BYD hibrīds pārsteidz pat blogerus – arī 2500 km ir iespējams 38

 

Foto: Ekrānbilde no Facebook.com/carnewschina/

iAuto | 7.jūnijs 2024 9:31

Ķīnas koncerns BYD pārliecinājis „neticīgos”, ka viņu pieteiktā hibrīdiekārta ar 2000 kilometru sniedzamību, nav izdomājums.

Nesen BYD nāca klajā ar paziņojumu, ka drīzumā laidīs klajā vairākus jaunus hibrīdmodeļus, kas ar uzpildīto degvielas tvertni un uzlādēto akumulatoru spēs nobraukt līdz 2000 kilometriem. Tas būšot iespējams pateicoties piektās paaudzes PHEV DM-i 5.0 hibrīda sistēmai, kura sastāv no 1,5 četrcilindru benzīna motora, kas attīsta 101 Zs jaudu un 126 Nm griezes momentu, kā arī elektromotora ar 163 vai 218 Zs. Vilces akumulatora jauda ir atkarīga no modeļa: piemēram lētajam Qin L sedanam iebūvēts 10,1 vai 15,9 kWh akumulators, kas pilnībā elektriskā režīmā ļauj nobraukt 60 vai 90 km. Ķīnā šāds modelis maksā 99 800 juaņu, kas ir aptuveni 12 650 eiro.

Pasaule šo ziņu uztvēra ar neuzticību, tādēļ BYD sarīkojis testa braucienu sēriju žurnālistiem un blogeriem, kurā atsevišķiem dalībniekiem izdevies nobraukt vairāk nekā 2500 kilometrus bez degvielas uzpildes, sasniedzot neticamus sniedzamības un patēriņa rādītājus – 2547 kilometri un 1,79 litri uz 100 km.

Tas ievērojami pārsniedz paša ražotāja informāciju, kas ziņo par patēriņu 2,9 litri uz 100 km/h (NEDC ciklā), kopējo nobraukumu līdz 2100 kilometriem un 46,06 procentu benzīna dzinēja termisko efektivitāti.

 
Visi komentāri
 
0pis 7.jūnijs 2024 9:39
1 7 Atbildēt

Un kam vajag auto, kas iet 2000km no pēdas? Beduīniem? Vai tiem, kas principiāli mīž ceļmalā, nevis DUS točiņā?

Sipo 7.jūnijs 2024 10:06
2 1 Atbildēt

Aizmirsi piebilst "kam vajag auto par tik lētu cenu".

0pis 7.jūnijs 2024 10:40
1 5 Atbildēt

Cena nevar būt lēta vai dārga, tāda var būt prece. Trīs klases kaut pabeidzi?

BMW 7.jūnijs 2024 10:30
3 0 Atbildēt

Sānāk, ka par švaka VW cenu sanāk 3 normāli ķīniešu auto! Cienījami!

Slinkais 7.jūnijs 2024 11:01
6 3 Atbildēt

Bez atbalsta, kkādas uzticamības. bez saprotamas garantijas, un ar ķīnas smaku

R(8) 7.jūnijs 2024 11:12
10 3 Atbildēt

Tie laiki ir beigusies , kad Kina tikai razoja zemas kvalitates preci

Slinkais 7.jūnijs 2024 11:14
4 2 Atbildēt

Jā, sākušies laiki, kad ķīna pa kluso atbalsta pukinu

0pis 7.jūnijs 2024 11:41
2 1 Atbildēt

Tu jau pat nesaproti, ko tev raksta - ne jau ka viss Ķīnā ražotais ir sūds, bet ka Si pakustinās pirkstu un visi eirolohi par rezerves daļām sāks maksāk vairāk kā savulaik par nojāto audi stutēšanu. Vai pagriezīs kloķi un ķīniešu karietes pēc 2 gadiem pārvērtīsies par ķirbjiem. Bet nu labi, tici vien labdarībai, tas tavs (loha) liktenis.

msh 7.jūnijs 2024 12:17
3 1 Atbildēt

Ir tikai tā mazā problēma - par kvalitāti ir jāmaksā, attiecīgi arī kvalitatīva ķīniešu lieta lēta nebūs.

Jebkurā gadījumā ķīniešu izstrādājumiem ir vairāki nopietni kāši noklusējumā. Viens no tiem - ļoti trūcīga tehniskā dokumentācija, tikai absolūti nepieciešamajā daudzumā.

BMW 7.jūnijs 2024 14:08
5 3 Atbildēt

Kādu dokumentāciju tev vajag? Tu taisies jaunu auto remontēt savā šķūnī? 

Visa Latvija apkarināta ar ķīniešu saules paneļiem, invertoriem, akumulatoriem, rūteriem, telefoniem, wifi slēdžiem un citiem loriņiem. Kaut kā nedzird diži lielas sūdzības ne par tehniku ne tehniskajiem aprakstiem.  

Jūs tā kā tādi putlerastānas lašaras dziedat dzismiņa spar to ka ķīnas auto slikti, bet LADA što nada!

msh 7.jūnijs 2024 18:12
2 1 Atbildēt

Attiecībā par "Tu taisies jaunu auto remontēt savā šķūnī? ", es tev pastāstīšu kaut ko, kas tevi pārsteigs - jebkura jauna mašīna reiz pārstāj būt jauna ;) Šajā gadījumā ja arī tu, nopērkot ķīniešu sūdu, plāno to vienkārši pist un slavēt, un tāpēc tev ir pajāt par tā sūda kvalitāti, apkopēm un remontiem, neaizmirsti ka tā kā šīs lietas būs saistošas nākamajam īpašniekam, no tām būs atkarīga tā ķīniešu sūda tālākpārdošanas vērtība, ko tu gan izjutīsi tieši.

Visbeidzot par tām "lašarām" - es vienkārši atšķirībā no tevis esmu izaudzis no lēto sūdu līmeņa, un izeju uz tiem tikai tur, kur nav citu iespēju [vai nu cenas dēļ, vai tāpēc ka nekas cits bez ķīniešiem to kaut ko neražo] vai kur pieklājīgs dzelzis būtu overkills [celtniecības fēns, piemēram]. Novēlu tev to arī

BMW 10.jūnijs 2024 9:15
0 0 Atbildēt

Pēc tavas profila bilde redzu kā esi atteicies no lētiem sūdiem! Visa Ķīna brauc ar viņiem bet tev redz sūds! Ar ko tu esi labāks par vidusmēra Ķīnieti?

msh 7.jūnijs 2024 18:11
2 0 Atbildēt

"Visa Latvija apkarināta ar ķīniešu saules paneļiem, invertoriem, akumulatoriem, rūteriem, telefoniem, wifi slēdžiem un citiem loriņiem. Kaut kā nedzird diži lielas sūdzības ne par tehniku ne tehniskajiem aprakstiem.  " - tāpēc ka lētus sūdus parasti izmet, ja kaut kas notiek, nevis cenšas saremontēt. Divi piemēri uzskatāmībai kā tas notiek ar ķīniešu dzelžiem:

1) Pirms nepilna gada salasīju elektrovelosipēda dzelžus - trīs dažādu Ķīnas firmu ražojuma - kontrolieris ar grabuļiem viena, motors otra, akumulators trešā. Vienīgais dzelzis kam ir atrodama lietotāja instrukcija ir ekrāns - skaidrs ka tāpēc, ka tam ir jāievada konfigurācija, ko bez instrukcijas neizdarīt. Motors ražotāja lapā nemaz nav atrodams, tāpat kontrolieris - par motoru nezinu, bet kontrolieri gan jau joprojām ražo. Ak jā, velosipēdu tēmā gadījās variants pusotru gadu atpakaļ - nopirku veikalā jaunu Maxxis riepu - modeli, kāds ražotāja mājaslapā nemaz nav atrodams, pat ne sadaļā, kurā atrodami no ražošanas izņemti modeļi...

2) Kādu laiciņu atpakaļ vajadzēja pazīstamam čalim sačinīt bērnu elektrisko mašīnu - nu to kur iesēdina bērnu, un var ar pulti vadīt, vai arī pats braukt. Pasūtīju jaunu kontrolieri un atklāju ka vienīgā tehniskā informācija par to ir atrodama ... amazona vai jebaja pārdošanas sludinājumos. Savādāk internetā nav atrodams PILNĪGI NEKAS - ne shēmas, ne lietošanas instrukcija, ne kas tamlīdzīgs. Ja tev gadījumā nāktos remontēt tādu mašīnu - nāktos pašam visu izpīpēt, jo dokumentācijas nav nemaz - tas nekas ka kaut kur kāds fabrīķis viņus ražo, un citi fabriķi liek savos izstrādājumos.

BMW 10.jūnijs 2024 9:19
0 0 Atbildēt

Nu re, atgriežamies pie tā, ka vidusmērā Ķīnietis ir gudrāks par tevi un spēj loģiski samontēt elektroagregātus bez instrukcijas.  Tikmēr eiropieši un emerikāņi raksta instrukcijas, kā lietot automašīnu, ka nedrīkst dzert antifrīzu un žāvēt kaķi mikroviļņu krāsnī.

msh 10.jūnijs 2024 20:51
0 0 Atbildēt

Nejauc pirkstu ar krānu Vidusmēra ķīnietim fabrīķī ir salikšanas instrukcijas un dokumentācija - bet ne priekš gala lietotāja. Ar to atšķiras lētā gala civilizētās pasaules ražotāji no ķīniešu ražotājiem

0pis 7.jūnijs 2024 20:44
1 0 Atbildēt

Traks esi, vai, remontēt iedomājies?!? Ķīnietis grib lai tu pērc jaunu iekārtu, nevis kaut ko tur remontē un ar to dzen badā ķīniešu strādniekus 😊

BMW 7.jūnijs 2024 11:14
1 0 Atbildēt

Kam šobrīd nav Ķīnas smakas!? Gandrīz visu ražo Ķīnā, pat Apple produktus un tavas apakšbikses.

Jūrmalnieks 7.jūnijs 2024 11:17
4 1 Atbildēt

Par 13000 euro var katrus 5 gadus pirkt jaunu auto un pilnīgi pofig, kas ar viņu notiek pēc garantijas beigām! Un ja patēriņš ir tik smieklīgi mazs, tad sanāk braukt lētāk kā ar elektrību!

Čingčongi tagad būs jaunie tautas vāģi!

0pis 7.jūnijs 2024 11:44
9 8 Atbildēt

Atkal viens tūdaliņš, kas grib dzīvot augstāk par savu dirsu - kad tu par auto maksāsi 90% pārstrādes nodokli no tā cenas, tava sajūsma par vienreizlietojamiem auto saplaks kā izlietāts kondoms.

BMW 7.jūnijs 2024 14:15
2 0 Atbildēt

Sākumā samaksā dabas nodokli par savas prievītes un apeņu pārstrādi! 

Vai tad vācu EV šroti paši bioloģiski noārdās!? EV ir tāds pats elektronikas atkritums kā tosteris vai mikseris. Ar ko ķīnas dranduļets atšķiras no korejas, japānas vai vācu dranduļeta? 

Vienīgā atšķirība šobrīd ir cenā! 

Aliexpresā plastmasas uzlika, kas nosedz pakaļējā loga tīrītāja skrūves vietu maksā 50 centus, bet pie BMW dīlera vairākus desmitus euro. Gribi teikt, ka dīlera tirgotā detaļa ir taisīta videi draudzīgāka ABS plastikas?

650 7.jūnijs 2024 13:39
1 0 Atbildēt

Kādus tev 90%, vismaz divkāršu vērtību lai maksā! Un pārdošanas (iesmērēšanas/Loham) gadījumā 66% ienākuma nodokli.

Un no kāda tā 26tā iespēju tikt pie jauna/cita kārtot tikai caur vecā/esošā pilnu utilizāciju! Jā!

