"Longo" un "Mango Insurance" Pārveido Lietoto Automašīnu Tirdzniecības Nozari Baltijas valstīs - iAuto

"Longo" un "Mango Insurance" Pārveido Lietoto Automašīnu Tirdzniecības Nozari Baltijas valstīs 4

 

Foto: iAuto.lv

"Longo" un "Mango Insurance" | 31.janvāris 2025 19:01

2018. gadā dibinātais latviešu uzņēmums Longo lietoto automobiļu industrijā ieviesa daudzveidību, ātrumu un ērtības. 2021. gadā apdrošināšanas jaunuzņēmums "Mango Insurance" šiem faktoriem pievienoja drošības un uzticības sajūtu. Tagad cilvēki, kas pērk lietotas automašīnas, var braukt ar tādu pašu sirdsmieru kā tie, kas iegādājās jaunu automašīnu ar rūpnīcas garantiju.

Iedomājieties standarta, ne-luksusa krosoveru no aptuveni 2020. vai 2021. gada ar 2 litru dzinēju un četru riteņu piedziņu. Atkarībā no konfigurācijas, tā cena svārstītos no 23 000 līdz 30 000 eiro. Tas pats auto, ja tas būtu jauns, maksātu vismaz par 30% vairāk. Protams, ja Jūs novērtējat mieru, Jūs novērtēsiet 3, 5 vai pat 7 gadu 100 000 km garantiju, kas nāk ar jaunu automašīnu. Pat, ja tas nozīmē papildu regulārus izdevumus par apkopi un pārbaudēm autorizētos servisa centros.

Tagad apskatīsim lietotu automašīnu. Jūs rūpīgi pārbaudāt nobraukumu un meklējat automašīnu, ar kuru izbrauca tikai svētdienās uz baznīcu. Jūs jautājat pārdevējam par to, vai automašīna ir braukusi pa Šveices serpentīna ceļiem un vai pie stūres ir bijis pārgalvīgs vadītājs (džigits). Galu galā, Jūs nevēlaties atstāt savu lietoto metāla kumeļu servisā uz ilgu un dārgu remontu jau pēc mēneša lietošanas.

Lietots auto ar garantiju?

Ko darīt, ja Jūs varētu iegādāties mieru saviem braucieniem, nopērkot pagarināto garantiju, kas ļautu lietotai automašīnai baudīt jaunas automašīnas galvenās priekšrocības? Tādā gadījumā Jums nebūtu jāgaida 2-6 mēneši, lai iegūtu jaunu automašīnu, un Longo plašajos sarakstos noteikti būtu daudz, no kā izvēlēties.

"Pēc izciliem panākumiem Lietuvā, Mango Insurance sāka piedāvāt pagarinātās garantijas apdrošināšanu lietotām automašīnām arī Latvijas tirgum, un Longo saskatīja lielu pievienoto vērtību saviem klientiem," saka Edgars Cērps, Longo izpilddirektors un dibinātājs. "Pašlaik lielai daļai automašīnu, kas atstāj Longo izstāžu zāles, ir pagarinātā garantija, un šī autovadītāju attieksme dramatiski maina visu auto nozari. Ja klients var ievērojami ietaupīt, braucot ar lietotu automašīnu, viņš, protams, apšauba, kāpēc viņam būtu nepieciešama jauna."

Pirmie Panākumu Gadi

Pagājušajā gadā, pateicoties kopīgiem centieniem, jaunie uzņēmumi ne tikai apdrošināja tūkstošiem automašīnu, bet arī izmaksāja gandrīz simts apdrošināšanas atlīdzību, no kurām gandrīz trešdaļa pārsniedza 1,000 eiro.

"Lietotām automašīnām tiek piedāvātas četru līmeņu garantijas iespējas, un vecākā automašīna var būt līdz 15 gadiem veca ar 300 000 km nobraukumu," saka Mango Insurance pārstāve Simona Miķelsone. "Šī apdrošināšana ir divkāršs ieguvums, jo automašīnas vadītājs pērk sirdsmieru, un Longo sniedz pievienoto vērtību saviem klientiem."

Problēmas? Kādas Problēmas?

Visbiežāk sastopamās problēmas apdrošinātajās automašīnās ir dažādi sensori, dzinēja un ātrumkārbas komponenti, sajūga detaļas, kā arī degvielas un dzesēšanas šķidruma sūkņi. Lielākās izmaksas parasti ir saistītas ar spararata, turbokompresora vai dzinēja sadales ķēdes bojājumiem vai citām mehāniskām problēmām.

"Nesen bija mācību grāmatas gadījums," pasmaida Simona no Mango Insurance. "Klients, kurš nopirka automašīnu no Longo un sešus mēnešus ar to veiksmīgi brauca, redzēja, ka uz paneļa iedegas dzinēja kļūdas indikators. Piesakot šo gadījumu mūsu atlīdzību nodaļā, klients tika novirzīts uz auto servisu, kur tika identificēts precīzs defekts, kas saistīts ar dzinēja darbību un AdBlue tehnoloģijas sensoru, kas klientam būtu izmaksājis vairāk nekā 1,000 eiro. Tomēr ar Mango Insurance visas viņa neērtības beidzās ar gaidīšanu, kamēr auto serviss salabos automašīnu."

1 + 1 = 3

2018. gadā dibinātais Latvijas uzņēmums Longo lepojas ar to, ka ir pārdevis vairāk nekā 17 000 automašīnu par vairāk nekā 200 miljoniem eiro. NASDAQ kotētā grupa darbojas četrās valstīs, un to sarkanais un dzeltenais logotips ir labi pazīstams autobraucēju vidū Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Polijā.

Mango Insurance ir jauna zvaigzne auto nozarē. Četru apdrošināšanas ekspertu komanda izvēlējās apdrošināšanas start-up ceļu un atveda uz Baltijas valstīm tādus apdrošināšanas pakalpojumus, kādi iepriekš šeit nebija bijuši. Papildus "pagarinātajām automašīnu garantijām" Mango apdrošināšana piedāvā "GAP apdrošināšanu", lai saglabātu automašīnas vērtību, un "MOT apdrošināšanu", lai aizsargātu pret nervu spriedzi obligāto tehnisko apskašu laikā. Nesen viņi tirgū ieviesa arī pagarinātās garantijas lietotām kravas automašīnām.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ES 2.februāris 2025 8:12
3 1 Atbildēt

Un nevienas cenas tai apdrošināšanai! Vismaz aptuvenas. Beigās klients ir tik laimīgs, ka viņam auto salabo "bezmaksas" ka nemaz nepamana, ka pats to visu ir ap.aksājis jau sen.

Agent 2.februāris 2025 12:45
2 0 Atbildēt

Darbojas darbojas. Tiko viņi sāka bija nesaprašanā kas un kā. Tagad droši ka viss sakārtots. Man sanāca iziet pa nullēm.  Apdrošinājuma pa 450eiro uz gadu. Par bagāžnieka sensoru ieskaitīja to pašu. Jā ,sanāk ka pats esmu to nopircis. Tak ja paskatās ka gadu braucot man galva nesāpēja,jo zināju ka viss apdrošināts.

Svarīgs jau ir tas pirmais gads,tad ja kas ir tad arī izleks. Tā ka atbalstu tādu apdrošināšanu un iesaku citiem. 

Veiksmi visiem.

650 1.februāris 2025 14:55
1 0 Atbildēt

Nu lab ka Mācītājs (vai Džigits).Nu galvenaiss ka ne Lohs. Vane,ko, cien. L...?

 
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eksperti: elektroautomobiļu jomā Eiropa no Ķīnas atpaliek par 10 gadiem

Eksperti ceļ trauksmi – elektroautomobiļu un bateriju ražošanas jomā Eiropa no Ķīnas atpaliek par aptuveni septiņiem līdz desmit gadiem un plaisa nemitīgi palielinās. Lasīt vairāk

 

Līdz 300 vienībām dienā – Škoda uzsāk elektriskā Enyaq ražošanu 6

No Škoda galvenās rūpnīcas konveijera Mlada Boļeslavā nobraukuši pirmie elektriskā Enyaq un Enyaq Coupe eksemplāri. Lasīt vairāk

 

NATO eksperti iesaka Latvijai palielināt aizsardzības budžetu 5

Latvijai ir jāpalielina aizsardzības budžeta finansējums, lai sasniegtu šajā NATO spēju attīstības ciklā izvirzītos mērķus noteiktajā laikā un apjomā, tādu nepieciešamību NATO eksperti pauduši šonedēļ Rīgā notikušajās divpusējās konsultācijās ar Latvijas pārstāvjiem. Lasīt vairāk

 

Viedoklis: ierēdņi nespēj pieņemt lēmumus; dzīvo kā puķu bērni, viņiem vajadzētu iziet rezerves karavīru apmācību (+ VIDEO) 9

“Valsts pārvaldi jāaizsūta uz Ādažiem, uz kursiem. Es nedomāju viņus dzīt poligonā ar ieročiem un formās. Absolūti nē. Viņiem vienkārši vajag iedot galvā, smadzenēs stāstu, kur mēs esam, kāds ir apdraudējuma stāvoklis, un kas mums jāpanāk,” TV24 raidījumā “Kārtības rullis” diskutējot par Latvijas drošību starp Krieviju, Ameriku un Ukrainu, sacīja biedrības “Drone Force – Europe” valdes priekšsēdētājs Viesturs Silenieks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti