Siksnas mainīsi, tad lai nomaina arī to saļņiku.
Man tas arī bija jāmaina.
Siksnas mainīsi, tad lai nomaina arī to saļņiku.
Man tas arī bija jāmaina.
Siksparnis rakstīja: Siksnas mainīsi, tad lai nomaina arī to saļņiku.
Man tas arī bija jāmaina.
Tu labi zini ?????
Yonas rakstīja: Kloķenes blīvslēgs tiešām ir kapeiku detaļa. Cik maksā darbs, nepateikšu. Ar tādiem sīkumiem parasti tieku galā pats.
Mož iedosi linku, kur var uzzināt, kā to dara???
tak lai tek, nav po ?
manam šrotam arī tek. Pie 8k nobraukuma pieleju puslitru un maucu līdz 15K. Tad nemaz līdz minimumam nav.
anonimikis rakstīja: tak lai tek, nav po ?
manam šrotam arī tek. Pie 8k nobraukuma pieleju puslitru un maucu līdz 15K. Tad nemaz līdz minimumam nav.
Nu nez vai tas ir tik nevainīgi. Eļļas noplūde var šo to sabeigt, plus tomēr kaut kā negribas par sivnu būt
viktors1961 rakstīja:
Siksparnis rakstīja: Siksnas mainīsi, tad lai nomaina arī to saļņiku.
Man tas arī bija jāmaina.
Tu labi zini ?????
Jā. Siksnas tak mainīsi?
[
ņem rokās atbilstošus instrumentus un dara. Jānoņem kloķenes skriemelis. Un pēc tam atbilstoši jāuzliek atpakaļ kopā ar visām siksnām.Tas arī tas lielākais darbs.
Instrumentu atbilstošu nav, piekļuve (cik no bedres spēju saprast) ir fakaina, laikam jādzen uz servi, mož trīs ādas nenovilks. Paklau, Yonas, cits iemesls tur nevarētu būt?
Jā. Siksnas tak mainīsi?
Tu zini, tā ielīdu parādos to tačku pirkdams, ka vēl par kaut kādām izmakām i domāt negribas Paklau, cik saprotu Tev pieredze ir, cik tas varrētu piķot, ieskaitot zobsiksnas maiņu?
Traks var palikt! Cer ar linka paliidziibu motoru labot Man ir links kaa sev viens veci DE zobus sev labo. Mosh kaadu kapeiku ietaupiisi Un vispaar nav, ko tos dizeljus pirkt, panem normaalu 3.5L V6 un brauksi beedu nezinaadams!
Yonas rakstīja: Nezinu. No šejienes nevaru saskatīt tavu motoru.
Jebkurā gadījumā paldies Tev par infu!
viktors1961 rakstīja: [
ņem rokās atbilstošus instrumentus un dara. Jānoņem kloķenes skriemelis. Un pēc tam atbilstoši jāuzliek atpakaļ kopā ar visām siksnām.Tas arī tas lielākais darbs.
Instrumentu atbilstošu nav, piekļuve (cik no bedres spēju saprast) ir fakaina, laikam jādzen uz servi, mož trīs ādas nenovilks. Paklau, Yonas, cits iemesls tur nevarētu būt?
Ja Tu liksi mainīt tad siksnas arī nomaini
zobsiksna
Zobsiksnas ruļļi
sūkņa siksna
sūkņa siksnas ruļļi
ūdenssūkna pārbaude
ģenģera siksna
Kloķenes skriemeļa pārbaude
gonzalless rakstīja: Traks var palikt! Cer ar linka paliidziibu motoru labot Man ir links kaa sev viens veci DE zobus sev labo. Mosh kaadu kapeiku ietaupiisi Un vispaar nav, ko tos dizeljus pirkt, panem normaalu 3.5L V6 un brauksi beedu nezinaadams!
Vecīt, visi nevar būt tik kruti, kādam arī santīms jā***. Bet kritiku pieņemu, centīšos vairāk nopelnīt
viktors1961 rakstīja:
Jā. Siksnas tak mainīsi?
Tu zini, tā ielīdu parādos to tačku pirkdams, ka vēl par kaut kādām izmakām i domāt negribas Paklau, cik saprotu Tev pieredze ir, cik tas varrētu piķot, ieskaitot zobsiksnas maiņu?
Saprotu. Bet jebkurš auto ir jāsaved kārtībā, pēc iegādes.
Man izmaksāja 350 Ls, ieskaitot iepr. minēto un vārstu saļņiku maiņu+eļlā+filtrs+ pārlasīja stūres pastiprinātāju. Bet tas bija pirms vairāk nekā gada.
Kārtējais apliecinājums, ka vecs, toties AUDI nav labāks par jaunu, bet, piemēram, Fiat, Peugeot vai Citroen.
