Visi komentāri - Elektrisko ID.3 pērk kūtri – Volkswagen iztiks ar vienu ražotni

Elektrisko ID.3 pērk kūtri – Volkswagen iztiks ar vienu ražotni 19

 

ID.3 uz ražošanas līnijas Cvikavas rūpnīcā Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 10.marts 2024 5:51

Sākotnēji tika plānots, ka elektriskā ID.3 ražošanu iekārtos arī Volfsburgā, taču pieprasījums pēdējā laikā ir tik vājš, ka vajadzība pēc papildu jaudas atkrīt.

Izdevums insideevs ziņo, ka līdztekus Cvikavai, iepriekš apstiprinātie plāni paredzēja no šī gada vasaras ID.3 ražošanu arī Volfsburgas rūpnīcā, taču tagad stratēģija mainīta, jo pieprasījums pēc Volkswagen ID.3 ir nepietiekams jau kopš 2023. gada vasaras.  

Neraugoties uz to, ka no šī gada kompaktais modelis tiek piedāvāts ar ievērojamām atlaidēm līdz pat 7000 eiro apmērā, pircēju pārliecināt neizdodas un galvenajā ID.3 ražotnē Cvikavā pat nācās samazināt ražošanas maiņas.

Līdz ar to plāni par Volfsburgu atkrīt – ID.3 noietam pietiek ar to, ko saražo Cvikava un to pavisam nelielo daudzumu, ko pievieno Drēzdenes rūpnīca. Pēc ID.3 plānu svītrošanas Volfsburgā elektromobiļi tuvākajā laikā netiks ražoti.

Uzsvars arī turpmāk tiks likts uz Golf un Tiguan ražošanu, maksimāli izmantojot jaudas un pēc ilgāka laika šogad mēģinot pārsniegt 500 000 vienā gadā saražotu transportlīdzekļu robežu. Volfsburgas rūpnīcas pārbūve turpināsies, lai no 2026. gada varētu uzsākt kompakta elektriskās piedziņas SUV ražošanu, vēlāk pievienojot arī jauno elektrisko Golf.

 
Visi komentāri
 
topinamburs 10.marts 2024 8:04
14 1 Atbildēt

Saplānojuši dārgāka verķa ražošanu - pērk konkurentu auto. Tā nav unikāla, tikai EV redzēta iezīme, kad plānotāji neuzmin pircēju vēlmes. Līdzīgi 'nobeidzās' teju visa Anglijas varenā autobūve.

Chhd 10.marts 2024 8:36
10 2 Atbildēt

Kad vajadzēja pirkt auto, tad viens no fokusiem bija VW. Es gan meklēju lietotu. Tad lūk: atrast ar vēlāmajiem kritērijiem ļoti grūfi. Visi vw tādi kā pliki nabagi. T.sk. bezmotori. Turklāt pārsteidz kā viņi rūsē. Šādas tādas lietas kaitinošas tieši vw.

Sorrreeee, nopirku citu marku. Šķiet uz das auto vairs netēmēšu nākotnē.

Onsis 10.marts 2024 8:53
18 4 Atbildēt

Brīnos, ka noiets vispār ir.

R(8) 11.marts 2024 12:23
3 0 Atbildēt

Nav noieta , tas abas rupnicas agonize , VW tak rudeni jau pateica , ID un Cupras e-auto zemo pieprasijumu del tiks parcelta uz Kinu

kunaks 10.marts 2024 8:58
6 0 Atbildēt

Jā, VW korodētspēja pārsteidza arī mani, kad pirms dažiem gadiem paziņam palīdzēju golfiņu piemeklēt. Citas līdzīga gada markas ta nerūsē : (

Aivis 10.marts 2024 10:30
5 1 Atbildēt

Pavisam nesen VW Boss priecīgu teica ka vienīgais ceļš ir elektrifikācija un citus variantus nemaz neizskata.

Nu Nu Nu

Pat elektrisko sporta formulu E, grib pārveidot uz Formula H ar udeņradi, arī bezceļu sacīkstes Extreme E būs no nākamā gada ar ūdeņradi, arī Lemāna būs no 2027. gada uz ūdeņraža.

Vai nebija prātīgāk strādāt uz divien variantiem.

Līdzīgi kā benzīns un dīzelis?

imzz 10.marts 2024 11:06
2 0 Atbildēt

Extreme E vairāk izskatās pēc "dzimumu vienlīdzības un klimata draudzīguma" sportiska reklāmas pasākuma, nevis īsta sporta;

2023. gada 25. aprīlis — Extreme E ir unikāls ar to, ka katrai komandai ir jābrauc gan vīrietim, gan sievietei – abiem ir jādala vienas automašīnas vadīšanas pienākumi, mainot...utt.

Un viņi vispār pārvietojas ar kuģi un t.s. sacensības rīko tur, kur kāda trase netālu no ostas:

www.extreme-e.com/en/the-ship

Attiecībā uz diviem variantiem, tad diviem E variantiem nepietiek naudas, knapi vienam.