Sajūsma saplakaks līdz ar bezvadu uzlādes ieviešanu- atkal vajadzēs uttilizēt un Maksāt/Par!

Jūrmalnieks 7.jūnijs 2024 14:18
3 0 Atbildēt

Tu droši vien Rimi pērc Latvijas pienu par 2 euro litrā, jo Poļu piens par 90 centiem litrā nav gana pienīgs!

R(8) 7.jūnijs 2024 15:25
5 0 Atbildēt

Visi ir baigie nacionalisti lidz bridim , kad par to visu ir jasak maksat , tad gan katra kapeika tiek skaitita un meklets izdevigakais risinajums ka ietaupit un uzreiz aizmirst kura valsti ir razots , kados apstaklos , kada veida ir iegutas izejvielas , vai ekologijas normas ir ieverotas , uttt.....

0pis 7.jūnijs 2024 16:00
1 1 Atbildēt

Zinu jau zinu šitādus elastīgos passaules pilsoņus, kas turpina dzīvot nenodotā jaunbūvē, bet mellos maisus izmet pa ceļam vai ieved pie daudzstāvenēm, jo tā ir ekonomiskāk nekā slēgt līgumu par izvešanu.

BMW 7.jūnijs 2024 16:42
2 1 Atbildēt

Tirgus cena ir tirgus cena! Latvijas zemniekiem arī patīk tirgot visu par biržas cenu, kad cena ir kosmosā, bet tiklīdz cena līdz ar grīdlīsti, tā prasa piešprici no valsts!  

Nevajadzēja fričiem un amerikāņiem pārcelt ražošanu uz ķīnu un apmācīt ķīnīzerus taisīt mašīnas, datorus, un visu ko citu. Tagad viņi māk taisīt visu un bieži vēl labāk kā rietumnieki.

walacc 10.jūnijs 2024 16:58
0 0 Atbildēt

Nu nemāk jau nu gan neko tai ķīnā ražot joprojām izņemot varbūt elektroniku. Un arī ja skatīties no sistēmām kuras piegādā amerikāņi, bet ražo ķīnieši,  no tikko piegādāta -  nav bijis tāds mēnesis kad serveriem atmiņa nebūtu mainīta .... 

Tā ka viss nav tik rožaini, ir kur ir labas lietas bijušas, ir kur sūkā nemērā ...

Vērotājs 7.jūnijs 2024 14:41
1 0 Atbildēt

Jārīko 100K tests un tad varēs spriest par kvalitatīvajiem rādītājiem.

BMW 7.jūnijs 2024 16:49
1 1 Atbildēt

Anglijā BYD nodrošina 150k garantiju! Tā kā visam jābūt čiki bumbās!

Jūrmalnieks 7.jūnijs 2024 16:53
2 0 Atbildēt

Ja iegooglē par BYD uzticamību, tad nākas secināt, ka mašīnas ir diezgan uzticamas un lēti labojamas. Patērētāju apmierinātības aptaujās BYD ieliek kloķi BMW! 👍

0pis 7.jūnijs 2024 16:53
0 0 Atbildēt

150k km vai pat jūdžu nobrauc pat gludeklis. Un tad pa tiešo uz Toļika Metālu.

Jūrmalnieks 10.jūnijs 2024 9:21
0 0 Atbildēt

Singapūrā tirgojas BYD taksometri ar 300k + nobraukumu. Nevajag izdomāt visādas glupības.

walacc 10.jūnijs 2024 17:02
0 0 Atbildēt

NU Mercedes ar tirgo E klases spectehniku  - taksometrus dzletenā krāsā Vācijas tirgum, pēc apmēram 500Kkm nobruakuma tie nereti atbrauc pie mums un rullē līdz 700+Kkm līdz sarūsē. Tā ka viss atkarīgs no tā vai auto nākotnes lietošanas īpatnības tiek ņemtas vērā ... Kaut no otras puses, Ķīnā nav tādas ekoloģijas prasības kā Eiropā, līdz ar ko vlens viņu zin no kā nospertus motorus tur izmanto tie itkā "ilgdzīvotāji"

Vērotājs 11.jūnijs 2024 5:57
0 0 Atbildēt

Ja vienkārši jāpārvietojas no punkta a uz b, tad iespējams, ka kādam tas der. Es dodu priekšroku baudāmam braucienam, nevis ķeksītim ar daudziem kilometriem. Šaubos, vai ķīnieši ir iemācījušies rādīt brauciena daudzplākšņainou labo sajūtu kopuma komponenti, pie kuras rietumu pasaules labākie ražotāji nonākuši vairāk kā gadsimta garumā. Diez vaivai BYD ir spējīgs nodrošināt 150k garantiju braukšanas labsajūtai.

Norvēģu gastarbeiters 11.jūnijs 2024 12:32
0 0 Atbildēt

Kopš Norgē nopirku Hongqi E-HS9, es vairs uz Rietumu sūdiem neskatos! Man tagad ir Rolls Royce par EV škodas cenu.

Smaidiigais 8.jūnijs 2024 5:38
0 0 Atbildēt

Tīri elektriski sedani ar mazu, aerodinamisku profilu sasniedz 12 - 15 kWh/100 km. Tas ir, 2 X Mazāks patēriņš, kā šim.

Po 8.jūnijs 2024 11:45
0 0 Atbildēt

Kas, kas bez  benžas un elektrības uzpildes, vai arī stājās pie katra el.staba?

Ja stājās, tad kamdēļ staipīt līdzi ICE kluci?

Par kvalitāti, ilgmūžību gan šaubos!

650 8.jūnijs 2024 17:19
0 0 Atbildēt

Tuvākajā nākotnē gaidāmi vairāki Lieli skandāli,tā dēvētās "Geitas".Viens no tiem noteikti būs/Par! to, ka atklāsies kāda jau sen iepriekš atklāta (un tūliņ aizklāta) tehnoloģija.

Andrisk89 10.jūnijs 2024 15:29
0 0 Atbildēt

Uzliekam gāzi un 2 l gāzes 1.1 eur uz 100km 

15kwh 0.11 ap 1.7 eur elektroauto

Plus tik  tad ja majas lādējas 

Es pagajšgad taxi braucu ar prius 

6l gāzes uz 100km 

3.54 eur uz 100km 

Letak ka elektruauto publiskaja stacija

Ja kas akumulatoram notiek max 1000eur lietuvā bloku nomainīt nevis 20000 kā tesla visu mainīt

Priekš kam elektroauto

Marasms

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Abiem paveicās (+ VIDEO) 12

Uz gājēju pārejas satiekas divi satiksmes dalībnieki, kuriem, iespējams, vajadzētu pārlasīt satiksmes noteikumus. Lasīt vairāk

 

Vai tu šodien ielēji degvielu? Tikai šodien: 12 centu atlaide Circle K un citur? 21

19. jūnijā visas dienas garumā Circle K Latvia piedāvās degvielu ar 12 centu litrā lielu atlaidi visiem uzņēmuma lojalitātes programmas dalībniekiem. Šī ir ikgadēja uzņēmuma globāla akcija, kas norisināsies ne tikai Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, bet vēl aptuveni 2000 degvielas uzpildes stacijās visā Eiropā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Jaunākā KGM elektriskā krosovera apskats (+ VIDEO)

KGM Torres EVX ir elektrisks krosovers no Dienvidkorejas, un tā cena sākas ar 40 000 eiro. Torres EVX uzbūve ir vienkārša - viens elektromotors priekšā, priekšējā piedziņa un uzlādes vāciņš kreisajā priekšējā spārnā.Turpretim tehniskie dati nemaz nav tik vienkārši. Lasīt vairāk

 

Ar sveicienu no astoņdesmitajiem - Fiat piesaka krosoveru Grande Panda (+ FOTO) 10

3,99 m garais Grande Panda līdzinās Panda vectētiņam no tālajiem astoņdesmitajiem gadiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti