Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

renault laguna probleema

grands_ Reģ.: 04.02.2007

renault laguna probleema

 
1 2 3 4
batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

sudigi pelni ja ar reni jabrauka

grands_ Reģ.: 04.02.2007
0 0 Atbildēt

runaajot par tehniskajaam lietaam, atskruuveeju elljas vaaku, piefikseeju klokjenes poziiciju, meegjinaju kurbuleet, secinaajums, negriezhas!

zheel, ka ar visu citiem darbiem netiku pie atsleegas, buutu zobenes aizsargu nonjeemis! riit buus jaaizdara...redzees, ko teiks...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

ka kloķene negriežas????Kloķeni jau nepiedzen siksna.....

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

moška kurbuli ne taja caurumā bāzi.Izputeja nekas točna nesanax

grands_ Reģ.: 04.02.2007
0 0 Atbildēt

kaa skatos, dazham labam ljoti ruup tas, cik kuram biezs maks vai ar ko nodarbojas!

vareeju pacelt arii ko daargaaku, bet es auto vairaak vai mazaak uzskatu par liidzekli sevis paarvietoshanai!

lai arii tikai 20 gadi, tomeer skrienamais laiks jau daudz maz cauri!

ir bijushas shaadas taadas nejaushiibas ar darba auto, kur ne manas vainas deelj ir kas padariits blekjiem

grands_ Reģ.: 04.02.2007
0 0 Atbildēt

batka taads gudrs izklausaas!

jaaa...ja man buutu kaads apruuseejis gsi supermonstrs, es arii noteikti lektos

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Es ka budams no ta plana gala esmu kašķīgs uz tadiem biezā gala krāniem

grands_ Reģ.: 04.02.2007
0 0 Atbildēt

hahaa

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

grands_ rakstīja: runaajot par tehniskajaam lietaam, atskruuveeju elljas vaaku, piefikseeju klokjenes poziiciju, meegjinaju kurbuleet, secinaajums, negriezhas!

zheel, ka ar visu citiem darbiem netiku pie atsleegas, buutu zobenes aizsargu nonjeemis! riit buus jaaizdara...redzees, ko teiks...

Hmm, incanti ta jau tev kaut kas tam strajorim noticies, a ja ierubii aatrumaa un pastumj tipa ir izmainjas ??

P.S. vienam gan var arii neizdoties ieliktu aatrumaa pastumt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Runaajot par stumshanu, ceru ka skaidrs ka jaamegjina ir ielikt kaada 4 vai 5 robaa un tad stumt nevis 1majaa.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

grands_ rakstīja: runaajot par tehniskajaam lietaam, atskruuveeju elljas vaaku, piefikseeju klokjenes poziiciju, meegjinaju kurbuleet, secinaajums, negriezhas!

zheel, ka ar visu citiem darbiem netiku pie atsleegas, buutu zobenes aizsargu nonjeemis! riit buus jaaizdara...redzees, ko teiks...

Nu ja sadalene negriezas, tad apsveicu

Neipsies, neklee citu motoru...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

grands_ rakstīja: runaajot par tehniskajaam lietaam, atskruuveeju elljas vaaku, piefikseeju klokjenes poziiciju, meegjinaju kurbuleet, secinaajums, negriezhas!

zheel, ka ar visu citiem darbiem netiku pie atsleegas, buutu zobenes aizsargu nonjeemis! riit buus jaaizdara...redzees, ko teiks...

Nu ja sadalene negriezas, tad apsveicu

Neipsies, neklee citu motoru...

Lasiit jaamaacas dazjiem bija runa par klokjvaarpstu, nevis sadaleni.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Ozz rakstīja:

grands_ rakstīja: runaajot par tehniskajaam lietaam, atskruuveeju elljas vaaku, piefikseeju klokjenes poziiciju, meegjinaju kurbuleet, secinaajums, negriezhas!

zheel, ka ar visu citiem darbiem netiku pie atsleegas, buutu zobenes aizsargu nonjeemis! riit buus jaaizdara...redzees, ko teiks...

Nu ja sadalene negriezas, tad apsveicu

Neipsies, neklee citu motoru...

Lasiit jaamaacas dazjiem bija runa par klokjvaarpstu, nevis sadaleni.

Kaa atskruuveejot eljas korkji var nocekot klokjenes staavokli

Un kaa jamais, ja vinjam nav atsleegu noskruuveeja kartera vaaku, bet nevareeja zobenes čeholu noskruuveet

Man domaat, ka autors sadales vaarpstu buus sajaucis ar klokjeni

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Vienkāršākais ko var pārbaudīt ( un ar ko arī ir jāsāk!!!) ir jāpārbauda vai ir dzirkstele. Noraujam svečvadu no sveces, iespružam skrūvgriezni caurumā, novietojam to ~10mm no virsbūves un pamēģinām startēt. Uzreiz varēs aidzedzes/elektornikas problēmas pārbaudīt.

Reģ.: 24.11.2024
0 0 Atbildēt

Ronalds_ rakstīja: Vienkāršākais ko var pārbaudīt ( un ar ko arī ir jāsāk!!!) ir jāpārbauda vai ir dzirkstele. Noraujam svečvadu no sveces, iespružam skrūvgriezni caurumā, novietojam to ~10mm no virsbūves un pamēģinām startēt. Uzreiz varēs aidzedzes/elektornikas problēmas pārbaudīt.

Vot ej un pārbaudi,gudriniek. Ja negriežas sadalene,kāda tur dzirkstele vēl?????

Reģ.: 24.11.2024
0 0 Atbildēt

grands_ rakstīja:

lai arii tikai 20 gadi, tomeer skrienamais laiks jau daudz maz cauri!

Tad jau tik spieķīti nopērc vēl un ej uz beņķa piesēdi.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja: Nesaprotu tādu cilvēku, kurš komfortabla taksometra vietā izmet naudu par 94. gada reni.....labi vēl ka šrotu neesi nopircis.

Ta ko tev tajos 10 servisos nemācēja pat noteikt kas tam motoram pietrūkst - degviela vai dzirkstele

Vai tik nebūsi bijis sadzīves tehnikas servisos kur vecās veļasmašīnas remontē

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

94g jau nu ir gan šrots.....

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

esi pārliecināts, ka nochekoji sadaleni? Varbūt pamanīji tik kko līdzīgu, kam nemaz nav paredzēts griezties..

DM Reģ.: 14.11.2002
0 0 Atbildēt

Tāda feina remontēšana jums te sanāk, vienīgais ko var atskrūvēt - eļļas korķis, instrumentu nav, virtuālie remonti sit augstu vilni. Vairāk izskatas, ka to nedarbojošos reni ir studentam atdevuši, ka teikt, še paipsies, lai zinātu no ka mašīna sastāv.

DM Reģ.: 14.11.2002
0 0 Atbildēt

Ja mašīnai kaut kas nedarbojas, tad jābrauc uz servisu (ja pats neesi automehāniķis) un lai speciālists arī nosaka defektu un remontē! VISS.

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

Ja pats absolūti neko nejēdz tad aizdzen uz Janeru -tur vīri ar Renaultiem ņemās jau 15 gadus.Tur tev visu pateiks un pat ar pirkstu parādīs kur ir kloķene,kur sadalene,lai tu nākamreiz ar savām gudrībām nesmīdinātu pat blondīnes.Par limonādi jau neremontēs,bet izcenojums ir pieņemams.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Ronalds_ rakstīja: Vienkāršākais ko var pārbaudīt ( un ar ko arī ir jāsāk!!!) ir jāpārbauda vai ir dzirkstele. Noraujam svečvadu no sveces, iespružam skrūvgriezni caurumā, novietojam to ~10mm no virsbūves un pamēģinām startēt. Uzreiz varēs aidzedzes/elektornikas problēmas pārbaudīt.

Un atnjirgsies komutators..... Un vainiigais buus Rolands ar savaam bezmaksas konsultaacijaam Kas notiek, ja palielina dzirksteljizraades spraugu? Un kaadas tam ir keedes reakcijas sekas? Skiet - to pat raimondsm zina!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nee nu man taads sipshanas ar to ka tur skruuvgriezi kaut kur baxtiit un virs sveces tureet. Panjemu normaali iesprauzju vada gala sveci atstuteeju pret korpusu un atiet. Pa nagiem var atrauties vienig ja augstsprieguma vadi ir beigti ( No Nivas esmu noraavies pa nagiem).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un eksperimentus ar dzirkstelju paarlekshanu uz atstarpeem kas lielaakas par 4-5 mm atstaat attieciigu laborotoriju zinjaa, bet nevis pie motora elektronikas. Pie kam maksimalaa atstarpe sveceem ir liidz 1 mm, liekas ka visbiezjaak ap 0.7.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti