Luudzu jums gaazhamais - www.4rati.lv/...
3 posts no apakshas.
Luudzu jums gaazhamais - www.4rati.lv/...
3 posts no apakshas.
Marchiks_ rakstīja:
edzulis rakstīja: ŽIRST ŽEJIET
es jūtu tev līdzi bmw vispār netiek pieskaitīts pie gāžamajiem...
Skaiti vai nē, bet vasarā, kad ielās parādīsies Porsche un Ferrari, lielu daļu viņu ēdīšu pusdienās
edzulis rakstīja:
Skaiti vai nē, bet vasarā, kad ielās parādīsies Porsche un Ferrari, lielu daļu viņu ēdīšu pusdienās
Vo nezināju, ka krānu pagarina uzvara dragreisā, ja oponents nemaz nav uzskatijis par nepieciešamu skrieties...
Tā teikt stāvošu Ferrari var apdzīt arī kājām ejot...
Palaidniex rakstīja:
edzulis rakstīja:
Skaiti vai nē, bet vasarā, kad ielās parādīsies Porsche un Ferrari, lielu daļu viņu ēdīšu pusdienās
Vo nezināju, ka krānu pagarina uzvara dragreisā, ja oponents nemaz nav uzskatijis par nepieciešamu skrieties...
Tā teikt stāvošu Ferrari var apdzīt arī kājām ejot...
Skatos krāna pagarināšana tev ir baigi aktuālā, ka visu laiku viņu piemini
edzulis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
edzulis rakstīja:
Skaiti vai nē, bet vasarā, kad ielās parādīsies Porsche un Ferrari, lielu daļu viņu ēdīšu pusdienās
Vo nezināju, ka krānu pagarina uzvara dragreisā, ja oponents nemaz nav uzskatijis par nepieciešamu skrieties...
Tā teikt stāvošu Ferrari var apdzīt arī kājām ejot...
Skatos krāna pagarināšana tev ir baigi aktuālā, ka visu laiku viņu piemini
Vienkārši gribas biki apsmaidīt lielo driftētāju pa ielām, kurš dzīvo kādas bērnības traumas iespāidā pakļaujot sevi (tas štrunc) un citus reāli ņevajadzīgām bet bīstamām situācijām... Ne nu noskriesi to Ferrari ne nuko, ja tas ar Tevi skriesies. Neiet runa par Ferrari Dyno, bet par atbilstošas jaudas verķi...
Tas ka tev tas vāģis ir savā ziņā lielisks - neviens nešaubās, bet tāpēc stulbi par to bļaustīties ir bērnudārza cienīgi...
Driftēšana, apdraudēšana Da beidz, tas notiek ļoti reti un tikai tad kad zinu ko daru. Nedriftēju es nekur un it īpaši starp autiņiem. Viena, divas reizes ir izņēmums. Tā kaite jau man ir garām...
edzulis rakstīja: Driftēšana, apdraudēšana Da beidz, tas notiek ļoti reti un tikai tad kad zinu ko daru. Nedriftēju es nekur un it īpaši starp autiņiem. Viena, divas reizes ir izņēmums. Tā kaite jau man ir garām...
Puis, priekš tam ir slēgta trase.
un vēl - priekš kam Tev vasara? ziemā tas megarulzs neiet, vai?
Palaidniex rakstīja: un vēl - priekš kam Tev vasara? ziemā tas megarulzs neiet, vai?
Ziemā Ferrari Un Porsche neredz ielās
Palaidniex rakstīja:
edzulis rakstīja: Driftēšana, apdraudēšana Da beidz, tas notiek ļoti reti un tikai tad kad zinu ko daru. Nedriftēju es nekur un it īpaši starp autiņiem. Viena, divas reizes ir izņēmums. Tā kaite jau man ir garām...
Puis, priekš tam ir slēgta trase.
Jā, esmu braucis pa trasēm arī, nesatraucies
ellnino rakstīja:
Kas komforta zinjaa buus mazaak par kvatru, gluzhi preteeji - komforta ir daudz vairaak - dalja GTR naak pat ar kondikji, daljeejiem aadas benkjiem, el. logi, luuka, spogulji ....
Detaljas, jaa dalja detalju der no 323 90-94, veel vairaak no 323 GT 1,8 un 323 GTX, bet ir dalja, kas neder ne no kaa, kaa tikai 323 GTR, kaarbas un veel shaadi taadi siikumi naaca ~taadas pashas kaa Ford Laser ... Vieniigaa sho mazdu probleema ir kaarbas, kam nepiecieshama nedaudz lielaaka uzmaniiba kaa visam paareejam (eljlja, gultnji) un uzlaboshana/stiprinaashana, ja zirgi savairojas virs 250/300 .
