LyNx8 rakstīja: . Ilgi meklēju, kamēr atradu, bet nu diemžēl jāpārdod. SS.lv sludinājumos izvietotie "lētie" dīzeļi lielākoties ir bezpersoniski, ar dikti pliekanu komplektāciju un nešaubīgi "nogrieztu" noskrējienu, turklāt no "tuvējās Vācijas/Francijas".
Zinātāji piebildīs par iepriekš piedzīvoto epopeju šajā pat portālā ar šo pat pasātu. Nez vai ir prātīgi te tagad stāstīt cik tas auto 'mīļš un labs' un ,ka pārdošanas iemesls ir 'pa dārgu'
LyNx8 rakstīja: . Ilgi meklēju, kamēr atradu, bet nu diemžēl jāpārdod. SS.lv sludinājumos izvietotie "lētie" dīzeļi lielākoties ir bezpersoniski, ar dikti pliekanu komplektāciju un nešaubīgi "nogrieztu" noskrējienu, turklāt no "tuvējās Vācijas/Francijas".
Zinātāji piebildīs par iepriekš piedzīvoto epopeju šajā pat portālā ar šo pat pasātu. Nez vai ir prātīgi te tagad stāstīt cik tas auto 'mīļš un labs' un ,ka pārdošanas iemesls ir 'pa dārgu'
Atvainojiet,nenocietos.
Viss normāli. Daudziem auto jau pa reizei notiek visādas epopejas - es vismaz zinu vienu - ar problēmu tiku galā pa šerpo tāpēc nebaidos likt sludinājumu te. Ja būtu samuhļīts un saķīlēts uz puņķiem, tad būtu neprāts. Bet, ja zinu, ka viss ir sataisīts labi, un auto iet vēl labāk, tad nu satraukumam īsti pamata nav. Jā, piekari gan būs kādreiz jaremontē - LV ceļi spēj iznīcināt jebko...
Ja jau tēmu pacēla - konkrēti piebildīšu, ka šim auto ir mainīts viens virzulis, kurš ieplaisāja (rūpnīcas brāķis). Motoram ir nomainīta virkne ar detaļām (cik nu pats saprotu un atceros (ir liste ar paveikto) - vārstu blīves, šāles, virzuļu gredzeni, siksnas, eļļa utt.), tādējādi manāmi palielinot dzinēja ilgtspēju un resursu. Tā teikt, dīzeli pa lielam jāremontē vienreiz, un tas jau ir izdarīts.
"Par dārgu" faktors - katrs pats izvēles ticēt vai nē, bet šovasar apprecējos un ir tiešām paredzēti manāmi izdevumi (mājoklis, mazulis utt.), kurus itin labi var nosegt pārdodot šo auto.
LyNx8 rakstīja: brāķis). Motoram ir nomainīta virkne ar detaļām (cik nu pats saprotu un atceros (ir liste ar paveikto) - vārstu blīves, šāles, virzuļu gredzeni, siksnas, eļļa utt.), .....
Neņem par dusmu,bet pārdodot auto pircējam nekad un nekādi nekrata jauno un dārgo rezerves daļu daudzums . Mašīna nav investīciju atpelnīšanas objekts, bēdīgi,tak fakts.
Kautkas neiet kopā - galants ir lētāks par pasātu?
- Galants ir lētāks viennozīmīgi - ap 2000.gadu MiGals maksā ap 5,5 līdz 7 tk.
- Nokauts motors? Nez, varbūt ar, bet es kādu pusotru mēnesi nobraucu ļoti labi, līdz klikš, virzulis uzdeva. Lai vai kā - taga viss okei.
- Sintris - bet tieši tādēļ jau es sākumtekstā neliku info par "lielajiem" ieguldījumiem. A te citi uzprasījās uz info. Es jau neko netaisos atpelnīt, vnk apstākļi liek pārdot i viss.
Ja gribi kādu ekonomisko labumu no auto pārdošanas, tad vietā jāpērk kaut kāds '94 gada passat. Izskatās, ka auto varēsi pārdot reāli pa kādiem 10.5k EUR, vecs pasātiņš kaut cik savests kārtībā varētu izmaksāt min. 3.5k EUR, tātad max efekts no pārdošanas varētu būt līdz 7k EUR, t.i. praktiski 4,5...5k Ls. Vai pa šo naudu būs iespējams sakārtot sasāpējušās lietas?
- A kurā brīdī es teicu, ka MiGals nelūzīs? Lūzīs tāpat, bet izmaksas mazliet mazākas, un kā jau teicu, pats auto ir lētāks.
Parādu nav, bet mājokļa izbūvei naudiņu anyway vajag. Nesteidzos, bet tirgot sāku laicīgi.
- Jā, DIVI jaudīgie SARKANIE burti, kuri gan redzami tikai zem kapota, jo aizmugurē gaumīgi neviens uzraksts nerēgojas...
- Nu par cik varēs pārdot, to īsti nevaru prognozēt, bet Tevis nosauktā summa ir mazliet neadekvāta. Par ekonomijas aprēķiniem - vecu vācieti redzēt negribu. Ir jau izlemts un būs okei.
- A vai ta es saku, ka ir kaut kas mega personisks - glīts, kopts salons, kas sēdekļu ziņā nav vismaz parastais, tizli plakanais Trendline līmenis. Beņķi tiešām ir puslīdz "sportiski" un notur uz līkuma. Āda - nu tas jau cits stāts. Man personīgi "palietoti" ādas beņķi galīgi nesimpatizē. Gaiša vēl puslīdz okei, bet melna, ui nēēe, tagad +30 grādos...
Auto tiešām labs, žēl pārdot, bet galu galā - dzelzs gabals jau vien ir, nav ko raudāt. Ies laiks, nāks arī labāki autiņi.
Nu placī likt toč negribu, jo es ar to autiņu pārvietojos tomēr. Bet sludinājumi ir salikti visur kur, izņemot AutoNetu šitepat, jo tur kaut kas reāli gļučīja... Nu, ja kāds var kādam ieteikt / pārdot, ņemiet kādus 100 Eur sev..
Nu tad atliek vien jautāt, no kurienes Tu savu tirgojamo Highline dabūji un pa kādu cenu... Lai nu ko, bet Vācijas pasātiņu tirgum es ļoooti ilgu laiku sekoju līdzi, tāpēc labi saprotu, kādu autiņu, par "tādu" cenu no turienes var atvest...
Nu mana eksemplāra cena, protams, ir, kā jau teicu, racionāli runājama, un man šķiet, ka būtisks ir konkrētā auto stāvoklis, lai arī sačakarētā tirgus pašreizējais cenu līmenis rāda citu skatu. Var jau protams iekš SS.lv atrast stipri lētākus TDi Pasātus... Katrs pats izvēlas.
Nu varam satikties, izbraukt ar auto un reāli saprast, kāpēc tomēr tā cena manā gadījumā nav 10-11 tk Eur, bet ap 13...
Tikai sporta pēc un ja ir luste - iemetiet te kādu LV sludinājumu ar līdzvērtīgu auto, bet stipri zemāku cenu. Es skatījos, un neko īsti līdzvērtīgu ticamības un salona koptības/tīrības ziņā īsti neatradu. Turklāt to brūno pseido koku par ekstru neuzskatu vispār, manuprāt, tāds interjera elements to auto padara tizlu.
LyNx8 rakstīja: Ja jau tēmu pacēla - konkrēti piebildīšu, ka šim auto ir mainīts viens virzulis, kurš ieplaisāja (rūpnīcas brāķis). Motoram ir nomainīta virkne ar detaļām (cik nu pats saprotu un atceros (ir liste ar paveikto) - vārstu blīves, šāles, virzuļu gredzeni, siksnas, eļļa utt.),
Tagad saliec visu šo kopā ar "reālo" 150 kkm noskrējienu
Atvaino, bet - ja virzulis dēļ rūpnīcas brāķa ir ieplaisājis, tad nekad dzīvē nenobrauktu 150 štukas.
Vai šāles arī bija rūpnīcas brāķis?
Tātad 2 varianti - vai nu auto pirms tevis ir mežonīgi nokauts, vai odometrs atkruķīts par kādiem 300.
Ja tam autiņam būtu 300 tk km noskrējiens, tad to varētu viennozīmīgi noteikt pēc salona!!! Tas ir viens no pirmajiem rādītājiem - plastmasas apskrāpētas, durvju ručkas padilušas, sēdekļi izsēdēti, nodilusi un novazāti, grīdas pārklājums savēlies un izdilis, ādas stūre spīdētu utt. utjp. Šim konkrētajam auto nav nevienas no šīm pazīmēm, tā kā kas ar to motoru darīts, nezinu. Jāts vai brāķis - bet tagad viennozīmīgi iet un ies labi.
Starp citu, man brālim ir no A2 pirkts '03 gada Pasāts ar 103 tk km - tam jau ir apskrāpētas plastmasas un samta salons tāds pasmērēts...
Labi, es jau neiešu strīdēties, vai nu man tas vajadzīgs. Un argumentu par pie dīlera veiktajām apkopēm (ar servisa grāmatu) arī laikam nav vērts celt galdā.
Vismaz es zinu, ka tas nav no "tuvējās francijas vai vācijas", jo pats to auto sameklēju iekš DE autohausa, kura uzticamība un sniegto datu atbilstība gadu gaitā ir pārbaudīta.
Godīgi sakot, te webā jau nav ko īsti strīdēties un pierādīt savu taisnību - salonu vienkārši ir jāredz, un tad jau viss ir skaidrs. Ir kruķīts vai nav utt..
Nu es vnk uzticos servisam, kur man to autiņu laboja - teica, ka būtu veselīgi arī šāles nomainīt (pēc viņu ieskatiem), baigais cipars klāt nenāca un par sliktu jau arī tas nav. Nu labi, nomainīja, vai tad man no tā sliktāk. Nē, za to divus mēnešus braucu un priecājos.
Nu par tām servisa grāmatām - protams, ka viss ir iespējams, jo īpaši Rumbulā, bla, bla... Bet man po - man ir servisa grāmata, kas izskatās gana ticama, i viss.
Kam autiņš interesē, uzzvana, satiekamies, apskatāmies un runājam par cenu.
Pārdodu smuku VW Passat 1.9 TDi, \'02