KEMI
WWW Autoservisi
Atz. 4
Rīgā, G.Astras ielā 9
Tālr.: 7802666
Mākslinieki tur strādā, da arī vispārējais firmas tēls varēja būt daudz labāks...
Situācija 1:
Izpūtējs pušu savienojuma vietā starp biksi un katalizatora posmu. Ar aci redzēt nevar, bet troksnis ņemerjannijs. Palīdu zem mašīnas un atradu kurā precīzi vietā. Aizbraucu pie šiem - paceļ mašīnu. Parādu meistaram ar pirkstu, kur nolūzis. Šis tipa nenotic, un sāk stāstīt, ka sākumā jāmaina aizmugures posms, jo tur redz savienojuma vietā drusku melns - tipa garām laiž.. Beigās piespiedu noticēt viņam kur problēma, izvilku no bagāžnieka detaļas nomaiņai un palūdzu nomainīt. Aizsūtīja mani mājās - nevarēšot atskrūvēt skrūves, kā arī tādu pašu skrūvju vietā viņiem nav, varot dabūt rīt. Uz jautājumu cikos tad rīt piebraukt, lai veiktu procedūru saņēmu atbildi, ka darba laiks ir tāds un šitāds un lai braucu kad gribu - pieraksta sistēmas viņiem nav un jāgaida kad atbrīvosies kāds pacēlājs... Protams nākamajā dienā izpūtējs sadalījās pavisam 2 gabalos un man bija Harley's. Aizbraucu pie pazīstama meistara, kur remonts maksāja no sērijas 10Ls.
Situācija 2:
Ejot skati, dabūju 2-nieku par pr.labo lodbalstu. Protams, KEMI diagnostika zināja vairāk teikt, ka labajā pusē nekas nav jāmaina, bet kreisajā toties viss iespējamais. Tikai pēc ilgām diskusijās piekrita nomainīt tieši to ko es vēlos. Protams pēc tam izgāju skati un nobraucu vēl vismaz pusgadu bez nekādām pretenzijām pret piekari.
Situācija 3:
Mainam amīšu augšējos atbalstus-gultņus. Nomainam, it kā jau nekas sevišķs. Pēc 2 ned. braucam pie šiem ar kaut kādu citu kaiti (jau vairs neatceros kādu). Meistars paceļ a/m un saka - amīšu atbalsti kaput. Manējs protams :-E - tikko pie jums mainīju. Nezinu vai šie nebija kursā vai tml., bet sākās atmazkas, ka patiesībā nevis kaput, bet nepareizi uzlikti (????), tipa "salika pareizi pa garantiju" un par pārējo to otru problēmu kuru neatceros, naudu nepaprasīja..
UN TĀ TĀLĀK.. Domāju daudziem par viņiem būs kas sakāms.. Klientu apkalpošana arī tāda... skatās tev acīs un stāsta. Kaut vai prasu - vajag logu ščotkas. Reku mums ir (afigenna dārgas). Saku nevajag - lētu nav? Nācās noklausīties pamācības par to, cik es esmu dumjš ka lietoju lētās ščotkas, un ka patiesībā ir jāmaina tikai gumija, kas arī pie viņiem maksā tikpat cik citur lētās ščotkas. Par ščotkām un Kemi vēl bija gadījums (jau vairākus gadus atpakaļ), kad vajadzēja 2 meistarus un vismaz 15 min., lai saprastu kā viņas ir jāuzliek :-D (toreiz viņiem vēl bija tādas arī pa 3Ls).
ivka @ 24.augusts 2005 18:18
Autofavorīts
WWW Autoservisi
Atz. 9
Rīgā, G.Astras ielā 8a
Tālr.: 7 802 444
Vispārējs vērtējums 9, radies vairāku interakciju rezultātā. Mēdzu pielabot tur savu Audi. T.sk. priekšējo un aizmugurējo bremžu remonts, rocenes trose un citi sīkumi. Bija arī gļuki ar motoru, kurus nesaprata kādi 2 pirms tam apbraukāti servisi. Izrādījās kaut kur kaut kādā trubiņā vienkārši caurums bija. Diagnosticēja un laboja visu ātri un bez nekādiem prikoliem. Ja ko atrada papildus - vienmēr zvanīja un jautāja ko darīsim un cik maksās.
9 nevis 10 divu apsvērumu pēc. Pirmais - cena varēja būt mazliet zemāka - tomēr veca mašīna bija un lielu mākslu remontēt diez vai vajadzēja. Otrais - servisa noslodze varētu būt mazliet mazāka - tipiski jāpierakstās kādas 2 dienas uz priekšu. Visādi citādi - nezināju bēdu.
ivka @ 24.augusts 2005 17:57
Diennakts autoserviss Park -
Autoservisi
Atz. 9
Rūjienas 6, Rīga
Tālr.: 7272461
1) Restaurēja Alfa Romeo 155 priekšējo kreiso lodbalstu. Pakalpojums maksāja Ls 17,50, deva 3 mēnešu garantiju. Ņemot vērā, ka alternatīvi risinājumi (jauns/lietots plaukts) maksāja attiecīgi 80/50 latus, bija vērts.
Iesaku visiem, kam lodbalsts ir kopā ar plauktu un šīs detaļas nomaiņa nemaksā lēti. Kvalitāte laba.
2) Metināja izpūtēja trubas un klusinātāja savienojuma vietu. 5 lati, sūdzību nav..
Master_D @ 24.augusts 2005 10:21
Itāļu autocentrs
Autoservisi
Atz. 7
Barona 130, Rīga
Tālr.: 7294988
1) Izvirpoja no "Tanku gumijas" un nomainīja Alfa Romeo 155 priekšējā plaukta bukses - 4gab ~50 Ls ar darbu. Darbu paveica ļoti kvalitatīvi.
Sūdzību nav - iesaku visiem, kam oriģinālās bukses maksā mega $$$.
Auto gan būs mazliet cietāks nekā ar oriģinālajām buksēm.
2) Virpoja bremžu diskus. Bremžu diskus pie viņiem virpot nevajag. Slikti novirpoja - spēcīga stūres vibrācija bremzējot. Cena ~4Ls par disku.
3) Metināja izpūtēja trubas un bunduļa savienojuma vietu. Noplēsa 10 latus, bet nepamanīja, ka tas pats jāizdara vidus bundulim. Sekas - bija jāmetina vēlreiz :(
Secinājums - Es pie viņiem remontētu tikai bukses.
Master_D @ 24.augusts 2005 10:10
Motors Latvija
WWW Autoservisi
Atz. 10
Krasta 54, Rīga
Tālr.: 7096500
Labu laiku braukāju ar VW markas auto, BORU, vēlāk GOLF 4 Variant, apkopes tikai un vienīgi veicu šai uzņēmumā, kā nekā abi autiņi bija jauni. 4,5 gadu laikā, kāmēr izmantoju viņu sniegtos pakalpojumus paliku apmierināts ar sniegto pakalpojumu kvalitāti uz visiem 100 %. Kad garantijas laikā šādi tādi sīkumi parādījās bez vārdu ierunas nomainija un maksāt arī nevajadzēja. Visas Tehniskās apskates izgāju ar apaļām nullītēm, kaut Bora jau bija noskrējusi 115 t. km. Parasti pirms teh. apskates palūdzu to kārtīgi izpētīt, precīzāk sagatavot apskatei. Lieta arī tāda, ka nekādas gigantiskās naudas summas tas no manis neprasīja. Lielākais ieguldījums laikam bija bremžu kluču maiņa pie 80 t. km., tad samaksāju kādus 120 Ls ieskaitot eļļas un filtru maiņu.
Apkope parasti prasīja 2 - 3 stundas, ja man radās jautājumi, vienmēr sīki un skaidri paskaidroja, kas un kā!
Iesaku, droši var tur doties, pat ar vecāka gada gajuma autiņu, nedaudz dārgāk sanāks kā krūmu servisā, toties būs kvalitāte.
Audit @ 23.augusts 2005 16:14
M-Motors
Autoservisi
Atz. 5
Skanstes 33
Vobšem biju uz TA, kur kex man parādīja, ka priekšējam labajam amortizatoram (Mazdai) putekļu gumija pušu. Nu neko, pierakstījos uz M-motors, domāju - izmēģināšu, kā ir tajā jaunajā autocentrā (Skanstes 33).
Vajadzīgajā laikā biju klāt, nodevu auto un - nepagāja ne pusotra stunda, kad auto bija "kārtībā". Samaksāju, eju pie auto, domāju - palūrēšu uz jauno gumiju. Skatos - watafak - labajā pusē tā pati caurā un netīrā putekļu gumija torčī. Paskatos kreisajā pusē - kā tad, jauna un smaržīga gumija. Dodos atpakaļ, tā un šitā. Šie rāda stulbas sejas, izrauj ārā mehāniķi, tas paskatās, ka tiešām kreisajā pusē nomainījis un labajā beigtā gumija palikusi. Bet nāk smaidīdams un saka, ka kreisajā pusē esot pavisam beigta bijusi. Ļoti ceru, ka tā arī bija (lai arī pirms 3 dienām TA piezīmēja tikai par labo pusi) un ka vecis nebija tik stulbs, lai mainītu veselu putekļu gumiju. Lai nu kā, ar simbolisku atlaidi man nomainīja arī labās puses putekļu gumiju, turklāt to izdarīja 3x ātrāk - 20 minūtēs.
Kāda morāle. Pieņemot, ka labākajā gadījumā tā kreisā gumija tiešām bija pisec, vienalga stulbi, ka:
1) izskatās, ka meistaram nebija ne jausmas, kuru gumiju bija teikts mainīt;
2) ja es nebāztu tur degunu, aizbrauktu prom un neskatītos uz gumijām kamēr varbūt amortizators būtu beigts;
3) servisā tiek stiepta gumija.
Te tev nu bija krutie dīleru servisi. Blē.
Qued @ 19.augusts 2005 22:21