BMW izstrādājis īpašo versiju M3 MT Final Edition, kas paredzēta Japānas tirgum un iezīmē atvadas no trīs pedāļu modeļiem.
Manuālā pārnesumkārba pamazām iziet no aprindas un tas ir tikai laika jautājums, kad trīs pedāļu modeļi izzudīs pavisam. Jaunākais piemērs ir Japāna, kur BMW no šī transmisijas veida atvadās ar 150 eksemplāru skaita M3 MT Final Edition.
MT nozīmē Manual Transmission un katrs no 150 eksemplāriem ir aprīkots ar trīs pedāļiem un manuālo pārnesumkārbu, kas strādā apvienojumā ar trīslitru twinturbo rindas sešcilindru motoru.
Visas automašīnas iegūst zelta krāsas vieglmetāla riteņu diskus un dekorus BMW M krāsās, kas ir veltījums sacīkšu braucēja Roberto Ravalja pirms 35 gadiem gūtajai uzvarai DTM čempionātā.
Zināms, ka īpašās versijas cena būs 14 200 000 jēnu, kas ir aptuveni 88 000 eiro, visām automašīnām ir stūre labajā pusē, bet krāsu izvēlē – pa 50 vienībām no Alpine White, Black Sapphire un M Brooklyn Grey toņa.
Saskaņā ar izdevuma de.motor informāciju, Vācijā BMW ar manuālo pārnesumkārbu piedāvā vairs tikai sešus modeļus un tie ir: 1.sērija, 2.sērijas Gran Coupe, M2, M3, M4 un Z4.
Tās ir iedomas ka (au)tomāts slēdz ātrāk, ir tikai ierobežots skaits automātu kuri ir reāli ātrāki !!! Bet nelaime nav slēgšanās ātrums, bet gan tas ka tomāts nejēdz "zāģēt motoru" tad kad vajag, kā arī iesākt augstākā pārnesumā ja tas ir vajadzīgs ... tāpat tas mehatronikas veeķis tev parādīs vidējo pirkstu gan lielā aukstumā, gan pārkarstot.
Bet citādi skaidrs ka taisnvirzienā pa cietu segumu nav liela māksla braukt, un tur automāts ir vairāk kā OK. Kaut arī ja jau reiz esi užnēmis "kreisera ātrumu" , tad vispār nav starpības starp manuālo kārbu un automātu ...