Veel viens "-" ir to cena - leetaakie atrodamie exemplaari grozaas virs 4000EUR
Ikdienaa braukaaju ar 323 GT (~125 Zs), "sveetku dienaam" garaazhaa staav GTR (185+..Zs) (galerijaa)
kaa ar taam TIKAI GT-R raksturiigajaam daljaam? Jamaas vispaar ir dabuujamas? Or cenas ir taadas, ka var uzskatiit, ka nav dabuujamas?
Mosh tev ir kaada konkreeta pieredze, ko kaadreiz kaadam jau esi suutiijis? uzsit uz m_berins@inbox.lv
edzulis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: un vēl - priekš kam Tev vasara? ziemā tas megarulzs neiet, vai?
Ziemā Ferrari Un Porsche neredz ielās
Cayene ir simtiem simtiem!
gan ikdienai, gan "izgāzieniem" - viennozīmīgi Honda Prelude...
preluditta rakstīja: gan ikdienai, gan "izgāzieniem" - viennozīmīgi Honda Prelude...
It sevišķi jau nu pa grunteni un meža ceļiem..
White_Trash rakstīja:
ellnino rakstīja:
...
kaa ar taam TIKAI GT-R raksturiigajaam daljaam? Jamaas vispaar ir dabuujamas? Or cenas ir taadas, ka var uzskatiit, ka nav dabuujamas? Mosh tev ir kaada konkreeta pieredze, ko kaadreiz kaadam jau esi suutiijis? uzsit uz m_berins@inbox.lv
Pagaidaam neko neesmu suutiijis, jo nav bijusi nepiecieshamiiba, bet zinu, ka pasuutot daljas, kas der tikai GTR, M-Motoraa sanaak ljoti daargi (daudz, daudz leetaak var sarunaat, lai chomi no Anglijas atsuuta) .
GTR (185Zs)mazdas tika sarazhotas 2500 exemplaaros, tachu daudz vairaak izlaida GTX (165Zs), kuru atshkjiriibas ir
Turbo - GTX = RHB 5 - VJ20 / 21, GTR = RHF6 - VJ23
Exhaust Manifold - Different castings
Inlet Manifold - Different Castings
Injectors - Larger on GTR and low impedance
Valves - Sodium filled exhaust valves on GTR
Pistons - Stronger on GTR
Con Rods - Stronger on GTR
Clutch - Thicker plate on GTR, same size and clamping pressure
Air Flow Meter - Same size, different electrical spec.
ECU - Differen spec
Oil Sump - Larger drain for Turbo on GTR
Steering Rack - Higher Ratio on GTR
Hubs - 5 Stud on GTR
Wheels - 15s with 5 Studs on GTR
Brakes - Bigger on GTR
Shocks - Stiffer on GTR
Springs - Firmer on GTR
Anti Roll Bars - Stiffer on GTR
Suspension Bushes - Stiffer on GTR
Interior (JDM GTR only) - Momo Wheel, leather Gear knob and gaiter, half leather seats on GTR
Bodywork - Front Bumper, added rear trim, wheel arch trims and three bonnet vents on GTR
Kaa jau ieprieksh mineeju, tad vieniigaa probleema shiim Mazdaam ir aatrumkaarbu, kad mazie zobrati vairs netiek liidz tiem zirgiem, bet par nokautu motoru praktiski vispaar nav dzirdeets un piekare arii ir izturiiga, jo kaa nekaa rallijam radiits auto.
Ikdienai pilniigi pietiek ar tiem ~128Zs uz 1025kg 323 pashmasas, kas apeed no 7-8l uz 100km (nedeeljaa~45l), bet GTR nav veelmes vazaat pa Latvijas saaliitajiem celjiem, bendzhas pateerinjsh ar lielaaks utt.
ellnino rakstīja:
Pagaidaam neko neesmu suutiijis, jo nav bijusi nepiecieshamiiba, bet zinu, ka pasuutot daljas, kas der tikai GTR, M-Motoraa sanaak ljoti daargi (daudz, daudz leetaak var sarunaat, lai chomi no Anglijas atsuuta).
