Prezentēti jaunās ēras Jaguar. Automašīnas ir tik neparasta dizaina, ka varianti lielākoties ir tikai divi – tos mīlēs vai ienīdīs.
Kaut kas līdzīgs reiz jau tika piedzīvots, Īlonam Maskam piesakot Tesla Cybertruck. Tagad tas atkārtojas ar jaunajiem Jaguar, kam ražotājs izvēlējies sākumu “no nulles” – ar pilnībā jaunu tēlu, reklāmu un, protams, izskatu, vadoties pēc principa Copy Nothing.
Jaunās ēras modeļi jau izrādīti speciālā pasākumā Maiami, ASV, un vienaldzīgo patiesi nav – daļa vērtētāju cer, ka tie nekad nenonāks līdz konveijeram, citi ir sajūsmā un neslēpj, ka nekad neko līdzīgu nav redzējuši.
Spilgtākās jauno modeļu iezīmes ir masīvais un zemais korpuss, lieli riteņi, salīdzinoši šaurs stiklojums, masīvas riteņu arkas un taisna aizmugure “kondicioniera stilā”.
Zināms, ka Maiami parādīti topošo modeļu koncepti, tādēļ pastāv iespēja, ka līdz ražošanas sākumam 2026. gadā, tie vēl var nedaudz mainīties, izņemot spēka iekārtu, kas visiem Jaguar turpmāk būs tikai un vienīgi elektriska.
Gudrs mārketings! 👌 Uztaisītu ko normālu, prezentētu un... visi aizmirstu(jo tāpat, jaguāru nevar atļautes)
Tagad joprojām runā, joprojām apspriež un 'zīmols' ir beidzot cilveku apritē. Neatceros pēdejo 10 gadu laikā, kad par Jaguāru būtu tik daduz runāts publiskajā telpā. 😂
Taisnība - tāda lēnām mirstoša suga, ko laikam tikai briti cik necik cienīja.
Domā, tagad visiem tā jādara ? Nav jau grūti. Piemēram, pa gaisu uz piestas, vicinot varavīksnes karogu, lido apkārt transseksuāla ragana ar iespraustu slotu pakaļā. Der jebkura izstrādājuma reklamēšanai.