Volkswagen krīze uzņem apgriezienus, turklāt koncerna nedienām pievienojušās problēmas ar ID.4 elektromobiļiem Ziemeļamerikā un akumulatoru rūpnīcu Zalcgiterā.
Šajā nedēļā ziņas par Volkswagen grupas nepatikšanām bira kā no pārpilnības raga: pieprasījuma trūkums pēc elektriskā Audi Q8, iespējamā rūpnīcas slēgšana Briselē un strādnieku pretdarbība, nozogot 200 elektriskā SUV atslēgu, Cupra problēmas ar Ķīnā ražoto Tavascan, kas šī iemesla dēļ pakļauts Eiropas Savienības ieviestajām importa nodevām 31,3 procentu apmērā, paša Volkswagen izaicinājumi ar elektroautomobiļu pieprasījuma spēcīgu kritumu, arvien lielāku spiedienu no Ķīnas ražotājiem, pieminēto rūpnīcu slēgšanu un arodbiedrību pasludināto pretošanos taupības pasākumiem.
Nedēļas nogalē pievienojās vēl divas nepatīkamas ziņas. Viena no tām vēsta par atsaukumu 100 000 elektrisko ID.4 Ziemeļamerikas tirgū, kuriem konstatēts nepietiekami ciešs blīvējums durvju rokturim. Šī iemesla dēļ ūdens var sasniegt shēmas plati, izraisot automašīnas durvju atslēgšanu un atvēršanos braukšanas laikā.
Otra saistīta ar akumulatoru rūpnīcu, ko Volkswagen būvē Zalcgiterā - vadība ir pieņēmusi lēmumu samazināt tās jaudu, tādēļ viena no divām ražošanas līnijām vairs netiek izskatīta kā reāls variants. Otra līnija testa režīmā tiks palaista šī gada beigās.
To kabeli savienoja atpakaļA? Kas uz Vācijas Tesla rūpnīcu gāja? Atrada vainīgos, patiesā labuma guvējus?