Visi komentāri - Volkswagen ID.3 Pro var kļūt jaudīgāks – ja vien klients gatavs maksāt

Volkswagen ID.3 Pro var kļūt jaudīgāks – ja vien klients gatavs maksāt 15

 

Foto: Volkswagen

iAuto.lv | 19.augusts 2025 4:59

Volkswagen piedāvās programmatūras atjauninājumu modelim ID.3 Pro, kas uzlabos tā veiktspēju, ja vien īpašnieks būs gatavs ražotājam par to samaksāt.

Jauninājumu var aktivizēt kā vienreizēju pirkumu par 629 eiro vai kā ikmēneša abonementu par 18,90 eiro (Vācijā) un pēc tā instalācijas, ID.3 Pro jauda no standarta 150 kW (204 ZS) pieaugs līdz 170 kW (231 ZS). Palielināsies arī griezes moments no 265 līdz 310 ņūtonmetriem, ieskrējiens līdz 100 km/h saruks par pussekundi (7,1 sekunde), bet maksimālais ātrums paliks nemainīgs – 160 kilometri stundā. Nemainās arī sniedzamība, ko elektromobilis veic ar pilnībā uzlādētu akumulatoru – 434 km.

Šāds risinājums ir izmaksu ziņā izdevīgāka alternatīva tiem, kas vēlas ID.3 Pro S līdzvērtīgu jaudu, bet kuriem nav nepieciešams tā lielākais akumulators. Pro S maksā aptuveni par 8000 eiro vairāk un tam ir 79 kWh akumulators, bet Pro modelim iebūvēts mazāks 59 kWh enerģijas avots.

Interesanti, ka transportlīdzekļa reģistrācijas dokumentā vienmēr ir norādīta maksimālā iespējamā jauda 170 kW neatkarīgi no tā, vai jaudas uzlabojums ir pasūtīts.

Interesants ir arī komentārs, ko publicējis Motor.de – ņemot vērā, ka šāds veiktspējas jauninājums Vācijā pieejams pirmo reizi, ir pamats domāt, ka tas izraisīs pretrunīgus viedokļus: daži auto entuziasti jutīsies apkrāpti uzzinot, ka viņiem tiek lūgts maksāt par funkciju, kas "faktiski" jau ir iekļauta. Tomēr iespēja īslaicīgi vai pastāvīgi pielāgot savu transportlīdzekli jaunām vajadzībām piedāvā klientiem arī lielāku elastību un samazina transportlīdzekļu ražošanas sarežģītību, secina minētais izdevums.

 
Visi komentāri
 
0pis 19.augusts 2025 7:12
1 1 Atbildēt

T.s. klients lielākoties ir gatavs ie**st feniņu, neatkarīgi no auto vai piedziņas veida. Izņēmums, kā likums, ir jaunizcepties auto īpašnieki, kas ir tādā starā par iespēju transportēties saviem spēkiem neatkarīgi no draugu vai CATAs viedokļa, ka lielākoties ir gatavi grūst iekšā savā "pirmajā auto" neprātīgas summas, tā vietā lai to pārdotu ar zaudējumiem un nopirktu jelcik pieklājīgu automobili, kas nelūst vienā laidā, nestrebj degvielu kā cūka samazgas un nav tik glupi uztaisīt, ka lukturus tam var izcelt garāmgājējs kamēr luksoforā sarkanā gaisma.

Onsis 19.augusts 2025 7:32
2 2 Atbildēt

Normāls appi tienis.  Tev pārdod preci, be ja gribi to lietot, maksā vēl

0pis 19.augusts 2025 7:53
1 0 Atbildēt

Nu, paga paga. Ražotājs tev pārdod auto, bet tjūneru kantoris tev izsniedz vēl papildus jaudu. Jautājums - vai tas bija bez maksas? Varbūt ražotājam būtu jāsedz čipošanas + filtru + taisnās rores izmaksas, jo jaudas rezerve bija jau iekšā, tikai ražotājs tev to neļāva izmantot?

Freijers 19.augusts 2025 8:29
0 0 Atbildēt

Līdz čiptjūneri to pašu nepiedāvās lētāk. Reāli riebj šīs attālināmi vadāmās mašīnas...

0pis 19.augusts 2025 8:57
0 0 Atbildēt

Jautrākais būs, ka auto noziņo fofāgenam ka ir kļuvis jaudīgāks un šie pēc mēneša atmet jaudu atpakaļ - brauc pie ķūnera atkal un maksā kārtējo abonēšanas maksu. Beigās sacelsies jautājiens - a huļe maksāt ķūnerim, ja var uzreiz samaksāt fofāgenam un gulēt rāmi?

BMW 19.augusts 2025 9:37
0 0 Atbildēt

Pēc tavas loģikas arī logus nevar tonēt un fofāgens noraus tev plēvi, tiklīdz atstāsi auto uz uz ielas nepieskatītu!

