Stellantis partnera, Ķīnas Leapmotor Guandžou autoizstādē nodemonstrētais elektriskais transportlīdzekis paredzēts, gan Ķīnas, gan Eiropas tirgum.
Ķīnas tirgū tas startē kā B10, bet mums būs jāpierod pie nosaukuma B03X. Jaunais modelis radīts, lai aizpildītu nišu starp mazāko pilsētas transportlīdzekli T03 un kompaktklases B05. Tas ir pirmais automobilis, kam pamatā zīmola jaunā globālā A segmenta platforma. Ar vairāk nekā 4,20 metrus garu virsbūvi, 1,80 metru platumu un 1,60 metru augstumu tas ir kompakts, taču pārsteidzoši ietilpīgs. Riteņu bāze, kas pārsniedz 2600 mm, ļāvusi izveidot negaidīti plašu salonu, nodrošinot ērtu vietu gan priekšā, gan aizmugurē. Izmēru ziņā B03X sacenšas ar BYD Atto 2, savukārt salīdzinājumā ar lielāko B10 tas ir gandrīz par 20 centimetriem īsāks.
Ārpusē B03X saglabā Leapmotor raksturīgo dizaina valodu, ko veido slēgtā priekšdaļa, trapecveida gaisa pievads un ovāli priekšējie lukturi. Uzmanību piesaista tonētie sānu stikli, kas pateicoties melnajam C statnim veido vienu kopēju elementu ar aizmugures stiklu, smaidam līdzīgie aizmugures lukturi un jumtā integrētais pacēlums, kas, iespējams, paredzēts lidaram un norāda uz moderno tehnoloģiju klātbūtni.
Arī tehnoloģiju ziņā automobilis neliek vilties. B03X aprīkots ar uzlabotām vadītāja palīgsistēmām, mākslīgā intelekta palīgu un pilnu bezvadu atjauninājumu atbalstu visā dzīves ciklā. Lai gan ražotājs pagaidām atturas atklāt precīzus tehniskos parametrus par elektroauto piedziņu, zināms, ka modeli darbinās LFP akumulators. Pēc CLTC cikla aprēķiniem nobraukums ar vienu uzlādi varētu sasniegt aptuveni 500 kilometrus, kas B03X ierindo konkurētspējīgo pilsētas elektroapvidnieku vidū.
Leapmotor ar šo modeli skaidri parāda savas ambīcijas – radīt kompaktu, modernu un Eiropas tirgum piemērotu elektroauto, kas spēj apvienot praktiskumu, tehnoloģijas un pievilcīgu dizainu vienā izteiksmīgā paketē.
Zināms, ka Ķīnā B10 maksās, pārrēķinot uz eiro, aptuveni 9700 eiro, pie mums vajadzētu rēķināties ar aptuveni 25 000 eiro.





























































Lecējmotors, vai motors kas lec. Taisni vai jādomā, ka ķīnieši ir radniecīgi letiņiem. Taču pārsteigums ir tajā, ka šis motors iet nevis uz zupas, bet ķeguma (jā, tā savulaik - pēc pirmās lielās Ķeguma spēkstacijas uzbūvēšanas, sauca elektrību Latvijā).
P.S. pandas mūli uz pak. lukturiem visi redzēja?
Slikti tulko - patiesībā (Pie) Līpmotors, gan jau pirks arī te.
Es redzu stikla jumtu pāri visam salonam. Apsveicu laimīgos idiotus kas ar to mīcīsies pa pilsētu saulainā vasaras dienā, kā arī tos kam salīgā februāra dienā aukstais gaiss no tā stikla tecēs aiz apkakles😁