powerdiesel rakstīja: Sveiki,
gribēju Jūs bridināt par auto plus servisu kurbada ielā. Neiesaku braukt pie viņiem, tas kārtīgs kaktu serviss. Es nomainiju savam autiņam zobsiksnu, rullīšus un ūdens sūkni, tas ko viņi tipa ieteica, ka jāmaina, tas notika ferbuārī. pirms nedēļa citas vainas dēļ iegirzos citā man izdevīgākā servisā un tur man atklāja to ka viens no spriegotāj rullīšiem ir biegts, jo met siksnu nost. jautāja ko darīsim. par cik man mašīnu vajadzēja, teicu lai nomaina sūds ar visu.Pēc tam aizbraucu uz AUTO PLUS servisu, lai kaut ko kompensē. vispirms veikalā iegāju tur normāli dzeki saka lai iet uz servisu kur mainija, aizeju uz servisu tur priekšā DZĪVES NOMĀKTS V.I.E.P.L.I.S.
izstāstīju kas ir kas, bet šis jautā ko lai es daru es neko nezinu, ka tā ir mana kļuda ka nomainīju to rulli, vajadzēja braukt surp nemainot. uzjautājuma vai viņi segtu transportēšanas izdevumus bija atbilde ka nē. nu un braucot rezultāts būtu motorma beigas. karoč pret klientu ir attieksme šausmīga no tipa vadītāja, neiesaku ar viņiem kontaktēties...aa un vēl viņš savu darbiniekus nosauca par G.O.B.L.I.N.I.E.M kas tik grib ēst un ir līkas rokas. tad seciniet paši kas tur strādā par kadriem un kāds ir tipa vadītājs...
1) dabū izziņu no tā otrā servisa, ka tiešām spriegotājrullītis bija beigts un tas bija jānomaina. Vienlaikus izziņā vajadzētu iekļaut teikumu, kur pateikts, ka ar tādu beigtu spriegotājrullīti tālāk braukt nebija ieteicams;
2) sameklē veco (brāķēto) spriegotājrullīti;
3) sameklē kvīti vai rēķinu(pieņemšanas nodošanas aktu), kurā uzskaitīti iepriekš Auto Plus veiktie remonta darbi un noaminītās rezerves daļas;
4) dodies ar rakstveida iesniegumu uz Auto Plus, iesniedot arī reālus pierādījumus (skatt iepriekšējos punktus), k'arī lūdzot sniegt atbildi rakstveidā.
Ja nesniegs atbildi rakstveidā vaia rī atbidle tevi neapmierinās, vērsies PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrā) un pēc tam, ja nepieciešams, arī tiesā!
auto plus
Sveiki,
gribēju Jūs bridināt par auto plus servisu kurbada ielā. Neiesaku braukt pie viņiem, tas kārtīgs kaktu serviss. Es nomainiju savam autiņam zobsiksnu, rullīšus un ūdens sūkni, tas ko viņi tipa ieteica, ka jāmaina, tas notika ferbuārī. pirms nedēļa citas vainas dēļ iegirzos citā man izdevīgākā servisā un tur man atklāja to ka viens no spriegotāj rullīšiem ir biegts, jo met siksnu nost. jautāja ko darīsim. par cik man mašīnu vajadzēja, teicu lai nomaina sūds ar visu.Pēc tam aizbraucu uz AUTO PLUS servisu, lai kaut ko kompensē. vispirms veikalā iegāju tur normāli dzeki saka lai iet uz servisu kur mainija, aizeju uz servisu tur priekšā DZĪVES NOMĀKTS V.I.E.P.L.I.S.
izstāstīju kas ir kas, bet šis jautā ko lai es daru es neko nezinu, ka tā ir mana kļuda ka nomainīju to rulli, vajadzēja braukt surp nemainot. uzjautājuma vai viņi segtu transportēšanas izdevumus bija atbilde ka nē. nu un braucot rezultāts būtu motorma beigas. karoč pret klientu ir attieksme šausmīga no tipa vadītāja, neiesaku ar viņiem kontaktēties...aa un vēl viņš savu darbiniekus nosauca par G.O.B.L.I.N.I.E.M kas tik grib ēst un ir līkas rokas. tad seciniet paši kas tur strādā par kadriem un kāds ir tipa vadītājs...