Autorizēts "BMW" serviss nekad nav bijis tik pieejams 13

 

Foto: Publicitātes attēls

WESS Select | 30.septembris 2018 22:49

Sabiedrībā ir izplatīts viedoklis, ka autorizētā servisa pakalpojumi ir paredzēti automobiļiem, kuriem ir garantijas laiks, vai arī vēl pāris gadus pēc auto garantijas termiņa beigām. Un tad sākas alternatīva, izdevīgāka servisa meklējumi. Katrs atrod savu servisu, ņemot vērā savas vajadzības un to, kas sev ir izdevīgāk. Pie ”oficiālajiem” vēršas tikai tad, kad ”izdevīgais serviss” netiek galā ar uzdevumu.

Šodien var droši teikt, ka izplatītais viedoklis vairs nav aktuāls. Viss mainās, tostarp arī BMW AG – 2018. gadā tas izvirzīja mērķi padarīt autorizētā BMW servisa pakalpojumus pieejamus plašākai auditorijai, nodrošinot izcilu servisu un izdevīgus piedāvājumus ne tikai garantijas laika automobiļiem, bet arī 10 gadus veciem un varbūt pat vecākiem auto, jo BMW koncerns ir pārliecināti – BMW automobiļu īpašnieki ir pelnījuši tikai pašu labāko.

Jaunas cenas. Jauni piedāvājumi.

Servisa programmas (individuāli, katram izlaiduma gada auto).

Atkarībā no BMW auto izlaiduma gada, īpašniekam piedāvā savu cenu un atlaižu programmu*:

  • garantijas periodā (0+ programma) - nav svarīgi, kur tika iegādāts BMW automobilis – garantijas apkopi un remontu var veikt jebkurā autorizētā BMW servisā Eiropā;
  • BMW AG Service Inclusive (ar iespēju pagarināt līdz 10 gadiem/150 000km) un Repair Inclusive programmām – WESS Select apkalpo šo programmu automašīnas;
  • pēcgarantijas periodā:
    • Programmai 2+ (atlaižu programma BMW automobiļiem, vecākiem par 2 gadiem)
    • Programmai 5+ (atlaižu programma BMW automobiļiem, vecākiem par 5 gadiem)

*BMW rezerves daļām un pakalpojumiem

Oriģinālas BMW rezerves daļas un analogi.

  • Tiek samazinātas cenas BMW oriģinālām rezerves daļām un aksesuāriem, padarot preces konkurētspējīgas lokālā tirgū;
  • Jaunums! Autorizētais serviss piedāvā ne tikai jaunas BMW oriģinālās, bet arī lietotas detaļas! Tas ir jauns pakalpojums, kuru izdevies ieviest ar BMW AG partnera palīdzību, kas piedāvā lietotas BMW oriģinālās detaļas – rūpīgi pārbaudītas un ar garantiju līdz pat 12 mēnešiem;
  • BMW automobiļiem, kas ir vecāki par 5 gadiem, piedāvājam ne tikai īpašas atlaides jaunu detaļu iegādei, bet arī alternatīvas detaļas (analogus) ar garantiju, kas vēl vairāk samazinās Jūsu BMW remonta izdevumus!

Ja remonta un detaļu summa ir lielāka, nekā plānojāt, WESS Select piedāvā iespēju noformēt maksājumu ar pēcapmaksu līdz 12 mēnešiem (fiziskām personām sadarbībā ar Aizdevums.lv).

MOBILE CARE programma (palīdzība uz ceļa sadarbībā ar LAMB)

Iepriekš šis pakalpojums bija pieejams tikai BMW automobiļiem, kas nebija vecāki par 5 gadiem. Bet kopš 2018. gada 1. janvāra, veicot apkopi vai remontu jebkurā autorizētajā BMW AG servisā, katrs līdz 10 gadu veca BMW automobiļa īpašnieks kļūst par MOBILE CARE programmas dalībnieku uz vienu gadu bez maksas.

BMW Mobile care programma:

  • darbojas visā Eiropā;
  • nodrošina bezmaksas evakuāciju līdz tuvākajam autorizētajam BMW servisam;
  • sniedz iespēju turpināt ceļojumu ar taksometru;
  • piedāvā izdevumu atmaksāšanas iespējas.

Ar pārmaiņām un jauno cenu politiku var iepazīties WESS Select BMW servisā.

Jaunā mājas lapa. Jaunas iespējas.

Viss par BMW servisu, pakalpojumiem, detaļām un precēm ir pieejams vienā vietnē – tagad WESS Select mājas lapā ir iespējams:

  • pierakstīties visa veida autorizētā servisa pakalpojumiem;
  • pieprasīt savam BMW pieejamās tehniskās kampaņas;
  • konsultēties ar uzņēmuma darbiniekiem “online”;
  • pieprasīt atzvanu;
  • uzzināt par visiem aktuālajiem piedāvājumiem un akcijām;
  • apskatīt izcilu lietoto un pārbaudīto BMW automobiļu katalogu, pieteikties testa braucienam un tiešsaistē aprēķināt līzinga maksājumu;
  • izdevīgi pasūtīt auto no Vācijas BMW dīleriem un būt pārliecinātam, gan par auto vēsturi, gan reālo tehnisko stāvokli, ko var nodrošināt tikai Autorizēts BMW serviss;
  • pierakstītes Detailing (mazgāšana, pulēšana) plašajam pakalpojumu klāstam;
  • iepirkties izcilā BMW Lifestyle aksesuāru e-veikalā, aplūkojot preces, to pieejamību noliktavā, izvēloties sev ērtu apmaksas un piegādes veidu, veikt «online» maksājumus, kā arī tiešsaitē iegādāties preces līzingā sadarbībā ar Aizdevums.lv;

Un tas vēl nav viss, jo piedāvājums ir plašāks par šo rakstu, tāpēc aicinām iepazīties ar visiem

pakalpojumiem un akcijām jaunajā WESS Select mājas lapā.

BMW - augstākie standarti, komforts un ietaupīts laiks

BMW auto īpašnieki ikdienā izbauda augstākos braukšanas kvalitātes un komforta standartus, kurus sagaida arī apkopes un remonta laikā sev ērtā un izdevīgā lokācijā – WESS Select servisā.

Uzticot auto mūsu profesionāļiem, jūs varat būt pārliecināts, ka jūsu BMW nonāks vislabāko speciālistu rokās, bet jūs pats – patīkamā birojā ar lieliskāko apkalpošanu, gardu tēju vai kafiju, bezmaksas wi-fi, izbaudot komfortablo atmosfēru

WESS Select – mēs zinām, kas ir nepieciešams katram BMW auto markas cienītājam!

Ko nozīmē autorizēts BMW serviss?

“BMW zīmola pēcpārdošanas apkalpošanu Baltijas valstīs veic īpaši izvēlēti autorizēti servisa pārstāvji, kas investē līdzekļus, lai atbilstu prasībām, ko izvirza BMW koncerns. Par autorizētu servisa pārstāvi var kļūt uzņēmumi, kas noslēguši līgumu ar BMW koncernu. Vienlaikus servisa pārstāvim ir jāiegulda līdzekļi instrumentu un iekārtu iegādē, kā arī tehniskā personāla un netehnisko darbinieku apmācībā, lai atbilstu standartiem un spētu apkalpot mūsu klientus vislabākajā veidā. Šobrīd Latvijā ir tikai divi autorizēti servisa pārstāvji, un WESS Select ir viens no diviem galvenajiem partneriem, pie kuriem jūs varat saņemt pilnu BMW pēcpārdošanas apkalpošanu, kas atbilst BMW standartiem.”

H.Ekström, Pēcpārdošanas nodaļas direktors Baltijā, BMW Northern Europe AB

Vēl neesat WESS Select klients?

Pirmajam WESS Select servisa apmeklējumam atlaide 30%! Vairāk par šo piedāvājumu lasiet WESS Select mājaslapā.

Foto: Publicitātes attēls

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
s 1.oktobris 2018 20:49
6 0 Atbildēt

Varbūt ieslēgsi smadzeni?

Izpūtēju var arī "atsist", vai noraut, protams cilvēkiem, kuri brauc ar lētiem aizvēsturiskiem lūžņiem prātā tikai viens - korozija...

usaexperc 1.oktobris 2018 10:41
4 2 Atbildēt

Ja auto ir garantijas, tad metināšanas darbi vispār nav pieļaujami un var pazaudēt dīlera tiesības. Izņēmums ir virsbūves remonti, kur jāmetina saskaņā ar dīlera tehnoloģijām, ar sertificētām iekārtām un meistariem.

s 2.oktobris 2018 20:54
3 0 Atbildēt

Protams, kā jau lohs savu tupumu/kļudu nekad neatzīsi.

Kurš šeit runā par parastiem ceļiem? Beidz vienreiz dzīt sviestu, būtu atzinis, ka kļūdījies, kā vīrs, vai vismaz klusējis, nevis spirinājie, kā puņķis uz drāts!

Cik Tev vispār gadu puikiņ?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 3

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti