Volkswagen izgatavojis pēdējo VR6 motoru - iAuto

Volkswagen izgatavojis pēdējo VR6 motoru 24

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 27.decembris 2024 15:02

34 gadu laikā tika izlaisti 1,87 miljoni sešcilindru motora eksemplāri.

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen sociālajos medijos paziņojis, ka 12. decembrī izgatavots pēdējais VR6 motors, noslēdzot vairāk kā trīs gadu desmitu garo vēsturi, kas aizsākās 1991. gadā ar 2,8 litru versiju trešās paaudzes Golf.

Vēlāk parādījās versijas ar 2,5 – 3,6 litru tilpumu un 140 līdz 299 zirgspēku jaudu, bet neskaitot Golf, VR6 motors tika iebūvēts arī citos Volkswagen un Volkswagen grupas zīmolu modeļos, piemēram, Volkswagen Atlas/Teramont, Bora, Beetle, Corrado, Jetta, Passat, Touareg, Phaeton, Transporter, CC, Audi TT, Porsche Cayenne, Seat Leon, Seat Alhambra, Škoda Superb, kā arī partnerības ietvaros Ford Galaxy, Mercedes-Benz Vito/Viano.   

Pēdējais VR6 tika izgatavots 2024. gada 12. decembrī, par ko Volkswagen pieticīgi paziņoja savos sociālajos tīklos, nepagodinot šo notikumu ar atsevišķu paziņojumu presei. Lai gan šim agregātam bija liela nozīme ne tikai Vācijas koncernam, bet arī pasaules autoindustrijai kopumā, tas kļuva par visplašāk ražoto rindas dzinēju vēsturē, uzņēmumam pārdodot vairāk nekā 1,87 miljonus vienību.

 
24 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
0pis 27.decembris 2024 15:20
5 4 Atbildēt

"kļuva par visplašāk ražoto rindas dzinēju vēsturē"

------------------------------------------------------------------

Šis ir V-veidīgs dzinējs, tikai ar mazāku rindu sagāzumu un starp rindām nav atstarpes - ar vienu kopīgu galvu (bez kuras izskatās pēc 2 rindām), līdz ar ko dzinējs ir kompaktāks un sliktāk izkliedē karstumu caur korpusu.

msh 28.decembris 2024 3:13
4 2 Atbildēt

Kas tās par muļķībām? Sēžu purnagrāmatā VR6 īpašnieku [angliska grupa] grupā, nekad neesmu dzirdējis ka galvas vērptos - un cilvēki tur diezgan bieži tiem motoriem liek turbīnas, un nekad neesmu lasījis ka motoram taisītu kādus dzeses sistēmas uzlabojumus, ja neskaita plastmasas detaļu nomaiņu pret alumīnija.

Onsis 28.decembris 2024 9:22
4 0 Atbildēt

Un kādam vēl ir jautājums kapēc VW vairs nepērk? 

Jā, jo vairs nav motoru!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti