vajag busu, bet kādu ņemt ?

Dzēsts lietotājs Reģ.: 29.03.2024

tava saraxta 1un 3ais ir ieveerteejami , paareejie 'atpuushaas'.

 
1 2
Tominjsh Reģ.: 31.03.2003
0 0 Atbildēt

pilniigi svaigs mēsls

Tominjsh Reģ.: 31.03.2003
0 0 Atbildēt

aizmirsu pierakstiit, ka domaati busi peec 2003.gada

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Tominjsh rakstīja: nu tad pie reizes, ko tad iisti?

vito

traffic/vivaro/nisan briinums

vw t5

vai gaidiit fiat schudo?

njem triiniishus un brauc vesels

folksis stipri daargaaks

jaunais vito: reaals meesls...

Tominjsh Reģ.: 31.03.2003
0 0 Atbildēt

man jau vairaak piedur vito....

mosh atsperties uz full lux viano

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

jaunajam vito prieksh pilseetas ir ierokots speciaals za-padlo tas dumjais triistuura lodzins starp durvim un veejstiklu. Teim kam pilseetas groziishaas nedraud netraucees, bet visiem citeim ar laiku saaks krist uz nerviem.

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Kādu dod,tādu ar ņem.

A6 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

_PN_ rakstīja: www.gaz.lv/...

par lietota mēsla cenu sanāk pilnīgi jauns

Vēlu veiksmi un daudz remonta jau pēc pirmā tūkstoša

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

A6 rakstīja:

_PN_ rakstīja: www.gaz.lv/...

par lietota mēsla cenu sanāk pilnīgi jauns

Vēlu veiksmi un daudz remonta jau pēc pirmā tūkstoša

Shitas nederees tad bija jaaliek topica virsraksts ka gribu SIPTIES, nevis gribu iepirkt busu.

A6 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

_PN_ rakstīja:

A6 rakstīja:

_PN_ rakstīja: www.gaz.lv/...

par lietota mēsla cenu sanāk pilnīgi jauns

Vēlu veiksmi un daudz remonta jau pēc pirmā tūkstoša

Tevi ir bijis tāds? Vai tikai viena tante teica...

Klau man tāds nav, bet darbā savulaik bija firma, kas pārvadāja ikdienā preces ar 10 tādiem skaistuļiem, nu zini pat šoferi bija grūti uz tiem atrast, bet tas ka nemitīgs remonts un bezjēdzīgā cīņa ar rūsu ir ikdiena bija diezgan labi redzams. Ne velti tās mašīnas tālāk par 250 km no rīgas parasti nebrauca...

Edvin Reģ.: 03.04.2002
0 0 Atbildēt

NU man ir tā iespēja braukt ar gazeli - nezinu, kas tur var lūzt(tur nav kam lūzt) rūsa - da poh tur rāmis kā gazonam, kā arī pārkraut viņu nav iespējams - ir indikators, kad resoras uz otru pusi lieca.

Vienīgā vājā vieta - sajūgs un tas, ka ir benzīndzinējs, bet tā 2 tonnas uz krūts ņem un 140iet

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Edvin rakstīja: NU man ir tā iespēja braukt ar gazeli - nezinu, kas tur var lūzt(tur nav kam lūzt) rūsa - da poh tur rāmis kā gazonam, kā arī pārkraut viņu nav iespējams - ir indikators, kad resoras uz otru pusi lieca.

Vienīgā vājā vieta - sajūgs un tas, ka ir benzīndzinējs, bet tā 2 tonnas uz krūts ņem un 140iet [

gruuti iebilst ...peec 2aam uz kruuts ne tas vien parasti ir saskataams tad i 140.. i 2metriigs sams piemaajas diikjiitii...

A6 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Edvin rakstīja: NU man ir tā iespēja braukt ar gazeli - nezinu, kas tur var lūzt(tur nav kam lūzt) rūsa - da poh tur rāmis kā gazonam, kā arī pārkraut viņu nav iespējams - ir indikators, kad resoras uz otru pusi lieca.

Vienīgā vājā vieta - sajūgs un tas, ka ir benzīndzinējs, bet tā 2 tonnas uz krūts ņem un 140iet

Tad turpini braukt, bet nevajag cilvēkiem mēģināt iestāstīt to, ka šis auto ir pirkšanas vērts. Labāk braukt ar 10 gadus vecu LT vai Sprinteri nekā jaunu gazeli. Man žēl, ka Tavs darba devējs to nesaprot.

A6 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Gazelei nav ne vainas. Viena piegādes firma jau gadus piecus tādu izmanto. Protams, lieliem nobraukumiem viņa neder, kautgan pa Maskavu kā mikriņus viņas dzenā tikai tā.

Esi braucis tādā maskavas mikriņā? Es esmu... paldies, bet šeit tādā iekšā nekāptu, ziemā vispār temp. tik pat cik ārā. Reāli arī detaļas krievijā tām ir pa lēto.

