ASV autobūves uzņēmums Dodge pieteicis pēdējo no septiņiem īpašajiem modeļiem, kas tika radīti, lai klientiem nebūtu tik skumja šķiršanās no muskuļauto iekšdedzes motoru ēras.
Nākamie Challenger un Charger būs elektriski, taču pirms tas notiek, ražotājs laiž klajā septiņus īpašos modeļus: Challenger Shakedown, Charger Super Bee, King Daytona, Swinger, Black Ghost un tagad arī Demon 170.
Pirmie seši jau klāt, taču pēdējais aizkavējās, jo Dodge bija problēmas ar vairāk kā 1000 Zs spēcīgā motora izturību. Tagad tas novērsts un markas entuziasti var priecāties par septīto īpašo ar nosaukumu Challenger SRT Demon 170.
Šāds muskuļauto aprīkots ar 6,2 litru Hemi-V8, kas ir pilnībā pārveidots un apvienots ar trīs litru kompresoru. Ja vadītājs izmanto E85 degvielu, agregāta jauda sasniedz 1040 Zs, bet maksimālais griezes moments – 1281 Nm. 96 km/h Dēmonam pa spēkam 1,66 sekundēs, bet ASV populāro ceturtdaļjūdzi tas pārvar pēc 8,91 sekundes. Kupejas maksimālais ātrums ir tikai 243 km/h, taču šajā gadījumā tas upurēts par labu paātrinājuma rādītājiem.
Ražotājs paredzējis, ka Challenger SRT Demon 170 var piedalīties NHRA dragreisa sacensībās, tādēļ opciju sarakstā gan drošības karkass un bremžu izpletnis, gan speciālās Mickey Thompson ET Street R riepas ar izmēru 315/50R17 aizmugures asij.
Ražotājs sola, ka pavisam tiks izlaisti 3300 Challenger SRT Demon 170 eksemplāri, ko pārdos par 96 666 dolāru katru.
Divi braucieni trasē, nedēļa servisā, tāda ir Dodge statistika.