Arnijs rakstīja:
Ronalds_ rakstīja: Vienkāršākais ko var pārbaudīt ( un ar ko arī ir jāsāk!!!) ir jāpārbauda vai ir dzirkstele. Noraujam svečvadu no sveces, iespružam skrūvgriezni caurumā, novietojam to ~10mm no virsbūves un pamēģinām startēt. Uzreiz varēs aidzedzes/elektornikas problēmas pārbaudīt.
Un atnjirgsies komutators..... Un vainiigais buus Rolands ar savaam bezmaksas konsultaacijaam Kas notiek, ja palielina dzirksteljizraades spraugu? Un kaadas tam ir keedes reakcijas sekas? Skiet - to pat raimondsm zina!
Pastāsti cik zinošs esi elektronikā? Zini kā uzbūvēts komutators? Kā strādā augstsprieguma sistēma?
Ja zini - tad paskaidro - kāpēc lai izbeigtos komutators ja slodze ir MAZĀKA par normu - dzirksteļsprauga lielāka par normu?????
Turēt svečvadu rokās kā te daži ieska
1. Var dabūt pa nagiem un ne pa jokam dabūt. Nosist tiesa gan nevar bet patīkamas sajūtas garantētas! Jā - arī pie reizes pārbaudīt vai labi svečvadi. Bet varūt labāk ar mēli svečvadus pārbaudīt ?
2. Svečvada galā ir gumijas "trubiņa" Tātad dzirkstele ja arī būs - nebūs labi redzama. Kāpēc apgrūtināt sev dzīvi ?
Protams - viskorektāk ir izskrūvēt sveci. Bet jums visiem ir pa rokai svečatslēgas? Domājas skrūvgieznis ir daudz pieejamāks.
renault laguna probleema
renault laguna probleema