Un kam vajag likt MB dīzeli, ja Sprinteris ar tādu jau ir aprīkots? Plus vēl CSDD pārbūve...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja:

A6 rakstīja:

Magistrs rakstīja: Gazelei nav ne vainas. Viena piegādes firma jau gadus piecus tādu izmanto. Protams, lieliem nobraukumiem viņa neder, kautgan pa Maskavu kā mikriņus viņas dzenā tikai tā.

Esi braucis tādā maskavas mikriņā? Es esmu... paldies, bet šeit tādā iekšā nekāptu, ziemā vispār temp. tik pat cik ārā. Reāli arī detaļas krievijā tām ir pa lēto.

Un kam vajag likt MB dīzeli, ja Sprinteris ar tādu jau ir aprīkots? Plus vēl CSDD pārbūve...

Izmaksas, izmaksas. Sprinters ir daudz dārgāks, plus vēl visas drošināšanas, apkopes un remonti dīlera servisā. Gazele ir kā konstruktors pieaugušajiem. Aizdzen pie Vasjas, pārmetina arkas, pārlasa ritošo un brauc tālāk.

parreizi tik piemirsi ka pa to laiku nav kas straadaa tb labaak tomeer daargaaks autoss un apkopes nevis leets auto bet nepaartraukti servisaa...

lamass-2 Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

SPRINTERIM netur aizmugurējo durvju enģes;vēl ātri notrinas bremžu diski,ka datčiki nerāda;sānu durvju rullīši sadilst;ja pārkrausi resoras netur;rūsē.......gan jau šitās problēmas visiem busiem

Wikentijs Reģ.: 25.12.2006
0 0 Atbildēt

Pēc pieredzes -

Manā un manu padoto rīcība ir plaša spektra busi, sākot ar mazajiem/īsajiem, beidzot ar augstajiem/garajiem.

Un tā par apkopēm un to izmaksām:

Peugeot Boxer (Arī Citroen Jumper un Fiat Ducato) sākot ar 2003. gadu - apkopes līdz 100 LVL (Pilnās apkopes ik pēc 20'000km). Problemātiskās vietas - sānu durvju mehānismi un rokturi netur lielu slodzi. Slīdošie mehānismi ātri dilst. durvju enģes vājas. Ritošā daļa zem vidējā. Ārpus lielajiem ceļiem un mūsu klimatam īsti netur putekļu gumijas, miroņgalvas, rokas bremzes problēma visiem Boxeriem. Pozitīvais - Jauns buss viens no lētākajiem savā segmentā. Vēl ir ļoti labi ir HDI motori. Vismaz man šī marka pamazām tiek nomainīta pret citām markām.

VW LT35- 96.g. un uz augšu. Manā skatījumā viena no ideālākajām mašīnām gan tehniski gan praktiski. Piemērs - 96. gada LT35 pa gadu novālēja 80'000km bez neviena servisa apmeklējuma, neskaitot tekošās apkopes. Dabuju beigās nomainīt priekšejos amortizatorus, startera bendiksu un kardāna vienu k-kādu gultni. Apkopes salīdzinoši lētas - līdz 30 LVL bez darba. Apkope normāli ik pēc 10k km ši gada.

MB Sprinter - lietoju 2005. gada 208CDI modeli ar īso kārbu pilsētas variantā. Apkopes ik pēc 30'000km. Viena apkope izmaksā LVL 110-150. Dārga bet laba mašīna. Pie lielākiem svariem un noslodzes tiek lietoti 308CDI, 311CDI modeļi. Visoptimālākais ir 311CDI ar 110ZS jaudu. Ap 2000-2002.gada modeļiem ir problēmas ar elektroniku. Tos gadus cenšos "neievērot" pie iegādes.

IVECO TurboDaily - smuka, praktiska, bet kolēģis ar savu 2003.gada 35C??? dzīvo regulāri Iveco centrā ar ritošo un elektroniku.

Ford Transit - Nav īsti lielas pieredzes, bet labi bija deviņdesmito gadu modeļi. Lēti un praktiski. Neko sīkāk vairs nezinu, jo tos cenšos neievērot.

Renault Master (Arī OPEL Movano) - normāli darba busi. Nav bijusi darīšana, bet Latvijas Pasts un vairāki citi kolēģi izmanto tikai šīs markas busus. Ir padārgi gan cenā gan ekspluatācija, taču tas arī ir to vērts.

Pārējās markas - lieto pats uz savu atbildību

Par kravas furgoniem - tur jau cits stāsts.

Wikentijs Reģ.: 25.12.2006
0 0 Atbildēt

Pēc pieredzes -

Manā un manu padoto rīcība ir plaša spektra busi, sākot ar mazajiem/īsajiem, beidzot ar augstajiem/garajiem.

Un tā par apkopēm un to izmaksām:

Peugeot Boxer (Arī Citroen Jumper un Fiat Ducato) sākot ar 2003. gadu - apkopes līdz 100 LVL (Pilnās apkopes ik pēc 20'000km). Problemātiskās vietas - sānu durvju mehānismi un rokturi netur lielu slodzi. Slīdošie mehānismi ātri dilst. durvju enģes vājas. Ritošā daļa zem vidējā. Ārpus lielajiem ceļiem un mūsu klimatam īsti netur putekļu gumijas, miroņgalvas, rokas bremzes problēma visiem Boxeriem. Pozitīvais - Jauns buss viens no lētākajiem savā segmentā. Vēl ir ļoti labi ir HDI motori. Vismaz man šī marka pamazām tiek nomainīta pret citām markām.

VW LT35- 96.g. un uz augšu. Manā skatījumā viena no ideālākajām mašīnām gan tehniski gan praktiski. Piemērs - 96. gada LT35 pa gadu novālēja 80'000km bez neviena servisa apmeklējuma, neskaitot tekošās apkopes. Dabuju beigās nomainīt priekšejos amortizatorus, startera bendiksu un kardāna vienu k-kādu gultni. Apkopes salīdzinoši lētas - līdz 30 LVL bez darba. Apkope normāli ik pēc 10k km ši gada.

MB Sprinter - lietoju 2005. gada 208CDI modeli ar īso kārbu pilsētas variantā. Apkopes ik pēc 30'000km. Viena apkope izmaksā LVL 110-150. Dārga bet laba mašīna. Pie lielākiem svariem un noslodzes tiek lietoti 308CDI, 311CDI modeļi. Visoptimālākais ir 311CDI ar 110ZS jaudu. Ap 2000-2002.gada modeļiem ir problēmas ar elektroniku. Tos gadus cenšos "neievērot" pie iegādes.

IVECO TurboDaily - smuka, praktiska, bet kolēģis ar savu 2003.gada 35C??? dzīvo regulāri Iveco centrā ar ritošo un elektroniku.

Ford Transit - Nav īsti lielas pieredzes, bet labi bija deviņdesmito gadu modeļi. Lēti un praktiski. Neko sīkāk vairs nezinu, jo tos cenšos neievērot.

Renault Master (Arī OPEL Movano) - normāli darba busi. Nav bijusi darīšana, bet Latvijas Pasts un vairāki citi kolēģi izmanto tikai šīs markas busus. Ir padārgi gan cenā gan ekspluatācija, taču tas arī ir to vērts.

Pārējās markas - lieto pats uz savu atbildību

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

iegadats 6 gadus vecs 211 CDI Sprinteris..... nedaudz micits, bet Latvija vel ir leta zeme tadiem remontiem pagaidam

ir pat klima, Webasto, viss ljoti Ok...laimigi ka Laachi

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja: iegadats 6 gadus vecs 211 CDI Sprinteris..... nedaudz micits, bet Latvija vel ir leta zeme tadiem remontiem pagaidam

ir pat klima, Webasto, viss ljoti Ok...laimigi ka Laachi

je ku Wikentijs raxtija-Ap 2000-2002.gada modeļiem ir problēmas ar elektroniku. Tos gadus cenšos "neievērot" pie iegādes.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

paskatisimies....

it ka nevienmer ta ir.... parak labi sanaca price/performance, lai nepameginatu

316 Reģ.: 26.11.2002
0 0 Atbildēt

VW LT35 2,8 2001 g Nopirkts ar 300 000 km noskrējienu, skrējis pa bāni, trīs gados remonta izmaksas 400 Ls, pašreizējais noskrējiens 500 000. Iet uz urrā. MB sprinter ir tāds pats, atšķirās motori un priekšējie lukturi.

kaupo13 Reģ.: 24.02.2006
0 0 Atbildēt

1. MB Sprinter / LT 35

Atskjiraas motori, vajag skatiit kursh pasham labaak tīk un kaadas ir vajadzības pēc busa! MB ir prasiigaaks pret degvielas kvalitāti! MB ir konkreeti 308 ir viena lāga, LT 35 divas (tātad izturīgāks)

2. Reno Master (ir ok ja paaraak daudz un paaraak smags nav jaaveed!) + cinkota virsbuuve un ir FWD

pirmkārt jānodefinā kādas kravas un cik daudz un kur būs jāved tad arī var piedômāt konkrēti kursh būs labāks!

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

kaupo13 rakstīja: MB ir prasiigaaks pret degvielas kvalitāti! MB

CDI motori tadi ir by default

TKO Reģ.: 01.09.2002
0 0 Atbildēt
kaupo13 Reģ.: 24.02.2006
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja:

kaupo13 rakstīja: MB ir prasiigaaks pret degvielas kvalitāti! MB

CDI motori tadi ir by default

Par to jau ir runa!

Man ir MB 308 2004. gada! nu taads, ja uzkrauj kravu taads gurdens! jaaliek chips! Un atsperes jau parlauztas 2x ar kravu ap 1,8 t, tur ar jaadomaa un jaaliek, kautkaa jashtuko papildus veel klaat otra atspere! Ir arii novērojami dazhi rusas punktinji!

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti