Es stāstu to ko zinu, informāciju iegūstot no cilvēkiem kas gandrīz katru dienu redz piecus tādus ravus. Lielāka daļa čikstētāju auto ir līzingā, viņi savukārt domā, ka ja reiz pirka jaunu auto tad viss viņiem būs bez maksas, man bmw apkope izmaksā nedaudz virs 500eur pie oficiāla dīlera un tas ir ar pamatīgu atlaidi, un zini arī braucu bēdu nezinot, un vai tas nozīmē ka bmw neplīst?

P.s.

Man vecmammas opelim jau vairāk kā 10 gadi arī visas bukses orģinālās...

P.s.s

Viņa nobrauc mx 2k km gadā...

P.s.s.s

Saderam, ka es pāris dienu laikā to tavu rav4 no*istu tā, ka tur piekarē viss būtu jāmaina, nu tas tā citiem šaurpierēm par piemēru.

nsdjdui 31.marts 2020 20:26
0 5 Atbildēt

Ja ikdienā brauc kā dulls cauri elles je*eņiem, tad nokaut var jebkuru sadzīves auto. Ar to nav jālielās, tātad, vēl jāmācās braukt atbilstoši apstākļiem. Parasti tie lielie maucēji arī nesaprot atšķirību starp melno ledu, izdauzītu asfaltu, gludu granti un izkusušu piķi un tik mauc ar vienu ātrumu.

Gints 1.aprīlis 2020 7:12
2 0 Atbildēt

Šķiet tava pierīte ir vel šaurāka par to cilvēku kurš komentēja, kā "Rav4".

Ja nesaprati zemtekstu tad īpaši "apdāvinātiem" paskaidrošu, ka četri gadi NEKO neizsaka. Cik daudz nobrauc, pa kurieni brauc utt. Nemaz nerunājot par to, ka pats komentārs ir sviests.

Manuprāt daži pat neiedziļinās lietas būtībā. Par šo var diskutēt daudz un plaši, un jebkurā gadījumā katram auto ir savi plusi un mīnusi. Taču uzrakstīt tādu komentāru ir pilnīgs sviests. Pēc tā varētu noprats, ka visi pasāti knapi izvelk 70k km, savukārt ravčiks četros gados nobraucis, bez problēmām, sak tādu auto var pirkt, ari taksisti nobrauks tajos četros gados ap 300k km un pilnīgi neko nemainīs, kamēr pasātisti ik pec 70k km meklē jaunu auto, nu b*a beidziet hu*nu dzīt....

msh 31.marts 2020 20:30
5 0 Atbildēt

Kā šis komentārs ir jāsaprot - ka pa nelīdzenu ceļu speciāli jāplēš mašīna, braucot ar lēnāku ātrumu?

cecin 1.aprīlis 2020 13:14
0 0 Atbildēt

Tak izlasi, par ko runa. Neviens nevar nokaut auto, pāris dienas braucot pa nelīdzenu ceļu. Lai to izdarītu, jāmauc pa sabrukušu asfaltu ar haotiski izvietotām, dziļām bedrēm. Un ne jau 100m, bet pārdesmit km, un tā katru dienu. Un ne jau lēni.

msh 2.aprīlis 2020 1:59
0 0 Atbildēt

Izlasu - un saprotu ka tu esi no tiem pensionārbraucējiem kas tic ka braucot pār bedrēm lēni, tas saudzējot piekari. Tik īsti neiet kopā ar fizikas likumiem - elementārā loģika saka ka braucot pār bedrēm ātri, inerces dēļ piekare pagūst izkustēties mazāk, un vairāk dabū uzņemt riepas - braucot lēni attiecīgi riepas mazāk un piekare vairāk Protams, stilīgi koka ratu ripuļi ar plānu gumijas kārtiņu šo aprēķinu diezgan sapiš, lai arī galvenais pamatojums ar tādiem pār bedrēm vilkties - lai nesasistu kādu disku.

devrt 2.aprīlis 2020 10:00
0 1 Atbildēt

elementārā loģika saka, ka tu neesi bedres redzējis.

es tev **** saku par bedrēm līdz pusratam, nevis grambām, nelīdzenumiem vai pumpām uz tavas sievas pakaļas.

msh 2.aprīlis 2020 13:48
0 0 Atbildēt

Jā, pa ukrainu es nebraucu, tiešām. Bet tā kā es dzīvoju laukos, tad šad un tad sanāk pavagot visādus veļasdēļus un tamlīdzīgus ceļiem līdzīgus veidojumus.

Conqueror 30.marts 2020 17:47
0 0 Atbildēt

Āzijā pārdos uz urā

kontradmiral 30.marts 2020 17:47
2 1 Atbildēt

Reste toč par agresīvu, bet citādāk liekas tīri vēl neko. Jautājums, cik liela ir cenas atšķirība starp vāciešiem un droši vien vēl lielāks jautājums par otrreizējo tirgu. Man šķiet, ka šo tēmē uz ASV tirgu.

ABECEDE95 30.marts 2020 17:49
4 0 Atbildēt

Reste 1:1, kā jebkuras klases jebkuram mūsdienu Cadillac-am. Copy-Paste.

LMT 30.marts 2020 22:23
1 6 Atbildēt

Šo var ņemt!

Latvietis 31.marts 2020 7:00
8 1 Atbildēt

Piekrītu, tīri ņemama mašīna,ja dod pa brīvu, lai ko tādu tu nopirktu, vainu Tev gaume neeksistē, vai nu Tev ir kādas garīgās problēmas ar galvu!

mdkjma 31.marts 2020 15:47
3 6 Atbildēt

par brīvu tu brauktu arī reno lēto brendu un vēl stāstītu, cik tas ekonomisks un faktiski ir tas pats renis, tikai lētāks.

Irssējs tāds, hehe, par brīvu viņš ņemtu....nav jau zaļumballe, kur tev skuķi dod par brīvu.

msh 31.marts 2020 20:31
6 0 Atbildēt

Neizteikšu savas domas par hujdaju, tik piebildīšu ka šī mašīna eiropai tāpat nav domāta - pat ja tā te būs nopērkama [par ko es šaubos] , tad tikai ar kādu četru katlu kuļmašīnu zem haubes - tikmēr mērķa tirgus, ASV, to saņems ar V8 benzīnnieku...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

200 000 eiro: Mercedes parāda elektrisko G-klasi (+ FOTO)

Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 15

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 2

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 3

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti