Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen izgatavojis pēdējo VR6 motoru 5

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 27.decembris 2024 15:02

34 gadu laikā tika izlaisti 1,87 miljoni sešcilindru motora eksemplāri.

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen sociālajos medijos paziņojis, ka 12. decembrī izgatavots pēdējais VR6 motors, noslēdzot vairāk kā trīs gadu desmitu garo vēsturi, kas aizsākās 1991. gadā ar 2,8 litru versiju trešās paaudzes Golf.

Vēlāk parādījās versijas ar 2,5 – 3,6 litru tilpumu un 140 līdz 299 zirgspēku jaudu, bet neskaitot Golf, VR6 motors tika iebūvēts arī citos Volkswagen un Volkswagen grupas zīmolu modeļos, piemēram, Volkswagen Atlas/Teramont, Bora, Beetle, Corrado, Jetta, Passat, Touareg, Phaeton, Transporter, CC, Audi TT, Porsche Cayenne, Seat Leon, Seat Alhambra, Škoda Superb, kā arī partnerības ietvaros Ford Galaxy, Mercedes-Benz Vito/Viano.   

Pēdējais VR6 tika izgatavots 2024. gada 12. decembrī, par ko Volkswagen pieticīgi paziņoja savos sociālajos tīklos, nepagodinot šo notikumu ar atsevišķu paziņojumu presei. Lai gan šim agregātam bija liela nozīme ne tikai Vācijas koncernam, bet arī pasaules autoindustrijai kopumā, tas kļuva par visplašāk ražoto rindas dzinēju vēsturē, uzņēmumam pārdodot vairāk nekā 1,87 miljonus vienību.

 
Visi komentāri
 
0pis 27.decembris 2024 15:13
0 1 Atbildēt

Vai tad motors ir kāds logs vai skapis, ka to iebūvē?

0pis 27.decembris 2024 15:20
1 2 Atbildēt

"kļuva par visplašāk ražoto rindas dzinēju vēsturē"

------------------------------------------------------------------

Šis ir V-veidīgs dzinējs, tikai ar mazāku rindu sagāzumu un starp rindām nav atstarpes - ar vienu kopīgu galvu (bez kuras izskatās pēc 2 rindām), līdz ar ko dzinējs ir kompaktāks un sliktāk izkliedē karstumu caur korpusu.

Sipo 27.decembris 2024 15:27
0 0 Atbildēt

50:50 -šis esot V-veida un rindas motora apvienojums. Š

0pis 27.decembris 2024 15:50
0 0 Atbildēt

Ja V kājas sastumj kopā līdz 18 grādiem (vai cik tur ir), izskatās pēc 2 R3 kas salikti kopā ar nobīdi. Bišku vieglāks nekā īsts V6 un karst vairāk, no karstuma un izmēra lielā galva vērpās - vismaz 90to gadu versijas.

Bij laikam arī VR5.

msh 28.decembris 2024 3:13
0 0 Atbildēt

Kas tās par muļķībām? Sēžu purnagrāmatā VR6 īpašnieku [angliska grupa] grupā, nekad neesmu dzirdējis ka galvas vērptos - un cilvēki tur diezgan bieži tiem motoriem liek turbīnas, un nekad neesmu lasījis ka motoram taisītu kādus dzeses sistēmas uzlabojumus, ja neskaita plastmasas detaļu nomaiņu pret alumīnija.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Zeekr 7X no 2025. gada pavasara arī Eiropā (+ FOTO)

Ķīnas autoražotājs Zeekr plāno papildināt modeļu piedāvājumu Eiropas tirgum no 2025. gada otrā ceturkšņa pievienojot tam elektrisko krosoveru 7X. Lasīt vairāk

 

CSDD no nākamā gada informēs autovadītājus par iespējamiem pārkāpumiem ceļu satiksmē 3

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) no 1.janvāra operatīvi informēs autovadītājus, ja tiks fiksēts iespējams pārkāpums ceļu satiksmē, aģentūrai LETA pavēstīja CSDD pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Saistībā ar "EstLink 2" darbības pārtraukšanu elektroenerģijas cena biržā varētu augt par 10% (+ VIDEO) 4

Saistībā ar Igaunijas-Somijas zemūdens elektrokabeļa "EstLink 2" darbības pārtraukšanu elektroenerģijas cena biržā varētu palielināties par apmēram 10%, intervijā "Rīta Panorāmā" sacīja klimata un enerģētikas ministrs Kaspars Melnis (ZZS). Lasīt vairāk

 

Kādēļ Norvēģija var, bet Eiropa nē – Škoda vadītājam ir skaidrojums 37

Norvēģija ir līderis pārejā uz elektrisko transportu, vieglo automobiļu segmentā jauno elektrisko auto daudzumam sasniedzot 90 procentus no pārdoto automobiļu skaita, kamēr Vācijai un arī Eiropai ar šī mērķa sasniegšanu pagalam neveicas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti