Polarlacis rakstīja: IZBRAUCAT KADREIZ AR 1997.-2000. gadu Fiat Coupe Turbo 20V.....,daudzi apklustu automatiski!
it kā jau pieaudzis. bet uzprasies...
Polarlacis rakstīja: IZBRAUCAT KADREIZ AR 1997.-2000. gadu Fiat Coupe Turbo 20V.....,daudzi apklustu automatiski!
it kā jau pieaudzis. bet uzprasies...
Visiem FIATU nidejiem iesaku kartigi ieskatities www.torguestats.com,tad bezdat!
Visiem polaarlaaceeniem pist taisni un tad atgriezties bez bezdeeshanas
Kindzulis rakstīja: Visiem polaarlaaceeniem pist taisni un tad atgriezties bez bezdeeshanas
Atradies p****s,runa par temu pajolinj,nevis kasies ka mazs berns!
ja ar teemu ir domaati puustoshie un juukoshie VAZ pirmssaakumi kas arii tagad turpat ir... tad nu sorre
BTW- tikai pajolis var fanot par 20v fiatbriinumu kas stipraakaa veejaa kokaa lec un garaazjaa prasaas
da plee... vareeji veel piemineet paaris izcilos dizaina garadarbus lai pilns komplekts buutu- kaadu valbaci/pusakvaariju ...multiplu piemeeram vai arii uno-muljkjiiti...
par auto uzticamiibu peerkamiibu un lietojamiibu jau liecina ss.lv paardodamo autosu kvantums(par ekskluziivajiem neiet runa-tip lambo...astoni uttt)
126 (1)
Barchetta (2)
Brava (11)
Bravo (5)
Coupe (9)
Croma (4)
Doblo (4)
Ducato (
Fiorino (4)
Grande Punto (4)
Marea (10)
Multipla (1)
Panda (5)
Punto (7)
Scudo (2)
Stilo (4)
Tempra (3)
Tipo (
Ulysse (1)
Uno (3)
vieniigais kas patieshaam lietojams ir- Ducato... da i tas pats ir francuuzju/itaalju koprazjojums...
un tas ir viss... ko fiats speejis sheit iekarot... kompaanija kas sevi pozicioneejusi kaa ford vag un gm konkurentu ar nenormaalajiem sarazjoto auto miljoniem.... nu fui
eu...kakulaaci- pameklee ka nu citu fanoshanas objektu
Kindzulis rakstīja: ja ar teemu ir domaati puustoshie un juukoshie VAZ pirmssaakumi kas arii tagad turpat ir... tad nu sorre
BTW- tikai pajolis var fanot par 20v fiatbriinumu kas stipraakaa veejaa kokaa lec un garaazjaa prasaas
Kopuma Kindzuli es piekritu tev,jo Fiat ir tads $irpotrebs(vairak domats pla$am massam),no otras puses apskaties uz FIAT X1/9,vai uz coupe 20VT(ne letakam modifikacijam),tavai zina4anai 20VT kadreiz bija viena no atrakajam serijveida razotajam priek$piedzinjas kupejam un vel $obaltdien atstaj daudzus kauna,protams ka ar jebkuru auto,ir jaseko tiem lidzi.
Kindzulis rakstīja: eu...kakulaaci- pameklee ka nu citu fanoshanas objektu
Uztaisisim ka nebut dragu,tikai ierodies vismaz ar 300zs EVO kadu,savadak no kauna naksies apest savas kurpju $njores!
par taam masaam- skatiit augstaak... un par karstajiem priekshpiedzjinjas auto- tad jau labaak alfa... taa vismaz uz celja uzvedaas patiikamaak...
un par kaunaa atstaashanu- papeeti hothatch fiats atpuushaas ar savu 220Ps matoriiti
Polarlacis rakstīja:
Kindzulis rakstīja: eu...kakulaaci- pameklee ka nu citu fanoshanas objektu
Uztaisisim ka nebut dragu,tikai ierodies vismaz ar 300zs EVO kadu,savadak no kauna naksies apest savas kurpju $njores!
dragu? neir jeegas... jo tevis deelj njemt no pazinjaam evo sti uc briinumus neredzu jeegu... bet pasham autoss vairaak uz komfortu orienteets... lai sevi eertaak pa propkaam un bedreem vizinaat da i dieseleens... un veel automaats
bez tam... sashkjuuneet ar milzu turbiinaam sprauslaam utttttt var da jebko... tas auto labaaku nepadara... fiats arii aafrikaa ir un paliek tikai fiats
Kindzulis rakstīja: par taam masaam- skatiit augstaak... un par karstajiem priekshpiedzjinjas auto- tad jau labaak alfa... taa vismaz uz celja uzvedaas patiikamaak...
un par kaunaa atstaashanu- papeeti hothatch fiats atpuushaas ar savu 220Ps matoriiti
Tie$am apskaties,izbrauc ar standarta kautvai 147GTA un iesedies pectam 20VT,kurai atkariba no Alfam ir VISCO DRIVE(diffs jau standarta),kamer tu spolesi,Fiats jau sen bus tales zilas,kur nu vel likumos.. Es kautka neredzu ipa$i daudz priek$piedzinjas konkurentu,pat daudz jaunaku tadas klases automobilju vidu.....,ir daudz dargaki,bet tas nenozime kad tie ir atraki.
Kindzulis rakstīja:
Polarlacis rakstīja:
Kindzulis rakstīja: eu...kakulaaci- pameklee ka nu citu fanoshanas objektu
Uztaisisim ka nebut dragu,tikai ierodies vismaz ar 300zs EVO kadu,savadak no kauna naksies apest savas kurpju $njores!
dragu? neir jeegas... jo tevis deelj njemt no pazinjaam evo sti uc briinumus neredzu jeegu... bet pasham autoss vairaak uz komfortu orienteets... lai sevi eertaak pa propkaam un bedreem vizinaat da i dieseleens... un veel automaats
bez tam... sashkjuuneet ar milzu turbiinaam sprauslaam utttttt var da jebko... tas auto labaaku nepadara... fiats arii aafrikaa ir un paliek tikai fiats
Sa$kunet ari ir jamak,jo savadak maz jegas no tas lielas turbinas bus,itsevi$ki kad turetu pilnu BOOST,virzuljus nodedzinat var atri.
te nu ir lazja taadam pasham briinumam bet ar 2.0 16V Viscodrive nav...
Polarlacis rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Polarlacis rakstīja:
Kindzulis rakstīja: eu...kakulaaci- pameklee ka nu citu fanoshanas objektu
Uztaisisim ka nebut dragu,tikai ierodies vismaz ar 300zs EVO kadu,savadak no kauna naksies apest savas kurpju $njores!
dragu? neir jeegas... jo tevis deelj njemt no pazinjaam evo sti uc briinumus neredzu jeegu... bet pasham autoss vairaak uz komfortu orienteets... lai sevi eertaak pa propkaam un bedreem vizinaat da i dieseleens... un veel automaats
bez tam... sashkjuuneet ar milzu turbiinaam sprauslaam utttttt var da jebko... tas auto labaaku nepadara... fiats arii aafrikaa ir un paliek tikai fiats
Sa$kunet ari ir jamak,jo savadak maz jegas no tas lielas turbinas bus,itsevi$ki kad turetu pilnu BOOST,virzuljus nodedzinat var atri.
nu man ko? vajadzeeja paarskaitiit visu kas tajaa motoriitii no stock jaamaina? klanjus shaales vaarstus un atsperes un klanjus un ko tik veel?
bez tam.. par 2.0L un 220 Ps... AR turbiinu... tas ir kas ieveeerojams? tad jau Hondas 2.0 BEZ turbiinas 240Ps jaasaka ka tas ir kosmoss... (ir testeets chipoti-atviegloti-briivi elpojoshss un atziits par patieshaam ieveeriibas cieniigu) ...
Kindzulis rakstīja:
Polarlacis rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Polarlacis rakstīja:
Kindzulis rakstīja: eu...kakulaaci- pameklee ka nu citu fanoshanas objektu
Uztaisisim ka nebut dragu,tikai ierodies vismaz ar 300zs EVO kadu,savadak no kauna naksies apest savas kurpju $njores!
dragu? neir jeegas... jo tevis deelj njemt no pazinjaam evo sti uc briinumus neredzu jeegu... bet pasham autoss vairaak uz komfortu orienteets... lai sevi eertaak pa propkaam un bedreem vizinaat da i dieseleens... un veel automaats
bez tam... sashkjuuneet ar milzu turbiinaam sprauslaam utttttt var da jebko... tas auto labaaku nepadara... fiats arii aafrikaa ir un paliek tikai fiats
Sa$kunet ari ir jamak,jo savadak maz jegas no tas lielas turbinas bus,itsevi$ki kad turetu pilnu BOOST,virzuljus nodedzinat var atri.
nu man ko? vajadzeeja paarskaitiit visu kas tajaa motoriitii no stock jaamaina? klanjus shaales vaarstus un atsperes un klanjus un ko tik veel? Ieej kautvai torguestats.com un salidzini STANDARTA(FACTORY) 20VT ar citiem noperkamiem,priek$piedzinjas automobiljiem...,tur ir iespeja pat salidzinat tris auto vienlaicigi.......,kautka maz kas kustas tik atri un par tadu naudu velpietam....Alfas,visadi GTI,Type R...utt. Nav obligati japarlasa motors... Njemot ari vera kad $ie automobilji sobrid noperkami sakot no 700Ls(pajati protams),lidz vismaz 5500Ls,ja ZIN KUR MEKLET.
Kindzulis rakstīja: bez tam.. par 2.0L un 220 Ps... AR turbiinu... tas ir kas ieveeerojams? tad jau Hondas 2.0 BEZ turbiinas 240Ps jaasaka ka tas ir kosmoss... (ir testeets chipoti-atviegloti-briivi elpojoshss un atziits par patieshaam ieveeriibas cieniigu) ...
HONDA S200 ir AIZMUGURES piedzinjas,maksa salidzinajuma kaudzi naudas un ne visiem patik motoru visu laiku izgriezt lidz kosmiskiem apgriezieniem,jo bez tiem ta Honda nav nekas,ka ari visadi TYPE R. Intreses cienigi auto,par to skaidrs.
Man Kindzuli par citam Coupe versijam vispar intreses nav,ka ari par vairumu citu Fiatu,ja nu vienigi vel par kadu 1/9,kuriem vadamiba fantastiska,ja grib piedalities kados slalomos..utt(motors tur aizmugure,svara nav..utt)...
par hondu- uzticamaaka par fiat viennoziimiigi...arii bez R
bet ja par naudinjaam ir runa... ko tad uzreiz neauroji- iekampu pa leeto "nabagu ferarri" ? atslaabsti...arii par slalomu ar motoru aizmuguree-fizikai tas nepatiik
ak jaa.. par x1/9 - mid-engined jams ir
Kindzulis rakstīja: par hondu- uzticamaaka par fiat viennoziimiigi...arii bez R
bet ja par naudinjaam ir runa... ko tad uzreiz neauroji- iekampu pa leeto "nabagu ferarri" ? atslaabsti...arii par slalomu ar motoru aizmuguree-fizikai tas nepatiik
Jebkur$ auto kalpos,ja ar to nebrauks kads cirvis un ta tiks kopta regulari un protams ari pa kadiem celjiem ta regulari lietota. Hondas,ka vairums citu Japani$u tie$am izturigi. Varbut to ari daudzi deve par "nabagu Ferrari",toties tam izmaksas ka Fiatam,tos pa$us Ferrari nezkapec ari tikai radnieciskais 20VT biezi vien nokupina X1/9 gan slalomos ir ljoti populari,vel musdienas tie piedalas visados Hill Climb slalomos..utt,itsevi$ki pa$a Italija un netikai. MID ENGINED automobilju lielaka problema tada,kad daudzi tos vadit nemak ka pieklajas,kad tiek sasniegta kritiska robeza. Etalons protams skaitas Porsche....
nejauc fiatu ar viduu iekraameetu motoru ar porshu klasisko kursh ir rear-engined
en.wikipedia.org/... :Rear-engined_vehicles
en.wikipedia.org/... :Rear_mid-engine,_rear-wheel_drive_vehicles
FIAT klubs
nezinu cik te vispaar taadu FIATistu ir bet varbuut vareetu akkopot infu un meeginaat beidzot in LV uztaisiit fiat piekriteejiem ar lapu forumu utt kaadas ir citu domas ieteikumi iebildumi utt _