0pis 19.augusts 2025 9:55
0 0 Atbildēt

Ja logi būtu elektriski aptumšojami (hvz kā tas saucās), tad bāzes versijai tas nebūtu ietverts, bet samaksājot papildus, tu varētu to izdarīt ar vienu kustību. Bet tas jau būtu iekšā stiklā un kompī, tikai bāzes modeļa gadījumā nepieejams lietotājam.

BMW 19.augusts 2025 9:36
0 0 Atbildēt

Gan jau Rumbulā par 50 eur varēs uzčipot tos papildus zirgus!

Un vispār, ja tehniskajā pasē ir vairāk zirgu nekā dzīvē, var sūdzēties PTAC par preces neatbilstību!

GTD2 19.augusts 2025 9:47
4 0 Atbildēt

Pa lielam nekas jauns, arī agrāk ja vēlies jaudīgāku motoru bija jamaksā dārgāk ,nekā standarta , Tagad piedāvā to vienkāršākā  veida palielināt, protams par atsevišķu samaksu. Pārsvarā domāju,ka brauks ar sākotnējo jaudu, jo 200 zs tādam mazauto ir pietiekami

Labdien 19.augusts 2025 12:05
2 0 Atbildēt

Tikai EV gadījumā tev jau tas ir jau iekļauts, bet par to jāmaksā. ICE gadījumā motors var būt tas pats, bet pārējie mezgli nebūs tie paši. Cita turbīna utt.

Bet no biznesa viedokļa nav ne vainas, aitas maksā par ekstrām, kas auto jau ir iekšā.

?? 19.augusts 2025 10:09
0 0 Atbildēt

Jautājums tikai, vai tikai DE vai arī LV un citur tas pieejams?

kontradmiral 19.augusts 2025 11:19
0 0 Atbildēt

Tam pašam Tayronam, ja gribi smukāku salona apgaismojumu, tad droši pērc vai abonē viņu aplikācijā. Dīvaini, bet nu labi un tur izskatās, ka tiešām tikai softs palaiž jauno opciju. Nekādi papildu dzelži un cilvēku darba stundas.

ak 21.augusts 2025 7:13
0 0 Atbildēt

Priekš kam Tev tas speciālais salona apgaismojums vajadzīgs? Lai diseni uzrīkotu, ja stāvot. Ja braucot, sevišķi tagad, kad tuvojas rudens tumšais laiks - priekš kam tas salona apgaismojums? Lai spīdētu salons un traucētu redzēt, kas notiek uz ceļa?  😋

hue 19.augusts 2025 16:46
0 0 Atbildēt

Atnāks atjauninājums, funkcija pazudīs un VW tēlos beigtu lapsu. "Mūsu sistēmā nevar atrast pirkuma datus"

ak 21.augusts 2025 7:15
1 0 Atbildēt

Odometrs ir apmēram 4x mazāks par multimēdiju displeju. Tātad VW grib, lai vadītāja uzmanību būtu visvairāk pievērsta digitālajai videi brauciena laikā. Un šeit nekas nav komentējamn, ne CSDD, ne Zebrai ???

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto par satiksmes organizēšanu Rīgā jaunajā krustojumā K.Ulmaņa gatve ar Lielirbes ielu 2.daļa (+ VIDEO) 6

iAuto.lv skaidro kādēļ jaunizveidotais satiksmes risinājums Rīgā, K.Ulmaņa gatves krustojumā ar Lielirbes ielu, nav efektīvs. Lasīt vairāk

 

Aizsardzībai nākamgad tērēs teju astoto daļu valsts budžeta 2

Vakar pieņemtajā valsts budžetā aizsardzībai kopumā paredzēti 2,16 miljardi eiro, no kuriem 50% jeb 1,07 miljardus eiro plānots novirzīt Nacionālo bruņoto spēku (NBS) kaujas spēju tiešai attīstībai un stiprināšanai, aģentūru LETA informēja Aizsardzības ministrija. Lasīt vairāk

 

Degvielas cenas Igaunijā un Latvijā 3.12.2025. (+ FOTO) 22

Atšķirība starp degvielas cenām Igaunijā un Latvijā arvien ir labi jūtama, starpībai sasniedzot gandrīz 10 centus - attēlos redzamās cenas fiksētas 30. novembrī Tallinā un 3. decembrī Gulbenē. Lasīt vairāk

 

Par gandrīz 70 miljoniem bez PVN: Vanšu tiltu remontēs "Vanšu tilts" 30

28. novembrī Rīgas pašvaldība pieņēma lēmumu par atklātā konkursa “Vanšu tilta pārbūve, projektēšana un autoruzraudzība” uzvarētāju atzīt Piegādātāju apvienību “Vanšu tilts”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti