Sadarbībā ar servisu "VRV Motors" (serviss grieza-metināja, šie piesedza) tā salaboja auto pakaļu, ka bagažnieka durvis (hečbekam) no vienas malas stāv acīmredzami šķībi. Servisa eksperts saka, ka tā nav viņu vaina, jo viņi ir remontējuši otru malu (griezuši nost un metinājuši klāt jaunu) un to viņi esot izdarījuši pareizi (neskatoties uz acīmredzamo detaļu nobīdi), un viņiem nav nekādu pierādījumu, ka auto bija normāls pirms csn. Tas ir - man būtu jāpierāda, ka neesmu kamielis. Žēl, ka šeit nav iespējas ielikt bildi, būtu ko redzēt. Es, protams, esmu pieteicis pretenziju par nekvalitatīvu remontu BTA, bet pēc BTA ekspertu nostājas saprotu, ka neko prātīgu nesagaidīšu. Tagad šie velk laiku. No sākuma teica, ka pretenziju izskatīšana notiek 10 dienu laikā, pēc tam pateica - mēnesi. Uz šo dienu viss velkas jau pusgadu. Tagad otram auto pērkot OCTA polisi, lieku ķeksi arī "juridiskajā palidzībā" (t.i. - lai csn gadījumā iet pie sava apdrošinātāja, nevis vainīgās puses), bet no BTA polisi nenopirku neskatoties uz viszemāko cenu tobrīd; jo kad iedomājos, ka ja kas - man atkal ar šiem būs ņemšanās, ta nelabi paliek.
tautwagens @ 26.marts 2014 18:14
www.velletakpasam.lv
WWW Apdrošinātāji
Atz. 9
Mašīnai OCTA termiņš gāja uz beigām, un meklēju, kur lētāk sanāk apdrošināt manu visai paveco opeli. Iepriekš sadarbojos ar brokeru kantori (nosaukumu neminēšu), bet sapratu, ka šādi neko ietaupīt nevar. paļāvos pats uz saviem spēkiem un nolēmu polisi pirkt internetā. izskatot dažādas lapas, paliku pie letakpasam.lv - sanāca lētāk, un internetā jāaizpilda mazāk formalitāšu nekā citās līdzīgās lapās. Drīz vien atnāca apstiprinājuma SMS un e-pasts, zināju, ka nauda pārskaitīta un viss ir ok. atrāk un lētāk, kā arī mazāks čakars nekā pērkot OCTA caur brokeriem.
pnau @ 13.jūlijs 2009 13:48
Gjensedige
Apdrošinātāji
Atz. 10
G. Zemgala gatve 10
Tālr.: 1188
Gadiijaas saskrieties ar vienu DHL busu! Sarakstiija visus saskanjotos, izdariija visu kaa naakas, naakamaa nedeeljaa braucu pie apdroshinaataajiem! Pirms tam biiju dzirdeejis visdazjaadaakaas atsauksmes, un ne taa labaakaas tieshi par sho kantori! Aizbraucu, samekleeju to kantori (gruuti atrast), tad sarakstiiju papiirus, nofotograafeeja skaadi un peec dazjaam dienaam lika piezvaniit! Piezvaniiju, un man par manu mazo skaadi teicaas dot 260 ls, ko ieskaitiishot divu liidz triis nedeelju laikaa! Pirms dazjaam dienaam tieshaam ieskaitiija vispaar bez runaashanas un kasiishanaas visu summu! Tieshaam prieks, ka muusdienu noziedziigajaa pasaulee tomeer ir shaadi godiigi apdroshinaashanas kantori! :)
Jsssii @ 15.novembris 2008 22:38
BALTIKUMS
WWW Apdrošinātāji
Atz. 1
Kurzemes prospekts 3
Tālr.: 67807455
Par BALTIKUMS A/S varu padalīties iespaidiem, ja nav KASKA tad labāk nav, lēna un neprofesionāla apkalpošana, nedod dievs ir gadījies negadījums, izskatīšanas ilgums prakse sākot no diviem mēnešiem. Ja tomēr sadūšojāties un gribat BALTIKUMS tad iesaku izstudēt no galvas visus polises pielikuma noteikumus, jo tur ir ļoti daudz iespējas ka ir viena Tava neuzmanības kļūda un apdrošināšanas prēmiju neredzēt kā ausis bez spoguļa. Man atrada iemeslu, ka no turētāja pēc līzinga līguma beigām kļuvu par īpašnieku. Es gatavoju savu lietu pret balticum, esmu gan noņēmies, bet daudz kam izgāju cauri, ja ir vēl cietušie var padot ziņu varu ieteikt dažus trikus, ja ne citādi vismaz nervus viņiem pakutinās:) industryprof@inbox.lv
Jockerboy @ 30.aprīlis 2008 19:34
BALTA
WWW Apdrošinātāji
Atz. 2
Vēlos padalīties pieredzē par Kasko apdrošināšanu BALTā..... ~ 2,5 gadus atpakaļ iegādājos lietotu auto līzingā, un protams tūlīt apdrošināju. Viss likās lieliski, attieksme, piedāvājums, vērtējums. Arī pie pirmā negadījuma viss pagāja lieliski (izmantoju iespēju salabot nobrāztu bamperi). ~ gadu vēlāk, kādi huligāni bija iebuktējuši auto un aizlaidušies. Protams izsaucu policiju, akti un dokumenti utt. viss kā jābūt. Nolēmu izmēģināt iespēju saņemt atlīdzību naudā. Tad arī saskāros ar pirmo problēmu: Skādes remonta izmaksu novērtējums bija apmierinošs, bet saņemot naudu tika atskaitīts PVN. tā nu sapratu ka naudu ņemt nav izdevīgi jo sanāk divreiz maksāt PVN par vienu un to pašu remontu, tāda nu ir mūsu valsts likumdošana diemžēl atkal cieš gala patērētājs. Bet tas jau vēl nekas, jo šī gada sākumā iekļuvu CSN un diezgan nopietni tika bojāta auto priekšējā daļa. Apdrošinātājs protams apsekoja auto un ieteica servisu, es protams piekritu un tad sākās lielā epopeja ar remontu tāmes apstiprināšanu un remontu kā tādu. Vispirms līdz pirmatnējās tāmes un detalizētās tāmes apstirpināšanai pagāja ~ 3 mēneši (tāmes kopējā summa sasniedza ~ 70% no apdrošināšanas vērtības). Tālāk remonts turpinājās kā pa celmiem, jo redziet tad viena detaļa nepareizi pasūtīta, tad otra un tad jau tika solīts ka nu tūlīt jau viss būs, un pēkšņi paziņo, ka Balta pati pārņem tālāko remontu un auto pārdzīts no ieteiktā nelielā servisa uz lielo Mūsa Motors servisu :))... Turpinājumā Balta mani noinformēja ar vienu E-pastu un arī pēc tam kad pazvanīju un atkārtoti painteresējos, kas par problēmām kur ir mans auto jo 6 mēneši jau apkārt. Tā nu mani turpināja apbērt ar solījumiem par to ka viss esot tikpat kā saremontēts un jaunnedēļ auto būs kārtībā. ši jaunnedēļa nav pienākusi vēl šodien. Mēnesi atpakaļ man stāstīja, ka drošības jostas neesot atnākušas ar iepriekšējo detaļu sūtījumu. Baltas atbildīgā persona neliekas ne zinis, kamēr pats neuzbāžos. Diemžēl šo kompāniju nevaru un negribu ieteikt nevienam kā KASKO apdrošinātāju. Nesen paziņām Zviedrijā izstāstīju šo situāciju un viņi protams bija šokā, ka Latvijas lielākais apdrošinātājs var atļauties sev šādu rīcību bojājot savu reputāciju neatgriezeniski. Acīmredzot nāksies turpmāk uzticēties tikai ārzemju apdrošināšanas kompānijām.
goodman @ 11.decembris 2007 11:23
BALVA
Apdrošinātāji
Atz. 7
Dambja 5
Taatad nesen nopirku auto lizingaa un logiski ka tiek prasīta KASKO apdroshinaashana. Apstaigaajos un apinteresejos vairaakos kantoros un izsecinu, ka BALVaa apdroshinaashana ir 2 reizes leetaaka kaa citus (citur prasa ap 300 eiro, balvaa 160). Taa nu nopriecaajos ka tik leeti tur ar nopirku kasko. Sieviete kas apkalpoja ar bija ljoti laipna un atsauciiga - pastaastiija kaa man izdeviigaak, kaa labaak un kapeec taa, piedaavaaja dazhaadas alternatiivas, teica ja kas tad momentaali lai zvanu kautvai ne darba laikaa utt. Visiem iesaku griesties tieshi pie shiis darbinieces(straadaa Ganiibu dambii 24a, 4. staavaa).
Kas bij veel labaak man pat mashiinu nenobildeeja :)
Bet taa nu tuvojaas TA un vajadzeeja taa kaa nomainiit miglas lukturi kursh bija izsities. Devos pie laipnaas iereednes un vinja man laipni visu paskaidroja kaa labaak noformeet atgadiiumu,ieteica labaako speciaalistu un nosuutiija uz centraali Dambja ielaa 5. Devos uz turieni iebraucu visus dokjus aizpildu tere pere iesuuta pie shii spechuka shis saka - paaraak tumsh neko safocheet nesanaak, lai brauc gaishaa laikaa(bij ap 4 un taada kreesla). Labi naakamajaa dienaa aizbraucu pusdienslaikaa un visu sabildeeja, bet tad radaas jautaajums kaa ar atliidziibas izmaksu, sarunaajaam ka vinsh atradiis servisu kur nomainiis un pashi ar samaksaas, viss ok. Gaidu nedeelju zvana navsaaku nervozeet, sakontakteejos ar laipno darbinieci un vinja visu stundas laikaa nosaidro - izraadaas ka naudu pats varot sanemt veel citaa kantorii, un servisu un lukturi meklee pats. Lieki piebilst ka cuuciiba ir soliit vienu bet nepildiit + vinji man nedeelju nebij papuuleejushies pazinjot ka naudu varu savaakt. Taa nu gaaju savaakt savu pikji - aizejuvienreiz saka ka graamatvede esot aizgaajusi pusdienaas un nav neviena kas man naudu vareetu atdot, buushot peec 30min, protams, peec 30 min vinjas nav, nosplaavos un aizgaaju. Atnaacu atkal 16.00 tagat vinja bija (kaa par briinumu), seezhu gaidu kameer vinja man ik peec 10 minuuteem tik atkaarto ka jaapiesakaas aatraak esot bijis, noseedeeju stundu jo kompis redz karaas nost un nevar registreet naudu.
Iisteniibaa kaitina tas ka vinji veselu nedeelju nepapuuleejaas man par to pazinjot, bet taa vismaz labi ka naudu dabuuju.
rolixzs @ 5.janvāris 2007 15:21
ERGO
Apdrošinātāji
Atz. 10
Esmu tur apdrošinājis savu privāto auto, gan OCTA gan KASKO. Pagaidaam tpfu, tpfu, tpfu nekaadu probleemu.
summas mani apmierinaaja pilniibaa.
Apdrošinos jau 2 gadu.
Laava visus maksaajumus veikt uz nomaksu, kas veelvairaak priecee.
Andreass @ 22.marts 2006 19:12
balta
Apdrošinātāji
Atz. 2
07.03.2006 veeleejos pagarinaat/atjaunot vai kaa savaadaak to nodeeveet OCTA polisi. Taa kaa autovadiitaaja aplieciiba man nesen un auto ar, tad shii buutu bijusi tikai treshaa OCTA polise, kuru peerku BALTAa. Veeleejos atkal polisi uz 3 meeneshiem, kura pirms tam aba sreizes prasiija 13,xx Ls ieguldiijumu. Nekaadi negadiijumi man nau bijushi, bet shodien man BALTA pazinjo, ke es redziet esu riska grupa un man jaamaksaa 22,xxLS. Meeginu noskaidrot ar ko tad es taa izceelies, bet nu neko sakariigaaku par : jums mazs staazh neizdzirdu. Darbniece pat laipni ieteica paintereseties citaas apdroshinaashanas sabiedriibaas:) Protams apstaigaaju tuvumaa esoshas apdroshinaashanas sabiedriibas(BALVA, ERGO) un visaas man sho polisi bija gatavi paardot par tiem pashiem 13,xxLS. Gribeetos zinaat uz kaada pamata balta izdomaaja "nopleest" 9Ls vairaak?
admlv @ 7.marts 2006 17:53
parex apdrošināšana
Apdrošinātāji
Atz. 10
Jēkabpils filiāle
Jau trešo gadu KASKO savam līzinga auto formēju Parex, pa šo laiku esmu divreiz mainījis priekšējo stiklu (abas reizes plaisu dēļ). Pirmajā reizē biju nedaudz pārsteigts, jo aizbraucu, parādīju ieplaisājušo stiklu, šie prasīja, kur gribu mainīt stiklu, nosaucu servisu un pēc pāris dienām iebraucu servisā, lai pasūtītu stiklu. Servisa veči naudu jau bija saņēmuši un stiklu no Rīgas atveduši, jau gaidīja pazudušo klientu. Otrajā reizē par apkalpošanas ātrumu vairs nebrīnījos. Esmu mašīnai mainījis sānu loga stiklu Francijā (izsita tie paši, kas tagad tur dedzina autiņus) un arī bez problēmām saņēmu naudu, neskatoties uz to, ka policiju neizsaucu un dokumentāli auto dauzīšana nebija reģistrēta . Apdrošinātājiem pietika ar manām ziepjutrauka bildēm.
opelis @ 21.novembris 2005 13:09
Balta
Apdrošinātāji
Atz. 10
Pagajshziem, nez no kurienes stiklā paraadiijaas plaisa, nezinu kaa, ne akmens iesituma ne kaa tamliidziiga, mozj seetnieks uzmeties sniegu virsuu vai arii.... vaardi sakot viegla mistika, par cik plaisa bija diezgan pagara un driiz jaabrauc uz TA, edevos pie Baltas apdroshinaataajiem (autinjam bija KASKO), pēc padoma, uzrakstiiju iesniegumu, eksperts apskatiija, parakstiija, aizsuutiija uz Šmerļa ielu samainiit, un tas viss apmeeram 4h laikaa, es teiktu perfekts darbs un attieksme, tad arii var mineet kuru kompaaniju es ieteikshu draugiem un pazinjaam:)
Malacji Balta, taa tik turpinaat!!!
Edzjuss @ 15.augusts 2005 12:02