Neenu, no vienas puses GTX - tas buutu praatiigaak... droshi vien leetaakas un pieejamaakas detaljas, bet domaaju, ka ja reiz iet, tad iet liidz galam . Vai tai anglijaa ir pilniigi visas daljas dabuujamas? Jo gan jau ka te kaut kaadus galus vareetu sadabuut. Kaut vai caur to keeksu vaardaa RX-7 or taviem galiem...
Moshka jaaapdomaa GT-R
elbee rakstīja:
ja pirktu atvelkamu ikdienas auto vadoties peec racionaliem apsveerumiem, mekleetu kaadu labu 90. gadu beigu GT imprezu tomeer, kaut pa ~10k eur un liizingaa. dazhaadu iemeslu deelj, no kuriem galvenais ir shii auto augstaa likviditate latvijaa un ljoti minimaals veertiibas kritums. ja labi tiks uztureets un saglabaats, tad peec 3 gadiem tas auto joprojaam savus 8 un vairaak k arii maksaas. opeli vareesi nodot shrotaa...
pieljauju, ka arii tev taisniiba.
edzhuli, kas labaaks... E46, piemeeram, 328 or E36 M3?
P.S. Ja kaads pakluup aiz labas turboimpreezas, dodiet zinju!
Varbuut kaads var ieteikt _vieglu_ mashiiniiti, uz kaa baazes vareetu uzbuuveet ko ciinjai uz ledus traseem ar smagaakiem autinjiem? Motora jaudai sevishkjas noziimes nav, kaa jau uz ledus.
White_Trash rakstīja: edzhuli, kas labaaks... E46, piemeeram, 328 or E36 M3?
P.S. Ja kaads pakluup aiz labas turboimpreezas, dodiet zinju!
brauc uz brc autocentru, tur stav viena impreza, cik nu laba nezinu, jo tuvaak neapskatiiju, redzeeju tikai ka tur ir, bet cena laba = 6tk eiro... apskaties ieksh brc.lv arii vinjai jaabuut.
taa BRC impreeza ir obviously vecaa + vagonc. Protams no laushanas viedoklja... ja no turbo veel kaut kas ir palicies, tad jau varbuut, ka prieksh "maaciibaam" buutu labu labaa...
Es jau galiigi laikam esmu saspiedies... saaku jau taa kaa par to 328to kupeju domaat, kas alfamotoraa... Cenu kategorija, protams, pavisam cita. Apmeeram 2000. gada impreezas kategorijaa.
White_Trash rakstīja: Es jau galiigi laikam esmu saspiedies... saaku jau taa kaa par to 328to kupeju domaat, kas alfamotoraa... Cenu kategorija, protams, pavisam cita. Apmeeram 2000. gada impreezas kategorijaa.
izstaas ok, tikai nav teljuka, vecais purns un paketes arii nav. nu i nah taadu un 2.8 ir vecais motors, kaapeec gan nepamekleet 330?
bet pa shito cenu jau kaada 2. gada ja ne STi tad labu WRX gan var atrast.
gadiijumaa, ja interesee tomeer "izgaazieni", ar bmw kupeju vareesi tik pa juurmaleni gaazt turp un atpakalj kameer nelabi kljuust
jaa, vot tas mani mulsina nedaudz. Uz grunts laikam buutu paaraak skarbi ar taadu speeleeties.
Bet vecais motors... feislifts... tv... taadas lietas mani nebaida. Cena pagaidaam ir vieniigais faktors. Bija pat plaans aiziet parunaat, ko vinji var man piedaavaat.
vieniigi komforts gan taadaa kupejaa ir nedaudz pavairaak kaa subaaraa .
Tas taa... ja apdomaa izgaazienu/ikdienas proporciju...
Ikdienas auto \"izgāzieniem\"
Million-dollar question:
vai ir auto, kas der gan kā ikdienas auto, gan kā auto skaistiem "izgāzieniem"?!? Protams, ka nāk klāt arī arguments par pēc iespējas zemāku cenu... bet, paturot prātā skaistu "izgāzienu" izmaksas, ar naudu anyway jārēķinās. Vēl viens parametrs no manas puses - auto, kas IR ATRODAMS, nevis taads par kuru var teikt: "ehh, tie jau tāpat visi nojāti, ka pacelt maksā veselu bagātību vai arī vispār nav atrodami."
Nezinu, vai tāds topiks jau nav bijis. Dzēsiet bez brīdinājuma, ja ir.
Tātad, par ko tauta balso...?!?![](/images/forum/icons/icon_confused.gif)