volvo 960

ciekurs2 Reģ.: 23.02.2004

varbut kadam ir zinaams cik vareetu apieties paarmest sturi no labaas uz normaalo pusi - auto ir no anglijas 1996 gada 3l benziins - varbut arii ir kaads kam ssaads auto interesee

 
1 2
Flints Reģ.: 06.06.2003
0 0 Atbildēt

Noņem logu birstes ar visiem kātiem un tad resti starp logu un kapotu. Zem haubes ar viena skrūve paslēpusies.Autiņa labajā pusē būs tavs filtrs, ja tāds ir uzstādīts uz tava auto.

markuz Reģ.: 12.07.2003
0 0 Atbildēt

Flints rakstīja:Noņem logu birstes ar visiem kātiem un tad resti starp logu un kapotu. Zem haubes ar viena skrūve paslēpusies.Autiņa labajā pusē būs tavs filtrs, ja tāds ir uzstādīts uz tava auto.

Nu ta beidzot. Lielais paldies

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

SUSURIS rakstīja: Peedeejais lielais VOLVO kam vareeja bez milziigaam probleemaam paarlikt stuuri pareizaa pusee bija 240. Saakot ar 740. un taatad 940. un 960. seeriju arii, virsbuuves labaas un kreisaas puses satiksmes valstiim atshkjiras tik ljoti, ka shaadi paarbuuveet auto vairs nav izdeviigi. Veel notekti vajadzeetu jaunus lukturus, paneli, stuures mehaanismu, pedaalju bloku um pilniibaa paarlikt visus zempanelja vadus. Murgs...

Pilnībā piekrītu!

Vislielākais un neparedzamākais murgs kas var notikt pat pēc it kā veiksmīgas pārbūves, ir sagaidāmie eletrkonikas gļuki. Tā kā 960 elektronikas ir ui cik daudz, problēmas būs neizbēgamas. Ir gandrīz neiespējami ar rokām kvalitatīvi pārlikt visu to vadu mudžekli kas ir panelī. To man stāstīja smago auto profi,kuri ir maiījuši smagajiem kabīnes. It kā kabīnes maiņa nav nekas traks, un grūtākais ir tas ka penelis jāpārliek, bet pēc kabīnes pārlikšanas tādu auto parasti centās ātrāk nopārdod jo gļūki un pro'blēmas ir neizbēgamas.

juhaN Reģ.: 17.11.2006
0 0 Atbildēt

Visu cieņu !

2-gadīgu topiku izcelt (:

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti