Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Motora diagnostika Mazdai

Tornado Reģ.: 22.10.2002

Varbūt kāds var pateikt, kur mazdām nedārgi taisa mota diagnostiku?

 
1 2
Smart7 Reģ.: 16.11.2005
0 0 Atbildēt

Smart7 rakstīja: Neko nelasīju, ko citi rakstīja, jo baigais pālis, man sievai Fords, aidzinu uz BALTIC motors viņi man pa Ls 25 nodiagnosticēja kļūdu nebija un ielika jaunāko softu. Rezultāts motors strādā vienmērīgi, nekādu dūmu, ekonomiskāks. Viss čikeniekā. Domāju, ka mazdas centrā tāds pats ceņiks!

A man dīzelis, bet turpinājums sekos pie pieredzes par Ford centru!

Qued Reģ.: 12.06.2001
0 0 Atbildēt

Aura auto par dzinēja diagnostiku dažus mēnešus atpakaļ prasīja 40 ls. Nu, viņi patiesībā pat nelīda motorā iekšā, tikai pieslēdza kompi un nolasīja kļūdas.

Qued Reģ.: 12.06.2001
0 0 Atbildēt

Pie šitādām vainām būtu jādomā, ka kautkāds sensors nosprādzis. A sensoru tur ir uima.

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Qued rakstīja: Aura auto par dzinēja diagnostiku dažus mēnešus atpakaļ prasīja 40 ls. Nu, viņi patiesībā pat nelīda motorā iekšā, tikai pieslēdza kompi un nolasīja kļūdas.

ko tad tu gribēji? Lai izjauc dzinēju un paosta virzuļus?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

migano rakstīja:

Nu vajaga notestēt, kāpēc tāds bik rijīgāks ir un vel aukstam motoram neitrālie apgriezieni ir tādi augsti un nekrītas kamēr uzsilst motors.

Bija doma, ka kāds termodevējs varētu būt nobeidzies.

Protams, ka interesē arī pēc tam uzreiz sataisīt to, kas tur nebūs kārtībā.

nu bet - aukstam takš ir "uzsilšanas režīms" ar mazliet paaugstinātiem apgr.

rijīgs ? mjā, bet motors ta kāds ? varbūt ka tieši pārāk ekonomisks

Japāņiem ir uzsilšanas režīms? Jeb vai tikai mazduļiem? Vāciešiem tāds joks kaut kā nav manīts, trešajiem golfiņiem gan mēdz būt tāda uzsilšanas režīma fig.ņa kā eļļas spļaušana Okej, manai mucai arī ir, bet to izraisa izrauts čoks

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

migano rakstīja:

Nu vajaga notestēt, kāpēc tāds bik rijīgāks ir un vel aukstam motoram neitrālie apgriezieni ir tādi augsti un nekrītas kamēr uzsilst motors.

Bija doma, ka kāds termodevējs varētu būt nobeidzies.

Protams, ka interesē arī pēc tam uzreiz sataisīt to, kas tur nebūs kārtībā.

nu bet - aukstam takš ir "uzsilšanas režīms" ar mazliet paaugstinātiem apgr.

rijīgs ? mjā, bet motors ta kāds ? varbūt ka tieši pārāk ekonomisks

Japāņiem ir uzsilšanas režīms? Jeb vai tikai mazduļiem? Vāciešiem tāds joks kaut kā nav manīts, trešajiem golfiņiem gan mēdz būt tāda uzsilšanas režīma fig.ņa kā eļļas spļaušana Okej, manai mucai arī ir, bet to izraisa izrauts čoks

Zini, var redzēt ka tu neesi neko vairāk par mucu pelnījis. Tajā audzis,pa spundi barots un tagad,kad izaudzis, ar to pārvietojies.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

nuhajs rakstīja:

msh rakstīja:

migano rakstīja:

Nu vajaga notestēt, kāpēc tāds bik rijīgāks ir un vel aukstam motoram neitrālie apgriezieni ir tādi augsti un nekrītas kamēr uzsilst motors.

Bija doma, ka kāds termodevējs varētu būt nobeidzies.

Protams, ka interesē arī pēc tam uzreiz sataisīt to, kas tur nebūs kārtībā.

nu bet - aukstam takš ir "uzsilšanas režīms" ar mazliet paaugstinātiem apgr.

rijīgs ? mjā, bet motors ta kāds ? varbūt ka tieši pārāk ekonomisks

Japāņiem ir uzsilšanas režīms? Jeb vai tikai mazduļiem? Vāciešiem tāds joks kaut kā nav manīts, trešajiem golfiņiem gan mēdz būt tāda uzsilšanas režīma fig.ņa kā eļļas spļaušana Okej, manai mucai arī ir, bet to izraisa izrauts čoks

Zini, var redzēt ka tu neesi neko vairāk par mucu pelnījis. Tajā audzis,pa spundi barots un tagad,kad izaudzis, ar to pārvietojies.

Es jau gaidīju no nuhaja kaut ko šādu Pareizi, vienkāršība s.u.x, vajag kļūt par santīmjākli - braukt ar piecus gadus vecu mašīnu, kā sāk kaut kas plīst [un pārsvarā ceņņiki uzreiz sotos ] tā ņemt nākamo, vai ne?

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Es jau gaidīju no nuhaja kaut ko šādu Pareizi, vienkāršība s.u.x, vajag kļūt par santīmjākli - braukt ar piecus gadus vecu mašīnu, kā sāk kaut kas plīst [un pārsvarā ceņņiki uzreiz sotos ] tā ņemt nākamo, vai ne?

Tas labi,ka tu kaut ko gaidi.

Gribu un mainu. Interesanta loģika-santīmjāklis esot tas, kurš brauc ar piecgadīgu auto Ts piecgadīgais gada laikā zaudē vērtību par kuru sanāk divas tavas mucas.

Milicists Reģ.: 11.09.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: tolmetā?

Bļe tu toč daunis esi? 9 no 10 taviem komentiem ir iekļauts vārds tolmets. Besīt jau sāk. Ja nav ko rakstīt, neraksti!!!

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

seaman rakstīja: tehniskajaa atgāzes uzrādija HC 3044ppm, pie normas 1200. un ljambdu 2,0! ko var ieteikt, kur pa sakarīgo var veikt motora diagnozi?

kopš pirmdienas 01.10, autiņš autrodas Rollis servisā. kur atrada ka gaisa masas datčiks ir noklājies, kuru arī pirmdien nomainija. un nu jau 4ras dienas "kautkas nesaprotams" ar vadības bloku? typa diagnostikā kļūdu neuzrāda, bet īsti rixtīgi arī nav. solija uz šodienu 05.10 dabūt gatavu

ps. iesaku izgriezt motoru līdz "redlainam"

LABINAIS Reģ.: 22.07.2004
0 0 Atbildēt

seaman rakstīja:

seaman rakstīja: tehniskajaa atgāzes uzrādija HC 3044ppm, pie normas 1200. un ljambdu 2,0! ko var ieteikt, kur pa sakarīgo var veikt motora diagnozi?

kopš pirmdienas 01.10, autiņš autrodas Rollis servisā. kur atrada ka gaisa masas datčiks ir noklājies, kuru arī pirmdien nomainija. un nu jau 4ras dienas "kautkas nesaprotams" ar vadības bloku? typa diagnostikā kļūdu neuzrāda, bet īsti rixtīgi arī nav. solija uz šodienu 05.10 dabūt gatavu

ps. iesaku izgriezt motoru līdz "redlainam"

tai Rollis taisa arī motodiagnostiku? un cik viņi plēš par to prieku? man degvielu ēd bik vairāk kā te runāja man pilsēta nespiežot ior 13 l/100km 2.0 automats liekas ka vairāk pa 11 nevajadzētu ēst. varbūt kādam ir kas iesakāms, mašīna nav svaiga 200K rinķī bet nu iet jau vēl labi tik rijīgs palicis

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Tornado rakstīja:

migano rakstīja:

Nu vajaga notestēt, kāpēc tāds bik rijīgāks ir un vel aukstam motoram neitrālie apgriezieni ir tādi augsti un nekrītas kamēr uzsilst motors.

Bija doma, ka kāds termodevējs varētu būt nobeidzies.

Protams, ka interesē arī pēc tam uzreiz sataisīt to, kas tur nebūs kārtībā.

nu bet - aukstam takš ir "uzsilšanas režīms" ar mazliet paaugstinātiem apgr.

rijīgs ? mjā, bet motors ta kāds ? varbūt ka tieši pārāk ekonomisks

Ja būtu tikai nedaudz paaugstināti apgriezieni, tad būtu ok. Bet man tie ir stipri augstāki - kad bija mīnusos ārā tad neitrālie bija robežās no 2000 - 2500 apgr. minūtē un tā turējās kamēr uzsila (neesmu vēl šai lietai kopš pagājušās ziemas pieķēries).

Auto ir 323F Mazda ar 1.5 motoru. Bik pa daudz rij, jo vidējais turās tā robežās no 9-10 L atkarībā no tā, cik sanāk braukt pa pilsētu. Un gonkotājs neesmu. Nu ja tīri šoseja, tad mazākais ir bijis kādi 8,2L / 100km.

Nu pēc papīriem itkā videjais 7,2L/100km (cik var ticēt auto.ru).

man šitam dampim pa šoseju pēc bākas testmetodes iet 7,02 l, apgriezieni vid. ap 3000. Tikko nāk virs 3,5 un vairāk, tā patēriņš riktīgi augšā, ir tie 8,5-9. un pa pilsētu arī 9-10.

uzsilstot turas pie 1200 šajā āra temp., kad uzsilis - 800.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

bet vispār jebkādu diagnostiku sakarīgi taisa Ēriks uz Avotu ielas, un teiktu arī ka nav dārgi, jūnijā ômei prasīja 20, beigās tik 10 paņēma un vēl kko izdarīja arī tai summā. Tur tikai iepriekš jāpiesakās, jo viņam parasti rindele ir.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

LABINAIS rakstīja:

seaman rakstīja:

seaman rakstīja: tehniskajaa atgāzes uzrādija HC 3044ppm, pie normas 1200. un ljambdu 2,0! ko var ieteikt, kur pa sakarīgo var veikt motora diagnozi?

kopš pirmdienas 01.10, autiņš autrodas Rollis servisā. kur atrada ka gaisa masas datčiks ir noklājies, kuru arī pirmdien nomainija. un nu jau 4ras dienas "kautkas nesaprotams" ar vadības bloku? typa diagnostikā kļūdu neuzrāda, bet īsti rixtīgi arī nav. solija uz šodienu 05.10 dabūt gatavu

ps. iesaku izgriezt motoru līdz "redlainam"

tai Rollis taisa arī motodiagnostiku? un cik viņi plēš par to prieku? man degvielu ēd bik vairāk kā te runāja man pilsēta nespiežot ior 13 l/100km 2.0 automats liekas ka vairāk pa 11 nevajadzētu ēst. varbūt kādam ir kas iesakāms, mašīna nav svaiga 200K rinķī bet nu iet jau vēl labi tik rijīgs palicis

atceros vienu topiku, kur story bij, ka Rolī autiņam atrodoties, stikls saplīsis, un šie atteikušīes mainīt, tā kautkā...

Tornado Reģ.: 22.10.2002
0 0 Atbildēt

smart235 rakstīja:

Tornado rakstīja:

migano rakstīja:

Nu vajaga notestēt, kāpēc tāds bik rijīgāks ir un vel aukstam motoram neitrālie apgriezieni ir tādi augsti un nekrītas kamēr uzsilst motors.

Bija doma, ka kāds termodevējs varētu būt nobeidzies.

Protams, ka interesē arī pēc tam uzreiz sataisīt to, kas tur nebūs kārtībā.

nu bet - aukstam takš ir "uzsilšanas režīms" ar mazliet paaugstinātiem apgr.

rijīgs ? mjā, bet motors ta kāds ? varbūt ka tieši pārāk ekonomisks

Ja būtu tikai nedaudz paaugstināti apgriezieni, tad būtu ok. Bet man tie ir stipri augstāki - kad bija mīnusos ārā tad neitrālie bija robežās no 2000 - 2500 apgr. minūtē un tā turējās kamēr uzsila (neesmu vēl šai lietai kopš pagājušās ziemas pieķēries).

Auto ir 323F Mazda ar 1.5 motoru. Bik pa daudz rij, jo vidējais turās tā robežās no 9-10 L atkarībā no tā, cik sanāk braukt pa pilsētu. Un gonkotājs neesmu. Nu ja tīri šoseja, tad mazākais ir bijis kādi 8,2L / 100km.

Nu pēc papīriem itkā videjais 7,2L/100km (cik var ticēt auto.ru).

man šitam dampim pa šoseju pēc bākas testmetodes iet 7,02 l, apgriezieni vid. ap 3000. Tikko nāk virs 3,5 un vairāk, tā patēriņš riktīgi augšā, ir tie 8,5-9. un pa pilsētu arī 9-10.

uzsilstot turas pie 1200 šajā āra temp., kad uzsilis - 800.

Nu jau sen kā auto sataisīju un pēc tam patēriņš ir ļoti OK - vasarā pa šoseju 7L/100km, vidējais bij kādi 7,6L/100km (30% pilsēta, 70% šoseja)

Tagad gan tikai pa Rīgu un pa korķiem ir ap 10L

P.S. Un sataisīt bij lēti - nomainīju sveces, svečvadus un viss kārtībā

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

pavisam lēti ir nokačāt netā AUTODATA un nopirkt testeri, un tad var diagnosticēties līdz nelabi paliek un nebūs jāmeklē "kur Lēti un labi"

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

Rolli remonts izmaksāja pāri sotakam: Diagnostika+motora darb.defekt.mekl.-40, gaisamēritājs-60+maiņa5, iepludes kolektora blive-5+ maiņa 20. laika ziņā viss pasākums- 9 dienas.

atgāzes ir normā, un pie brīvgaitas strādā ideāli(pirms tam bik raustījas)

rezumē= ilgi, bet labi

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: tolmetā?

A pats vēl turpini braukt ar 15-gadīgo karīnu, vai tā nu ir tolmetā? Atslēga vairs neklemmē?

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt
1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti