Seulas autoizstādē apskatei izliktais Weekender ir koncepts, taču nav izslēgts, ka tas pārtaps par sērijveida modeli, ja noteiktos reģionos par to izrādīs interesi.
Kia Tasman ir rāmja pikaps, kas arī standarta versijā piesaista uzmanību ar savu neparasto, pat brutālo izskatu, bet Weekender izskatās vēl iespaidīgāks, pateicoties 35 collu bezceļu riepām, platākai bāzei, augstumā maināmai balstiekārtai un viņčām ar stiprinājumiem pie jumta. Viņča iebūvēta arī priekšējā buferī, ir papildu gaismas uz jumta un jumta bagāžnieks tūrisma un sporta inventāram.
Kia neslēpj, ka Weekender radīts ar uzsvaru Austrālijas tirgum, jo ir pamats domāt, ka šāda pikapa modifikācija varētu gūt panākumus tieši šajā reģionā. Šī iemesla dēļ koncepta spārnu uzlikas ir virsbūves krāsā nevis melnas, kā tas ir standarta versijai.
Austrāliešiem neiepatikās pikapa standarta versijas melno plastmasas spārnu uzliku dizains, tādēļ Tasman pikapi ar tradicionālo spārnu dizainu no piedāvājuma izņemti.
Kia dizaineris Karims Habibs apstiprinājis, ka uzņēmumam jābūt elastīgam, jāmācās un jāsaprot tirgus noteikumi un klientu atsauksmes. “Mēs apspēlējam ideju par kontrastējošiem spārniem. Mēs turpināsim eksperimentēt arī nākotnē." Speciālists atzina, ka Kia mērķis bija "radīt kaut ko atšķirīgu no tā, kas pastāv." Izmantojot šo pieeju, pastāv riski, ka klienti to var arī nepieņemt, un uzņēmums to apzinās.
Vienīgais kas man nav skaidrs - motora pārsega pārredzamība - tā ir stila "nodeva" jeb tur tiešām ir liels un ņiprs dzinējs iekšā ???
Es īsti nesaprotu kas par problēmu. Iespējama šis auto nav paredzēts rūķiem sēdoša suņa augumā.
Problēma parasti braucot ar to auto tur kur tas itkā tiek mērķēts - bezceļā - ja tu brauc LV apstākļos pa mežiem utml. - tu gribi redzēt maksimāli labi visu kas notiek priekšā un gar ratiem - mazs vējstikls un liels uzpūsts motora pārsegs bez funkcionālas jēgas ir tikai traucēklis. Ja kāds atceras tad Land Roverim bija speciāli mazliet dīvains stūres novietojums - tā lai personāžš var ērti lūrēt pa logu ārā uz to kur "liek riteņus" ... tam bija sava jēga ....
Modernos auto tur ir kameras un visādi tur displeji. Un tas visai labi strādā, kamer tas viss nav aizmests ar dubļiem.
Bet iespējams tev vajag biezākas brilles, ja neredzi kur brauc?
Kameras tev palīdzēs lienot pa akmeņainu apvidu (bet ar ne vienmēr), dubļos - tās viens un divi rāda vairs tik dubļu kārtu ...
Austrālijas tirgum ir pofig Latvijas meži.
Tiem dažiem, kuri būs to nedaudzo LV pircēju skaitā, nāksies pielāgoties.
PS cik daudzi LC īpašnieki savu izvēli veic, ņemot vērā pārredzamību pār motora pārsegu mežā?