Bija domāts motora diagnostiku
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bija domāts motora diagnostiku
Tornado rakstīja: Varbūt kāds var pateikt, kur mazdām nedārgi taisa mota diagnostiku?
kas ar to domāts ? ko konkrēti gribi uzzināt ? lai nolasa kļūdas ziņojumus (ja ir), kompresiju ?
mmotors "standarta" motora diagnostika ietver kļūdu nolasīšana + kompresija
anonimikis rakstīja: tolmetā?
Līdz tolmetam vēl tālu
migano rakstīja:
Tornado rakstīja: Varbūt kāds var pateikt, kur mazdām nedārgi taisa mota diagnostiku?
kas ar to domāts ? ko konkrēti gribi uzzināt ? lai nolasa kļūdas ziņojumus (ja ir), kompresiju ?
mmotors "standarta" motora diagnostika ietver kļūdu nolasīšana + kompresija
Nu vajaga notestēt, kāpēc tāds bik rijīgāks ir un vel aukstam motoram neitrālie apgriezieni ir tādi augsti un nekrītas kamēr uzsilst motors.
Bija doma, ka kāds termodevējs varētu būt nobeidzies.
Protams, ka interesē arī pēc tam uzreiz sataisīt to, kas tur nebūs kārtībā.
Nu vajaga notestēt, kāpēc tāds bik rijīgāks ir un vel aukstam motoram neitrālie apgriezieni ir tādi augsti un nekrītas kamēr uzsilst motors.
Bija doma, ka kāds termodevējs varētu būt nobeidzies.
Protams, ka interesē arī pēc tam uzreiz sataisīt to, kas tur nebūs kārtībā.
nu bet - aukstam takš ir "uzsilšanas režīms" ar mazliet paaugstinātiem apgr.
rijīgs ? mjā, bet motors ta kāds ? varbūt ka tieši pārāk ekonomisks
migano rakstīja:
Nu vajaga notestēt, kāpēc tāds bik rijīgāks ir un vel aukstam motoram neitrālie apgriezieni ir tādi augsti un nekrītas kamēr uzsilst motors.
Bija doma, ka kāds termodevējs varētu būt nobeidzies.
Protams, ka interesē arī pēc tam uzreiz sataisīt to, kas tur nebūs kārtībā.
nu bet - aukstam takš ir "uzsilšanas režīms" ar mazliet paaugstinātiem apgr.
rijīgs ? mjā, bet motors ta kāds ? varbūt ka tieši pārāk ekonomisks
Ja būtu tikai nedaudz paaugstināti apgriezieni, tad būtu ok. Bet man tie ir stipri augstāki - kad bija mīnusos ārā tad neitrālie bija robežās no 2000 - 2500 apgr. minūtē un tā turējās kamēr uzsila (neesmu vēl šai lietai kopš pagājušās ziemas pieķēries).
Auto ir 323F Mazda ar 1.5 motoru. Bik pa daudz rij, jo vidējais turās tā robežās no 9-10 L atkarībā no tā, cik sanāk braukt pa pilsētu. Un gonkotājs neesmu. Nu ja tīri šoseja, tad mazākais ir bijis kādi 8,2L / 100km.
Nu pēc papīriem itkā videjais 7,2L/100km (cik var ticēt auto.ru).
mazdām tā ir, ka auksts tur virs 2k apgriezienu.
anonimikis rakstīja: mazdām tā ir, ka auksts tur virs 2k apgriezienu.
YEP un lai pateerinju meklee kaajas smagumaa...
anonimikis rakstīja: mazdām tā ir, ka auksts tur virs 2k apgriezienu.
nedaudz uzsitot pa gāzes pedāli viņš nkrītas līdz 1k/rpm ( ja nenoslāpst)
Nu lieta tāda, ka kāja nav neko smaga
Un ar tādiem neitrālajiem parasti varēju nobraukt kādus pāris km pa Rīgas korķiem pirms nokritās uz normāliem
nepatīk - pārdod nost!
nu ir tā, cik tev var skaidrot! pats 2 gadus ar mazdu braucu
anonimikis rakstīja: nepatīk - pārdod nost!
nu ir tā, cik tev var skaidrot! pats 2 gadus ar mazdu braucu
Patīk! Tāpēc jau meklēju veidus kā to patēriņu tam auto dabūt bik normālāku
Varbūt tomēr kāds zina kur var veikt diagnostiku, nevis tikai mēģināt iestāstīt, ka viss ir OK?
Piezvani Arnim 29283071 un parunājies. Atrodas viņš Dārzaugļu ielā.
avants rakstīja: Piezvani Arnim 29283071 un parunājies. Atrodas viņš Dārzaugļu ielā.
Tas ir kaut kāds serviss?
Tornado rakstīja:
avants rakstīja: Piezvani Arnim 29283071 un parunājies. Atrodas viņš Dārzaugļu ielā.
Tas ir kaut kāds serviss?
Nē, psihoanalītiķis.
nu vispirms apskaties kaut vai ieplūdes gaisa filtru...
un cik tev ir "normāli" apgriezieni brīvgaitā?
motors strādā klusu un stabili(neklab, neraustās)?
CyberGhost rakstīja: nu vispirms apskaties kaut vai ieplūdes gaisa filtru...
un cik tev ir "normāli" apgriezieni brīvgaitā?
motors strādā klusu un stabili(neklab, neraustās)?
Nu normāli apgriezieni ir tā ap 800 apgr. min. Un tad motors strādā tiešām klusi un vienmērīgi.
Precīzi nezinu, bet liekas ka filtrs tika mainīts pēc pirkšanas. Un drīz pēc pirkšanas arī sākās visas šīs šaizes
tad tev toč vēlams nomērīt vismaz kompresiju, varbūt bij sagrūzts kāds zieķis uz pārdošanas brīdi lai viss štokos...
Manai 323 ar 1.6 patēriņš braucot tikai pa pilsētu, bet nesēžot pārāk ilgi korķos, vidēji sanāk ap 7,8 vasarā un 8,5 ziemā. Bet īpaši taupīts tas auto netiek. Kad tika iegādāta, patēriņš bija pa 0,5 mazāks. Un ar tiem apgriezieniem ir līdzīgi, tikai robežās līdz 1,6k/rpm
varbūt vienk. neparaizi mēri patēriņu, dažs labs veljoprojām domā, ka pa piečuku sanāk 10Litri
tehniskajaa atgāzes uzrādija HC 3044ppm, pie normas 1200. un ljambdu 2,0! ko var ieteikt, kur pa sakarīgo var veikt motora diagnozi?
seaman rakstīja: tehniskajaa atgāzes uzrādija HC 3044ppm, pie normas 1200. un ljambdu 2,0! ko var ieteikt, kur pa sakarīgo var veikt motora diagnozi?
Vari mēģināt šeit www.agaze.lv/...
P.S. Tikai nenobīsties no nosaukuma, ne tikai ar gāzi ņemās. Sazvani un sarunā diagnostiku, remontu.
Neko nelasīju, ko citi rakstīja, jo baigais pālis, man sievai Fords, aidzinu uz BALTIC motors viņi man pa Ls 25 nodiagnosticēja kļūdu nebija un ielika jaunāko softu. Rezultāts motors strādā vienmērīgi, nekādu dūmu, ekonomiskāks. Viss čikeniekā. Domāju, ka mazdas centrā tāds pats ceņiks!
Neko nelasīju, ko citi rakstīja, jo baigais pālis, man sievai Fords, aidzinu uz BALTIC motors viņi man pa Ls 25 nodiagnosticēja kļūdu nebija un ielika jaunāko softu. Rezultāts motors strādā vienmērīgi, nekādu dūmu, ekonomiskāks. Viss čikeniekā. Domāju, ka mazdas centrā tāds pats ceņiks!
Motora diagnostika Mazdai
Varbūt kāds var pateikt, kur mazdām nedārgi taisa mota diagnostiku?