Neesmu nekaads krutais! Tu paskaiti cik tu samaksaa to Audi peerkot, cik tu samaksaa par `nemshanos` ap dizeli. Tajaa vietaa panem krietni leetaaku taa pasha gada USA car ar 3.5L benziinieku. Kopaa taa summa sanaaks taada pati, vai pat par labu USA car ar lielo dzineeju. Tas veiniigi nedarbojas, ja menesii nobrauc 20.000km Ir tas paarbaudiits.
Saprotu. Bet jebkurš auto ir jāsaved kārtībā, pēc iegādes.
Man izmaksāja 350 Ls, ieskaitot iepr. minēto un vārstu saļņiku maiņu+eļlā+filtrs+ pārlasīja stūres pastiprinātāju. Bet tas bija pirms vairāk nekā gada.
Paldies par infu, cik sapratu - gan jau izdzīvošu!
Neesmu braucis ar visaadiem `treknaa gala` Audi tjipa RS utt. Bet visi `parastie` Audi ir likushies garlaiciibas kalngals.
viktors1961 rakstīja: Nu nopirku es A6(C4) 2.5TDi. Sākumā biju starā, tagad kasu aiz auss No priekšas gala kaut kur eļļas noplūde vērojama. Pirms pirkšanas TA dzinu, bet kultūrslānis un zemmotora paplātes tāds, ka visas potenciālās šķirbas ciet un TA onka neko neieraudzīja Ceru, ka arī iepriekšējais īpašnieks to nezināja, pretējā gadījumā šo ķers mans lāsts Domāju, ka pie vainas kloķenes priekšgals. Kāds var paskaidrot, cik varētu maksāt šādas šaizes novēršana? Jebšu tas no sērijas djetalj kopeečnja, a rabota na milijon?
Brāļi po razumu un audi TDi, lūgtum pieredzē padalīties!!! Plīīīz !!!!
un cik par to diizelaudi samaksaaji un cik ir nobraukums
nomiks rakstīja: Kārtējais apliecinājums, ka vecs, toties AUDI nav labāks par jaunu, bet, piemēram, Fiat, Peugeot vai Citroen.
Muļķibas.
Nopērc labu autiņu 4-5 t .Ls saved vēl kārtībā 1 k Ls, un vēl pēc 5 gadi tev būs labs auto, nevis klaburkaste, kura nevienam nebūs vajadzīga.
gonzalless rakstīja: Neesmu nekaads krutais! Tu paskaiti cik tu samaksaa to Audi peerkot, cik tu samaksaa par `nemshanos` ap dizeli. Tajaa vietaa panem krietni leetaaku taa pasha gada USA car ar 3.5L benziinieku. Kopaa taa summa sanaaks taada pati, vai pat par labu USA car ar lielo dzineeju. Tas veiniigi nedarbojas, ja menesii nobrauc 20.000km Ir tas paarbaudiits.
Nesmīdini
Audi 2.5 TDI 7.5 L 70% Rīga
USA car 3.5 l benz. 18 L 70 Rīga
metaalapstraade padodaas labaak vai arii metaalapstraadei padodaas labaak?!!?
viktors1961 rakstīja:
anonimikis rakstīja: tak lai tek, nav po ?
manam šrotam arī tek. Pie 8k nobraukuma pieleju puslitru un maucu līdz 15K. Tad nemaz līdz minimumam nav.
Nu nez vai tas ir tik nevainīgi. Eļļas noplūde var šo to sabeigt, plus tomēr kaut kā negribas par sivnu būt
Nezinu kā tavam vāģim bet renaultiem eļļa no kloķenes saļņika tiek uz zobsiksnas un tās mūžs krietni samazinās.
Viktor b l e dj ! nu cik tev var prasiit vai zini uz kurieni tev jaaiet????????
vai nezini????
tev ir jaaiet uz www.audi-style.lv
es veel briinos cik mirmiiliigi te tevi uznjem....
Kad pirmais prieks pabālē...
Nu nopirku es A6(C4) 2.5TDi. Sākumā biju starā, tagad kasu aiz auss No priekšas gala kaut kur eļļas noplūde vērojama. Pirms pirkšanas TA dzinu, bet kultūrslānis un zemmotora paplātes tāds, ka visas potenciālās šķirbas ciet un TA onka neko neieraudzīja Ceru, ka arī iepriekšējais īpašnieks to nezināja, pretējā gadījumā šo ķers mans lāsts Domāju, ka pie vainas kloķenes priekšgals. Kāds var paskaidrot, cik varētu maksāt šādas šaizes novēršana? Jebšu tas no sērijas djetalj kopeečnja, a rabota na milijon?
Brāļi po razumu un audi TDi, lūgtum pieredzē padalīties!!! Plīīīz !!!!