Japānas autobūves uzņēmums Mazda uzlabojis CX-5, kas ieguvis modernāku un ergonomiskāku vadības centru, apvienojot skārienekrānu un fiziskas pogas.
Mazda gatavojas ieviest būtiski modernizētu CX-5 modeli, kurā īpaša uzmanība pievērsta digitālajai videi un vadītāja drošībai. Ražotājs ir aprīkojis krosoveru ar jaunu, balss komandām aktivizējamu informācijas un izklaides sistēmu, kas integrē Google Built-in un ir paredzēta, lai mazinātu uzmanības novēršanu uz ceļa.
Pirmais, kas piesaista uzmanību, ir salonā ieviestais horizontālais dizains, kas izceļ skaidras līnijas un nodrošina ergonomisku vadību. Paneļa centrā tagad atrodas pilnībā integrēts skārienekrāns — atkarībā no komplektācijas tas var būt 12,9 vai 15,6 collu liels. Sistēma darbojas līdzīgi kā viedtālrunis, piedāvājot plašas personalizācijas iespējas, sākot no logrīkiem līdz individuāli pielāgojamiem vadības elementiem.
Lai gan multimediju sistēma kļuvusi modernāka un lielāka, Mazda nav atteikusies no fiziskām pogām. Būtiskākās funkcijas joprojām pārslēdzamas ar mehāniskajiem taustiņiem, turklāt biežāk izmantotie vadības elementi izvietoti augstāk un vienmēr paliek redzami — risinājums, kas palīdz samazināt skata novēršanu no ceļa.
Vadītāja informatīvā zona modernizēta ar 10,25 collu digitālo instrumentu paneli, bet head-up displejs kļuvis lielāks un skaidrāks, atvieglojot galveno datu nolasīšanu no vējstikla.
CX-5 digitālās iespējas sākotnēji ietvers Google Assistant un Google Maps, savukārt vēlāk auto saņems arī Google Gemini — jaunās paaudzes sarunvalodas balss palīgu, kas nodrošinās dabiskāku un vieglāk pārvaldāmu dialogu.
Kopumā atjauninātais Mazda CX-5 demonstrē ražotāja vēlmi apvienot tradicionālās ergonomikas priekšrocības ar mūsdienīgu digitālo pieredzi, radot vidi, kurā tehnoloģijas palīdz, nevis traucē braukšanai.


























































Nu, tas mazda uzraksts uz stūres ir pilnīgi lieks un stilistiski nespējīgs.
Tas uzraksts ir vietā, un, ļoti iespējams, kļūs par jauno modes tendenci, tāpat kā drukāto burtu uzraksti priekšā un pakaļā.
Darīt var kā gribās, jo šī auto pircējiem par stilu sajēgas tāpat nav. Ja logo būtu MAZDA nevis tas M, kas ir uz redeles, tad būtu OK. Tagad tas ir nekonsistents noformējums.
Drukātie burti priekšā pakaļā ir viegli izskaidrojami - vienādie auto ir tik līdzīgi, ka vajag likt drukātos burtus lai būtu vismaz kāda atšķirība. Nu, bet ekonomiskās klases TL nav jābūt skaistam vai stilīgam, tam ir jābūt lētam. Viss sakrīt.
Tāpat kā blingi un tie s**i ko liek uz zobiem.
Man vairāk traucē tas nenormāli milzīgais ekrāns paneļa vidū.
Citādi respect Mazdai, vieni no pēdējiem ražotājiem kas investē atmosfērskajā benzīna dzinējā.
Ubag, kādēļ tevi braucot ar solaris urbino traucē ekrāni svešu cilvēku automašīnāss?