Šmelons 10.marts 2024 13:10
2 0 Atbildēt

Dakāra arī jau brauc ar H2, un plāno pavisam uz H2 pāriet.

powerbanka 10.marts 2024 11:53
4 0 Atbildēt

Līdzībās tas būtu, ka pēkšņi Rolex izdomātu, ka visi tagad gribēs staigāt ar viņu pulksteņiem... vienam nepatīk, otram par dārgu, trešajam neinteresē tāds... nav jau skolas forma, ka visiem vajag un lietos 😄😂

650 10.marts 2024 14:07
2 1 Atbildēt

Vwāgens ir papildus sagandējis euro dabu (euro vidi), izvērsdams liekas un pa lielam nevajadzīgas ražošanas platības un saražodams veselu čupu nekam nevajadzīgu metāla hlamu.Kurus gluži mierīgi varēja nesaražot.

Un kā šis viss iet kopā ar (citkārt dikti vērīgās) euro muitas iestāžu attieksmi pret (vienlaikus notiekošo!!) šādu līdzīgu ķīnieš hlamu massveida iepludināšanu euro ostās un/vai krievudrauga Īlena Mauksa aktīvo darbību pašu vāciešu teritorijā.Kur te vispār ir kaut mazākā loģika vai kur nu vēl kāda Patiesība.

1974 10.marts 2024 17:15
6 0 Atbildēt

Tūlīt Ķīnas elektro auto būs klāt masveida apjomos. Domāju ka turpmākais scenārijs jūtot konkurences zaudēšanu Ķīniešiem Eiropā varētu pasludināt ka elektro auto ir kaitīgi dabai.

Jumu 10.marts 2024 19:13
7 1 Atbildēt

Bet elektroauto tiešām kaitīgi dabai bez nekādas pasludināšanas, tas jau vairākkārt ir pierādīts. 🌲🐒🌴🐸🌱🐇

AC/DC 11.marts 2024 15:08
1 3 Atbildēt

Varētu, lūdzu, padalīties ar uzticamiem avotiem šādam apgalvojumam?

650 10.marts 2024 18:01
1 1 Atbildēt

Ķīna nav 23šajā gadā saražojusi diezko vairāk automašīnu, kā 2018tajā. BET, 2023šajā gada ķīniešu automašīnu exports (procentuāli lielākā daļa no kura ir attiecināma uz eiropu) esot sasniedzis 350%, salīdzinot ar  2021mā gada datiem! ES ekonomiskos procesus uzraugošie klauni to esot (nejauši)"pamanījuši" tikai 23šā g rudenī.. Izrādās (tomēr..), eksistē kāda mistiska robežšķirtne, kad jaunu auto saražošanas iespējas būtiski pārsniedz to iespējamo noietu. Ķīnas valdība ir (kārtējoreiz) apjājusi visu pasauli un tagad fiksi turpina šo procesu izvērst plašumā.

ASV (neskaitot tehniskās sertifikācijas grūtības) muitas nodoklis importējamajām automašīnām ir teju 3x lielāks, nekā automobiļu (un/vai autoriepu...) ražošanas tradīcijām pārbagātajā loh eroropā! 

1974 10.marts 2024 20:40
1 0 Atbildēt

Redzēs kā situāciju ietekmēs ķīniešu auto rūpnīca pie Orbāna. Eiropas ražotāji varēs nerviozi pīpēt maliņā 🤔

Nu nevar tirgus pastāvēt ar tādām cenām. Kam nauda bija un gribēja tie nopirka jaunu elektro auto.

650 10.marts 2024 21:15
4 0 Atbildēt

Tas ir prestiža priekšmets, bet neba jau zaļās nākotnes simbols kādiem "parastajiem" (ar 2-3k vērtajiem 16g.v. hlamiem) braucošajiem.

Obrāns europopā ir tikai tad, kad prasa sev naudu.Pārējos gad viņš (uz "mums") uzliek ppi un visādi te eurolohi viņam mazko reāli var padarīt. Pareiz ir,priekš kam smirdināt meeslu, kad varam "padarīt" tiem, kuri paši piesakās.

Latviešu "uzņēmēji" no 1mā oktobeŗa pazemīgi iesniedz ziņas/Par! trešajās valstīs metāla izstrādājumu razošanas procesā radīto "oglekļa pēdas" nospiedumu, kamēr īstenībā euroopā valda globālais "beesperģels".Jebkuram "vidējajam vai mazajam" te ir tuvākajā laikā jāiznīkst vai (vismaz) jāsajūk sviestā no veselajam saprātam neiedomājamā birokrātijas un formālās piekasīšanās sloga, taču ķīniešu cūkmeni tam visam slaidi uzspļauj.

0pis 11.marts 2024 11:45
0 0 Atbildēt

Kūtris 😄

Krotow 12.marts 2024 13:01
0 0 Atbildēt

Par to cenu, ko viņi prasa par planšeti ar riteņiem, var 2 parastos golfus nopirkt. Vai pat 3 normālos golfus, ja tādus vēl tirgotu. Brīnos ka tos brīnumus vispār pērk.

0pis 12.marts 2024 13:56
1 0 Atbildēt

Vidus un D.A. tak vēl ir VW Gol

The Volkswagen Gol is a subcompact car that has been manufactured by Volkswagen do Brasil since 1980 as Volkswagen's entry-level car in the Latin American market—where it succeeded the Volkswagen Type 1 (Fusca) and the Volkswagen Brasilia.

Fak, nokavēts!

Over 8.5 million units have been sold, making it the best-selling car in the country, even surpassing the Beetle and the Kombi. It is so beloved that it has its own fan club. In 2022, Volkswagen decided to discontinue the Gol.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti