Parādiet edžulim lodziņu, kurā ierakstīt - un visas diskusijas beigsies ar bmw un vārdiem edžul ej tirst!
Labi ka tā nebeidzas katras apollo, tvnet, delpji uc diskusijas un atsauksmes...
Āmen! D
Parādiet edžulim lodziņu, kurā ierakstīt - un visas diskusijas beigsies ar bmw un vārdiem edžul ej tirst!
Labi ka tā nebeidzas katras apollo, tvnet, delpji uc diskusijas un atsauksmes...
Āmen! D
Palaidniex rakstīja: WT - neesi domājis par Subaru Impro kupeju ar 2,5 motoru un mehānisko kārbu.
Nav jau īstais 2,0 ar turbo, bet turbobedres nav
hadenē isti neko salauzt nevar
un maksā arī uzreiz mazāk par to īsto wrx...?
Ar palaidnieku kā pret sienu Viņā spirnāsies, bet nepieminēs BMW Pieminēs visādus 2.5 RS subārus, bet BMW ņepočom, lai arī huļiganka 325 ir gana sportiskāka un jaudīgāka par to 2.5rs
beidz Palaidniex, arii vinjsh censhas!!
Par taa M5 sportiskumu nevar nepiekrist... kaut kur jau tai jaudai ir jaapaliek. Bet ar taadu, liekas, no asfalta nost braukt toch nevajag.
edzulis rakstīja:
White_Trash rakstīja:
edzulis rakstīja: Supra, S6 utt nav gāžamie tādēļ ka pa lielu. Sportot labāk mazs, žiperīgs. Tas S6 tāds ātrs gaziks vien ir.
Patiesībā labākais ko pa normālu naudu var nopirkt, ir šis pa ~ 7-8k eur. Max aprīkots M5 ar 340zs 94'
www.bmwpower.lv/...
nevar nepiekrist edzhulim. Kaut gan ar to lielo pliiti gaazt... tas M5 arii nav nekaads mazais un zhiperiigais... + kas no taa buus palicis
P.S. Ok, lasu taalaak.
Es jau rakstīju, ka tam džekam ir arī šitais M3 jaunais
www.bmwpower.lv/...
un mīļāks viņam tāpat ir tas vecais labais M5. Un par sportiskām izjūtām nevajag Ne velti visā pasaulē žurnālisti brīnās par M5, ka nah viņi sedanu padarījuši par Ferrari, jo no iekšpuses gaitā viņš ir kā itāļu supercārs, lai arī īstenībā ir paliels sedans. Tā ir ar tiem M5...
p.s tas par pēdējo M5...
gruntij? ar to vajadzeeja saakt! gruntij, manupraat, ir tikai divas mashiinas, no kuram viena atkriit, paliek tikai taa otra
neviens cits razhotaajs nerazho sporta mashiinas gruntij, vinjas visas izjuuk.
White_Trash rakstīja: beidz Palaidniex, arii vinjsh censhas!!
Par taa M5 sportiskumu nevar nepiekrist... kaut kur jau tai jaudai ir jaapaliek. Bet ar taadu, liekas, no asfalta nost braukt toch nevajag.
Tam M5 arī ir ESD, jeb speciālā piekare, kas regulējas ar pogu no salona un viņa pat strādā nirgurgring fahrwerks vai tik nebija.
elbee rakstīja: gruntij? ar to vajadzeeja saakt! gruntij, manupraat, ir tikai divas mashiinas, no kuram viena atkriit, paliek tikai taa otra
neviens cits razhotaajs nerazho sporta mashiinas gruntij, vinjas visas izjuuk.
Gruntij subars, bet par vecajiem lūžņiem aizmirsti. Jauns sanāks lētāk līzingā
Edzhuli, vai tik jauns subaru nemaksaa arii leetaak kaa taa vecaa M5 speciaalaa piekare?
edzulis rakstīja:
elbee rakstīja: gruntij? ar to vajadzeeja saakt! gruntij, manupraat, ir tikai divas mashiinas, no kuram viena atkriit, paliek tikai taa otra
neviens cits razhotaajs nerazho sporta mashiinas gruntij, vinjas visas izjuuk.
Gruntij subars, bet par vecajiem lūžņiem aizmirsti. Jauns sanāks lētāk līzingā
mazlietots no siltajaam zemaam ar asfalteetiem celjiem
elbee rakstīja: gruntij? ar to vajadzeeja saakt! gruntij, manupraat, ir tikai divas mashiinas, no kuram viena atkriit, paliek tikai taa otra
neviens cits razhotaajs nerazho sporta mashiinas gruntij, vinjas visas izjuuk.
White_Trash rakstīja:
elbee rakstīja: gruntij? ar to vajadzeeja saakt! gruntij, manupraat, ir tikai divas mashiinas, no kuram viena atkriit, paliek tikai taa otra
neviens cits razhotaajs nerazho sporta mashiinas gruntij, vinjas visas izjuuk.
tas divas gan arii izjuuk, bet nav zheel un pat skaitaas pachotna
offtopic: tam M coupes chaserim tas bachoks uz stuures ir dzeseezhanas shkjidrumam? T.i. kad saak vaariities un teceet uz rokaam, tad zin, ka pietiek gaazt??!
White_Trash rakstīja: offtopic: tam M coupes chaserim tas bachoks uz stuures ir dzeseezhanas shkjidrumam? T.i. kad saak vaariities un teceet uz rokaam, tad zin, ka pietiek gaazt??!
decision rullii pilniigi noteikti ir jaanjem veeraa grunts moments, jo, ja ar grunts vaagji var braukt arii pa asfaltu, tad ar asfalta vaagji nevienmeer var pa grunti braukt...
White_Trash rakstīja: decision rullii pilniigi noteikti ir jaanjem veeraa grunts moments, jo, ja ar grunts vaagji var braukt arii pa asfaltu, tad ar asfalta vaagji nevienmeer var pa grunti braukt...
opredelis, chal, ja! mosh ar superdambi veel mezhaa seenees vajag vareet iebraukt vai nomediito alni izvilkt?
nee , bet ziemaa ar nsnfieshiem uzskrieties gan...
kaut gan oi , tas tak tas pats...
White_Trash rakstīja: Juutu, ka jaapievieno veel kaads nosaciijums.
Autinjam, 1. kaart jaabuut braucamam pa grunti.
2.kaart, peec izbrauciena pa grunti tam nenokriit viss, kas origjinaali vai neorigjinaali piestiprinaats (neiet runa par superiigiem spoileriem vai arii zilaam gaisminjaam logu laistiitaaju sprauslaam ).
3. kaart, ja arii kaut kas nobirst, tad ir pieliekams atpakalj
4. kaart, ja kaut ko tomeer nevar piestiprinaat atpakalj, tad vismaz nav zheel.
Vai tieshaam vieniigais atbilstoshais auto buutu VAZ?
Balto alfu diez vai vareetu triekt pa granti. Driizaak jau kaadaa alfistu kluba sezonas nosleegumaa @ 333
Visi te piedaavaa kko Hi-Tech... Manupraat tas iisti neatbilst pieprasiijumam. Es domaat, ka WT vajag iegaadaaties krosa mocic, ko pabraukt pa laukiem un nekaadu "pseidosporta" auto vairs nevajadzees. Tomeer, j shaads variants neapmierina, tad manupraat shadiem noluukiem jaalieto vecie, bez sirdseestiem izniicinaamie auto - quatra, essiits utt.
Varbuut paareejiem mans piedaavaajums liksies smiekligs, bet pietiekoshi asas izjuutas var kjert arii ar Kadetu. Lai leetaak iznaak... it kaa "GSI" 8-vaarstiigo 2 l motoru. M5 vietaa taadus var nopirkt vairaakus desmitus. Ja kas nobirst, tad nav zheel, ja kas noluuzt, nav liela skaade. VIsu (veel pagaidaam) var dabuut. Stiepiens ar kaut ko nopietnaaku protams nesaliidzinaams, toties labaaks par VAZ noteikti. Auto gandriiz nesalauzhams, ja nav izruuseejis liidz peedeejai viiliitei. Pietiekoshi iiss lai buutu pareizi valdaams dazhaadaas situaacijaas. Piekare suudiiga, bet par saliidzinoshi nelielu naudu sho miinusu var ieveerojami labot. Katraa gadiijumaa labaks par VAZ noteikti, bet leetaaks par visiem paareejiem piedaavaajumiem noteikti! (Var pirkt jaunu katra meenesha 2. nedeeljaa.)
Taas nu taadas manas shmigainaas domas!
Kadec vieniigi kaa ikdienas auto gandriiz nemaz nekvalificeejas.
Starp citu, briest te viens pārdošanai Subars ar 2,5 bīdeli
Protams kvatra, bet mīnuss - automāts
Pluss ir tas, ka maxā lētāk nekā pareizais turbo
Mīnuss - pareizais turbo ar 2x vairāk durvīm skaitās pačotnāks...
Totoes krāsa smuki zila, diski pareizie...
Palaidniex rakstīja: Starp citu, briest te viens pārdošanai Subars ar 2,5 bīdeli
Protams kvatra, bet mīnuss - automāts
Pluss ir tas, ka maxā lētāk nekā pareizais turbo
Mīnuss - pareizais turbo ar 2x vairāk durvīm skaitās pačotnāks...
Totoes krāsa smuki zila, diski pareizie...
diez kurš **** pasūtījis subaru kvatro ar automātu
man shkjiet, ka imprezaam turbina kaareiz piedod iisto garshu, var vienaa laidaa jaaties ar visaadiem mafiem, mufiem, pufiem, paarspiediena un atspiediena vaarstiem, blowiem bangiem. nu tur riktiigs sadopamazo sanaak
Palaidniex rakstīja: Starp citu, briest te viens pārdošanai Subars ar 2,5 bīdeli
Protams kvatra, bet mīnuss - automāts
Pluss ir tas, ka maxā lētāk nekā pareizais turbo
Mīnuss - pareizais turbo ar 2x vairāk durvīm skaitās pačotnāks...
Totoes krāsa smuki zila, diski pareizie...
Bija jau savlaik viena melna. Vot uz automaatu neparakstiishos, kaut arii tam kaut kaadi tur elektroniskie blokji utt.
Znachit taa - kopsavilkums...
vieniigais, kas atbilst ir Subaru Impreza RS
"iistaas" turbo impreezas nu jau saak iet kategorijaa "NAV ATRODAMAS" - arii daudz lielaaki entuziasti par mani gaida un meklee...
_PN_ rakstīja:
White_Trash rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Starp citu, briest te viens pārdošanai Subars ar 2,5 bīdeli
Protams kvatra, bet mīnuss - automāts
Pluss ir tas, ka maxā lētāk nekā pareizais turbo
Mīnuss - pareizais turbo ar 2x vairāk durvīm skaitās pačotnāks...
Totoes krāsa smuki zila, diski pareizie...
Bija jau savlaik viena melna. Vot uz automaatu neparakstiishos, kaut arii tam kaut kaadi tur elektroniskie blokji utt.
Znachit taa - kopsavilkums...
vieniigais, kas atbilst ir Subaru Impreza RS
Ja māk braukt, tad var gāzt arī ar 1.6 imprezu (viens nesen ar tādu izcēlās ziemas gonkā, laikam otrā viet bija). Karoče voģila/auto ir 50:50.
pag pag taa ir ziemas gonka... ziemaa vispaar lielaakoties viss ir atkariigs no riepaam un bliives satrp stuuri un seedekli... no jaudas ziemaa ir vismazaak kas atkariigs...
Mja bet nu vechi, ja neviens raalli ar BMW nestartee taas jau veel nenoziime ka BMW rallija ir peedeejais suu^&. Varbut tas gluzji vienkaarshi noziime to ka rallijam labi sagatavots BMW iznak krietni daargaaks nekaa teiksim Subaru vai Mitsubishi, un protams pie liidzveertiigaam jaudaam uz gruntenes un sniegaa vientilta piedzinja diezgan buutiski zaudee 4x4, bet ir bijushi cilveki (no bijushaas CCCP) kas ar tiem pashiem BMW E30 rwd ir speejushi rallijaa (Eiropas vai pasaules machos to gan nepateikshu) salikt atbilstoshas klases quattro nerunajot nemaz par vientilta piedzinju.
Starp citu tieshi Price/Performance deelj arii liela dalja rallijaa startee ar Subaru vai Mitsubishi, un tikai retais iepeerk Focus, Citroen utml. 4x4 zveerus. Mazaakaas klasees attieciigi citi liideri.
Ikdienas auto \"izgāzieniem\"
Million-dollar question:
vai ir auto, kas der gan kā ikdienas auto, gan kā auto skaistiem "izgāzieniem"?!? Protams, ka nāk klāt arī arguments par pēc iespējas zemāku cenu... bet, paturot prātā skaistu "izgāzienu" izmaksas, ar naudu anyway jārēķinās. Vēl viens parametrs no manas puses - auto, kas IR ATRODAMS, nevis taads par kuru var teikt: "ehh, tie jau tāpat visi nojāti, ka pacelt maksā veselu bagātību vai arī vispār nav atrodami."
Nezinu, vai tāds topiks jau nav bijis. Dzēsiet bez brīdinājuma, ja ir.
Tātad, par ko tauta balso...?!?