Audi šefs paziņo, kad tiks izlaists pēdējais Audi ar iekšdedzes dzinēju 38

 

Foto: Audi

iAuto | 12.maijs 2024 13:38

Vācijas autobūves uzņēmuma Audi vadītājs Gernots Dēlners sarunā ar žurnālistiem pastāstījis par tuvāko gadu plāniem.

Kamēr BMW nesteidzas ar atteikšanos no benzīna un dīzeļa modeļiem, nekādas kardinālas izmaiņas tuvākajā laikā nesolot, Audi viss ir skaidrs – ar pilnu tvaiku elektromobilitātes virzienā.

Sarunā ar žurnālistiem, Dolners skaidri norādījis, ka benzīna, dīzeļdegvielas vai hibrīda piedziņas motoru cienītāji ar Audi var rēķināties tikai dažus gadus – pēdējās lielākās šādas tehnikas modeļu pirmizrādes plānotas 2026. gadā un ražošanas beigas 2033. gadā, tātad pēdējais Audi ar iekšdedzes motoru no konveijera nobrauks vēlākais līdz 2033. gada decembrim. Tas būtu divus gadus pirms Briseles pieņemtā aizlieguma, kas no 2035. gada paredz pilnīgu ar benzīna, dīzeļa, hibrīda vai gāzes piedziņu aprīkotu jaunu automobiļu pārdošanas aizliegumu.

Līdz tam laikam Audi iekšdedzes motori tiks modernizēti tikai tik daudz, lai saglabātu rīcībspēju un neatpaliktu no tā, ko prasa klients un likumdošana. Šī brīža sliktos elektrisko automobiļu pārdošanas rādītājus Eiropā un Ziemeļamerikā Audi šefs uzskata par īslaicīgu parādību - nākotne ir elektriska,  pārliecināts Dēlners.

BMW līdztekus pilnībā elektriskiem automobiļiem attīsta arī citus piedziņas veidus, uzskatot, ka „likt visas olas vienā groziņā” ir pārāk riskanti, tomēr visi vācu autoražotāji ir vienuprāt, ka galu galā nozari sagaida spēcīgs e-mobilitātes pieaugums un, neskatoties uz pašreizējo lejupslīdi, tā atkal pierdzēs augstus izaugsmes tempus.

 
Visi komentāri
 
0pis 12.maijs 2024 13:40
25 1 Atbildēt

Pēc tam tikai ārdedzes dzinēji. Spožā litija liesma lai mums rāda ceļu uz nākotni!

Sergejs 14.maijs 2024 12:49
0 0 Atbildēt

www.renovablesverdes.com/lv/stirling-motors/

Arī variants, nav iekšdedzes😁

650 12.maijs 2024 13:55
13 2 Atbildēt

Nujajā,ir okej. Uz passaulē visvis progressīvākās,

apkakārtējai videi un (pagaidām dzīvajajiem) iedzīvotājiem (lohiem) visvisvis bezkaitīgākās Tdi technoloģijas (affēras) nopelnītajiem multimiljardiem tagad ir pamatots pamats Spožajai nākotnei.

Gan jau līdz tam 35jam viss litijs visur būs izrakts.Nāksies vai nu dziļi rakt Donbassā, vai nu atkal kko ieviest (vai atcelt).

Tikmēr 12.maijs 2024 15:07
19 6 Atbildēt

Ķīnā pa šiem gadiem savus ICE dzinējus būs tik tālu modernizējusi,  ka līdz ar to renesansi, tālu apsteigs dižo Vācu autobūvi. 

Eiropa būs tā apjāta,  ka vēl ilgi par grauzīs nagus.

Qq 12.maijs 2024 16:44
3 4 Atbildēt

Ķīna vispār ir pasaules līderis elektro auto ražošanā. Iekšdedzes motorus viņi neattīsta un nemaz nemeģina sasniegt japāņu vai vāciešu līmeni

Kā ne arī 12.maijs 2024 17:53
7 3 Atbildēt

Un kā patīk šī info no Autobild

"Ķīnas dzinēju ražotājs Weichai Power tagad ir uzstādījis jaunu visefektīvākā dīzeļa pasaules rekordu: dzinēja efektivitāte ir 53,09 procenti. Un Ķīna turpina pieturēties pie iekšdedzes dzinēja."

WALA 13.maijs 2024 10:15
2 0 Atbildēt

Papīrs pacieš visu, tieši tāpat kā ķīniešu pusmaratona uzvarētājs ir tikai metru priekšā trijiem (laikam etiopijas) skrējējiem, bet brīdi iepriekš video skaidri rezams, kā tempa turētājs etiopietis laipni aicina ķīnieti paskriet viņiem garām uz pedējo 100 metru "pakazuhu"...

WALA 13.maijs 2024 10:12
1 0 Atbildēt

Ķīna joprojām nemāk pat kārtīgu karburatoru uztaisīt ( vai pareizāk būtu teikt atdarināt), ja izzudīs Eiropas un Amerikas ražotāji un Eiropas un Amerikas inženieri, tad varēsi graust nagus ar saviem ķīniešu brīnumiem ...

Tik nevajag fantazēt 13.maijs 2024 10:54
1 2 Atbildēt

Visos dārza traktoros  sen stāv ķīniešu B&s , bet pārējā  dārza tehnikā vispār vairākumā stāv tīrs ķīniešu Loncin vai cits sūds un par karburatoru sen neviens nesūdzas

Krotow 13.maijs 2024 11:47
2 0 Atbildēt

Mhm un kad to pļuduku čainēzijuma zāles pļāvējam nejauši nolauž, neviens tev viņu neremontēs, jo tur viss uz zaķa uztaisīts. Un pasūtīt arī ir baiss gemors. Ir pieredze.

13.maijs 2024 13:27
1 0 Atbildēt

Bet tas nav liedzis viņiem gandrīz izspiest no tirgus B&s

WALA 13.maijs 2024 16:42
5 0 Atbildēt

Tas tāpēc ka ir tauta kura nesaprot ko pērk, skaidrs ka jauns ķīnīzeris tikko no veikala ar lielu varbūtību strādās OK, bet vai tas turpinās strādāt pēc 2 sezonām - baigi labs jautājums ...

Sergejs 14.maijs 2024 12:55
0 0 Atbildēt

Nu tak, ko ierindas loham vajag: pēc izskata lidzīgs (jebkuram jēdzīgam un uzticamam brendam), divreiz lētāks un vēl ir bonusā zilas lampiņas ar bakstāmo ekrānu šim zālespļāvējam, jāņem ciet!🤣

felix65 13.maijs 2024 19:54
0 0 Atbildēt

B&S sen lielās firmas vairs neuzstāda, jo tie bankrotēja un vairākas reizes tika pārpirkti. Pirmsākumos bija problēmas ar kvalitāti, jo jaunais ražotājs dabūja tikai dokumentāciju, tagad daudz- maz normāli, bet tos vienalga uzstāda tikai tajos sūdos, ko tirgo senukais un depo, pārējie ir pārgājuši uz lončiniem, kur 50% akciju pieder Husqvarna un tas visu izsaka, kaut arī līdz šim tie motori nebija slikti.

Mja 13.maijs 2024 22:59
1 0 Atbildēt

John deere gan absolūti nav depo prece.  Un tiem joprojām ir B&s

sviesc 14.maijs 2024 12:34
0 0 Atbildēt

Es paņēmu Japāņu krūmgriezi pamēģināt. Ta manīs, kā kalpos.

650 12.maijs 2024 15:26
1 1 Atbildēt

Jā. Kā jau vispassaules (slimības) vēsturē ir ticis (vairākkārt) konstatēts: Вначале было ничего, потом пришли русские. ;p

WALA 13.maijs 2024 10:18
4 0 Atbildēt

Jep, un šis reāli spārda, jo kopš cara laika, visur kur "Prišļi russkije" viss ir salaists palielā dēlī ... t.i. individuāli ir daudz izcilu krievu, bet globāli pietiek to kas sačakarēs da jebko ...

Krotow 13.maijs 2024 11:47
1 0 Atbildēt

Ir, ir. Un tur kur viņus vēl piesauca, tagad ir baismīga pakaļa.

asd 12.maijs 2024 15:39
11 1 Atbildēt

Duraki. Paši sev tik rok to kapu. Ja viņiem nebūs ICE modeļu, tad pirks no citiem un tad paši raudās.

Nu nebūs 10 gadu laikā tās mega e-izaugsmes un e-tehnoloģijas, kā arī tā saucamā e-infra ar nebūs tādā līmenī, lai visi varētu lādēties mājā/piemājā/uz ielas utt utjp. Tajā pašā vāczemē ir problēmas ar siltumsūkņiem un gribēja ierobežot e-lādēšanu mājā, kur par kādu vēl masveidīgu pāreja uz e-auto maz var būt runa!? Ja tu nevari, stabili un pa lēto, uzpildīties mājā un stabili nobraukt 500+ km vienā reizē, tad tas viss ir sūds uz kociņa.

Es neesmu pret e-nākotni, bet šāds risinājums neder visiem un šis viss izklausās tāpat kā to "aizgriezt naftas krānu vi vi" lohu demagoģija, tikai no pilnīgi otras puses, neapjēdzot kādas būs sekas.

GTD2 13.maijs 2024 17:18
1 0 Atbildēt

Audi ir tikai viens no vairākiem vag zīmoliem, Nekur nav teikts,ka pārējie arī atteiksies no iekšdedzes dzinējiem

asd 14.maijs 2024 13:28
0 0 Atbildēt

Viens no vagiem, jā, bet tas pats tautenVāgen šefs ar teica, ka "viss rit pēc plāna" un ICE tiks kankelēti paredzētajā laikā. Bet nu apmetīs tač ripā un neies tik lielu peļņu atdot šo ne prēmijuma brendiem + konkurentiem. Un kas tad šiem iekšķīgi aizstās ICE A6/A8? Superbs vai? Normāls autiņš, bet nedomāju vis, ka kotēsies attiecīgajās aprindās. Nu, vēl vienīgais, ko spēju iedomāties - atliek varbūt Panamera, bet arī nav A8 klase.

Sergejs 14.maijs 2024 12:59
0 0 Atbildēt

Nu ar sekām būs jācīnās kādam citam un pēc tam, bet skaisti stāsta un savāc vētrainus aplausus šodien un šie.

650 12.maijs 2024 16:14
7 0 Atbildēt

Aktuālā "Audi Vadītāja" nosaukums (vārds,Uzvārds) mainās ik pa mēnešiem- gluži tāpat,kā (Audi) Nākotnes plāni un/vai (Audi) aizkustinošās Rūpes/par saviem esošajiem (iekšēji degošajiem) Klientiem.

Neesam tak lohi, atšķiram tā dēvēto (slimības) Vēsturi: iauto.lv/zinas/9456-au...s-finansu-gads ...Jā! ... (c)(citāts) ...„Mūsu TDI šogad kļūs par tīrāko dīzeļtehnoloģiju pasaulē, un tas tiks sasniegts pateicoties maksimāli zemajai emisiju sistēmai,” teica (tas PM/pis , piez.Red...))  Štādlers ((Rupert Stadler), AUDI AG valdes priekšsēdētājs...). Tas samazinās slāpekļa oksīda emisijas par līdz pat 90 procentiem. „Ar šāda veida sistēmām mēs ieņemsim aktīvu lomu nākotnes automobiļu rūpniecības veidošanā.” Jā.

Jā! ;p

1+1≠2 12.maijs 2024 17:05
2 2 Atbildēt

Tas nozīmē, ka elektrībai cena būs debesīs.

uupis 12.maijs 2024 19:21
7 0 Atbildēt

Kādas muļķības! Iekšdedzes dzinēji paliks! Elektro auto aizņems tikai trešo daļu (kas nav maz) ! Jā ir kāds elektriskais lidaparāts kurš veic pārlidojumu tādu kā Londona - Pekina? Nu kaut viens?  Variants malkas apkures aizstāšanu ar ģeneratoru vilcienu lokomotīvēs te saprotamu iemeslu dēļ nestrādā! Un atomreaktors Kia Ced pakaļā arī nestrādā!

iciks 12.maijs 2024 21:29
6 1 Atbildēt

Tagad jāgaida, kad šis pats augsti godātais šefs sāks runāt par saviem klientiem, kuru apmierinātība ir viņa galvenais pienākums, kādēļ gan visi auto nevarēs būt elektriski u.t.t.

650 12.maijs 2024 22:20
1 0 Atbildēt

Klienti taču priekš viņa ir lohi.Nu kurš gan var būt apmierināts ar lohiem.

felix65 13.maijs 2024 6:45
0 0 Atbildēt

Kas ir ar tiem vāciešiem! Viens jau solīja 1000gadu reihu un aplauzās tā, ka raibs gar acīm un ģenētikā stepes lopi deva lielu pienesumu. Tagad atkal aizvērtām acīm bliežas kraujas virzienā.

Tadeuss 13.maijs 2024 7:55
3 1 Atbildēt

Nepaies i pāris gadi, kad audi arī ieslēgs atpakaļgaitu

iciks 13.maijs 2024 8:45
7 1 Atbildēt

Drīzāk daži mēneši.

Merša gadījumā tieši tā arī bija, pagāja tīrais nieks un no šāda tipa apgalvojumiem pārgāja uz klientu apmierinātību u.t.t. u.tjpr.

:-) 13.maijs 2024 9:09
1 0 Atbildēt

Cik reizes "beigas" jau ir pārceltas! Bet tas labi, ka ir ir kur atkāpties un kātējās, paredzamās izmaiņas norakstīt uz pircēju ieradumu maiņu!

650 13.maijs 2024 11:47
1 0 Atbildēt

Jajā, čiki/briki.Oki doki.Labticīgais naivulīts,cipucipu,capucapu, kundziņu/manu.Passkat tik,  kāds malacītis, uzcītīgi savu darbiņu dara, euro gaisatelpu cik pašaizliedzīgi sargā.Bērniņ lai dzimst,kociņ lai nekalst ;p 

Ja viņš kaut pus vārdiņu būtu paveltījis saviem "esošajiem" klientiem- iedrošinājis, nomierinājis.Bet nee, tos viņš izliekas neeredzam.Tie nekādīgi (vairs) neietilpst viņa kompetentajos tehnoforšprunga grandplānos.Lohu iegādātajiem Tdi hlamiem ir jākrīt vērtībā nevis vairs pa 30, bet pa visi 90%/gadā.Kā jau te savulaik sacīja slavenaiss ulmaņg-ves kāršāringa kondzrbuņ'džu dīlers- Nāvesspirdums ira passludināts,lohiem nāksies saMaksāt/Par!

Nav pat viņiem īsti ne "paldies" passacījis/Par! to, cik triļjonus tie viņam ienesa, kad viņa priekšāgājēji tiem karināja ausīs tos tur smirdīgos (vistīrākos) Tdi makakaronus.Viens patss BMW aizlika vārdiņu par saviem traktoristiem, bet tak nu neba jau šhitie vagaglumekļi ies savu eurorepuputāciju bojāt ;p.

mnde 14.maijs 2024 11:14
1 0 Atbildēt

Līdz 203kuramtur gadam vēl daudz laika.

Tik pat labi atcels vai mainīs lēmumu.

Nu nav tie elektrospēkrati ne tik ekoloģiski, ne ilgtspējīgi ne arī būtiski pietuvosies labiem standartiem.

Kad lēmumus par mobilitātes dzinējspēku pieņem populistiski politiķi, lēmumi mēdz būt reti stulbi.

Visi ovācijās plaudē - mums būs elektrovāģi, bet kaut kā nepavelkās par cenu.

Riepu un bremžu putekļi nu jau ir lielāka kaitīgo izmešu daļa kopējos izmešos par iekšdedzes dzinēju izmešiem. Elektroverķi ir smagāki un rada tos vēl vairāk... Un izpūtējs tiem tikai ir tālāk ārā no pilsētas.

Pārrēķiniet esošo degvielas tirdzniecības apjomu litros uz elektrības kilovetiem un būs atklājumi - nav daudz valstis kas spēs sarašot un pievadīt gala lietotājiem tik daudz elektrības, pat ja kaut vai tikai 1/3 automašīnu būtu elektriskas. Nav tādas ne elektro ražošanas, ne sadales infrastruktūras jaudas pat Japānā. To godīgi atzina Toyota šefs.

Bet šodienas politiķis/populists ir ievēlēts un nedomā par rītdienu

Sergejs 14.maijs 2024 13:05
1 0 Atbildēt

Hodža Nasredins arī solija padišaham ka pa 20 gadiem iemācīs ēzeli runāt. 

 Sī demagoģija ir no tās pašas operas. Neesmu pret ekoloģiju, bet esmu stipri par veselo saprātu.

Karlis 14.maijs 2024 13:53
2 0 Atbildēt

Kadi elektro auto ko vini tur sapno,iedomajaties 9 stavu maju . Katra dzivokli pa elektro auto visi vakara lade , kadiem transformatoriem jabut kadai pievadei cik lielai energijai ! Un te peksni visi, katra maja pa rupnicai!

Jo 15.maijs 2024 4:05
0 0 Atbildēt

Hi-ho. 9-st iemītniekiem piederēs tikai trolejbusa mēnešbiļete - tāds tas risinājums!

Direktoriem būs savs skoda minitrolejbuss savā privātmājā un elektrības pietiks.

650 15.maijs 2024 15:30
0 0 Atbildēt

9st māja jau tagad reāli pieder namupārvaldei, komplektā ar visām trubām un vadiem.Pat trubā iekākātais suuds nepieder tā izkākātājam.Un drīzumā (iespējams) arī tiem tur Lohiem privātmājā piederēs labi ja puķudobē izaugušie gurķi (ja kāds Kurmis neapēdīs) ;p

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas notiks ar Ora? – Great Wall Motor (GWM) slēdz galveno mītni Eiropā 2

Ķīnas autoražotājs ir vīlies pārdošanas rādītājos, uzteiks darbu Eiropā nolīgtajiem darbiniekiem un slēgs galveno mītni, ziņo Vācijas mediji. Lasīt vairāk

 

Kā un cik tālu brauc pirmie elektromobiļa Ora īpašnieki? (+VIDEO) 8

Ķīniešu “tautas klases” elektromobilis GWM Ora 03 jeb vienkārši Ora dažu mēnešu laikā Latvijā ir sacēlis pamatīgu ažiotāžu, tāpēc vēlējāmies noskaidrot, ko par jauno pirkumu saka paši pircēji, kas jau ir paspējuši iepazīt un nobraukt ar elektroauto prāvus gabalus. Lasīt vairāk

 

iAuto apmeklē izstādes Automechanika Frankfurt 2024 prezentāciju

Viļņā prezentē auto pēcpārdošanas tehnoloģiju un pakalpojumu industrijas izstādi “Automechanika 2024.” Tā notiek reizi divos gados un šogad tā būs no 10. līdz 14. septembrim Vācijas pilsētā Frankfurtē. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW Amarok izaicinājums Aides karjerā (+VIDEO) 1

Volkswagen nenogurstoši apgalvo, ka jaunais pikaps Amarok ir īpašs auto. Lai to pasvītrotu un pierādītu automašīnas spējas, Volkswagen importētājs sameklējis arī īpašu vietu - degslānekļa karjeru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti