Pircējs dara kā vēlas - ja grib, lai pērk lietuviešu pasātus kaut vai 2 gab uzreiz. Es teikšu tā, ka tie laiki ir garām, kad uz @ sludinājumiem skatās ar līkumu!! Tie ir iesīkstējuši auni, kas tā dara... Placis ? Lai placis izdzīvotu, tam ir jāiepērk tiešām lētas mašīnas un jāliek pamatīgs uzcenojums! Un to var panākt tikai iepērkot sūdus...
Manuprāt, web vide ir ideāla auto tirdzniecībai, jo te var noskatīt interesējošo objektu nekur neejot un tad sazinoties to var arī apskatīt. Es pats vismaz tā daru un placis ne tuvu nerullē...
Piekrītu, sludinājumi internetā ir mūsdienīga pieeja. Galu galā, arī placis papildus ieliek savu autiņu sludekļus webā.
Autoram - pēc tām epopejām, ko te ik pa laikam rakstīji, savu braucamo vari pārdot tikai pilnīgi svešam cilvēkam, nevis tādiem, kam tava autiņa vēsture neasociējas ar svaigumu Iesaku nepostēt slavas dziesmas šeit, bet gan ss.lv
Bet nu tā cena Pat vācu kvalitatīvam mazlietotam verķim - krietni uzpūsta!
Nu tak cilvēks jau sludinājumā uzrakstījis ka pārdod SMUKU auto, pārējais ir kā ir
bet vispār labāk norādi cenu+PVN, varbūt kāds juridiskais arī uzķersies un paņems.
Pats arī kad ņemu savu Ford Mondeo 02gada 2litru TDI ar 98tkm nobraukuma pa 9keur redzēju sludekļus ar analoģiskajiem autiņiem pa 7keur bet ar 180tkm noskrejienu un nobrauktu izskatu (laikam taksometri izbijušie)
jau pusgads un 12tkm nobraukti un nenožēloju ne par minūti ka itkā pārmaksāju.
LyNx8 rakstīja: Ja tam autiņam būtu 300 tk km noskrējiens, tad to varētu viennozīmīgi noteikt pēc salona!!! .
Muļķības. Salonu var piecūkot mēneša laikā. Un var sataupīt 10 gadus.
savām acīm esmu redzējis vairākus auto (cita starpā - dīzeļus) ar 170 kkm uz pulksteņa un atbilstoši svaigu salonu.
Tikai pulkstenis atskrūvēts PAR 300 = no 470 kkm.
Piekrītu. Manai Merivai, kura tehniski ir īsts svaigumiņš (nobraukums tagad 26 tūkstoši km), salons jau ir diezgan piecūkots, ko veicinājusi divu pirmsskolas vecuma bērnu esamība ģimenē, kā arī visdažādāko saimniecībā nepieciešamo lietu (bērnu ratu, bērnu velosipēda, mēbeļu, dārzeņu, augļu, bišu stropu) pārvadāšana. Peec braucieniem uz laukiem nespeej vien mashiinu tiiriit...
Nu tad vēl es saprotu. Man arī aptuveni 35 tk km gadā, bet plānoju pāriet uz, piemēram, 2.4 GDI Galantu ar gāzi - degvielas ekonomija vēl jūtamāka nekā ar dīzeli, lai gan šitais TDi arī ir ļoti ekonomisks - man vidējais ir 6,2l par pēdejiem 4 tk km. Braucu pa pilsētu, laukiem, šoseju utt.
LyNx8 rakstīja: Ja tam autiņam būtu 300 tk km noskrējiens, tad to varētu viennozīmīgi noteikt pēc salona!!! .
Muļķības. Salonu var piecūkot mēneša laikā. Un var sataupīt 10 gadus.
savām acīm esmu redzējis vairākus auto (cita starpā - dīzeļus) ar 170 kkm uz pulksteņa un atbilstoši svaigu salonu.
Tikai pulkstenis atskrūvēts PAR 300 = no 470 kkm.
Piekrītu. Manai Merivai, kura tehniski ir īsts svaigumiņš (nobraukums tagad 26 tūkstoši km), salons jau ir diezgan piecūkots, ko veicinājusi divu pirmsskolas vecuma bērnu esamība ģimenē, kā arī visdažādāko saimniecībā nepieciešamo lietu (bērnu ratu, bērnu velosipēda, mēbeļu, dārzeņu, augļu, bišu stropu) pārvadāšana. Peec braucieniem uz laukiem nespeej vien mashiinu tiiriit...
Tāpēc jau arī atteicos no universāla un pārgāju uz sedanu. Kravas pārvadāšana jauna/pajauna auto vizuālajam izskatam par labu nenāk. Pret bērnu cūkošanos lietoju ādas salonu, to tomēr var vieglāk iztīrīt. Kravu lai pārvadā kravas auto, sliktākajā gadījumā var izmantot nomātu piekabi.
Lūk, pareiza attieksme. Es pats gan labprāt izmantoju universāļa priekšrocības, bet tomēr, ja kaut ko vedu, obligāti parūpējos par kravas netīrumu ierobežošanu - plēves, maisi utt. Un nav nekādu problēmu - 2us velosipēdus var ielikt aizmugurē pilnīgi neko nesasmērējot.
pirms tam bija opelvectra 1.8 ecotec ar gāzi - vainu 8,5litri 95E vai 11litri gāzes plus ziemā reizi nedēļā 5Ls benzīnam uzsilšanai
tagad mondeo ar visu laiku ieslēgtu klimu, bakstīšanos pa korķiem un citām īso ceļu specifikām vidējais 7litri. pat gecam/koltam/golfam pilsētā ar benzīna motoru nebūtu mazāk par 7litriem
LyNx8 rakstīja: Lūk, pareiza attieksme. Es pats gan labprāt izmantoju universāļa priekšrocības, bet tomēr, ja kaut ko vedu, obligāti parūpējos par kravas netīrumu ierobežošanu - plēves, maisi utt. Un nav nekādu problēmu - 2us velosipēdus var ielikt aizmugurē pilnīgi neko nesasmērējot.
Dazhreiz taas vajadziibas kaut ko vest nobriest tik strauji, ka nav laika paruupeeties par netiirumu ierobezhoshanu...
tak kādas problēmas vadāt līdzi 2x3metru lielu siltumnīcas plēves gabalu - saloci un vadā kopā ar aptieciņu.
un ja negrib universālu ir jau hečbeks, vismaz fordmondeo hetčs nodrošina iespēja pārvadāt pat durvis (ja vien tāda nepieciešamība ir) nemaz nerunājot par pāris krāsas bundžām vai lielo TV kasti
Dorisa rakstīja: Atvainojos par offtopic, bet vēlreiz par to pašu daudzkārt pārcilāto tēmu - jauns mazcenas vs "mazlietots" lielcenas
Par cenu, kādu prasa šī "mazlietotā" pasāta pārdevējs sanāk jauna tepat pieminētā Meriva.
Protams - ne tā klase, ne tas brends utt.
mazliet pievelkot jostu ar līzingu cenu starpības apmērā sanāk arī kāds biezāks drapaks par merivu.
ja cilvēkam rocība atļauj paņemt lietotu auto par 13 000, .....nu nezinu, es laikam ņemtu jaunu.
Gaužām vienkāršs jautājums - kādas ir Tavas prasības attiecībā uz auto?
1) Ja Tu gribi jauna salona smaržu, garantiju, rokas logus, ne-motoru un citas primitīvas lietas - laipni lūdzam jaunu mazauto lietotāju pulciņā (pats arī gribēju, bet mani pierunāja un pārgāja...)!
2) Bet - ja Tu gribi teicamu dinamiku ar izcili ekonomisku dzinēju un liiiieeeelu gūzmu ar visvisādām ekstrām - ņem palietotu vidējo klasi (vai kāda labāk tīk).
Es par 13,5 EUR izvēlējos pēdējo un nejūtos vīlies. Zinu, ka jauna Meriva par šādu cenu neko tamlīdzīgu nespētu sniegt! Bet apstākļi mainās, auto jāpārdod. Kas gribēs, tas mani sapratīs un varbūt arī kļūs par šī Pasāta nākamo īpašnieku. Nav jau spiesta lieta, pircējam vienmēr iespēja izvēlēties.
Dorisa rakstīja: Atvainojos par offtopic, bet vēlreiz par to pašu daudzkārt pārcilāto tēmu - jauns mazcenas vs \"mazlietots\" lielcenas
Par cenu, kādu prasa šī \"mazlietotā\" pasāta pārdevējs sanāk jauna tepat pieminētā Meriva.
Protams - ne tā klase, ne tas brends utt.
mazliet pievelkot jostu ar līzingu cenu starpības apmērā sanāk arī kāds biezāks drapaks par merivu.
ja cilvēkam rocība atļauj paņemt lietotu auto par 13 000, .....nu nezinu, es laikam ņemtu jaunu.
Tieshi taa - ja cilveeks var atljauties izdot 13 tuukstoshus eiro, tad ljoti ticams, ka, njemot talkaa liizingu, varees par 18 tuukstoshiem eiro iegaadaaties jaunu Shkoda-Octavia Combi 1,9 TDI, kursh ir tikpat liels un tikpat ekonomisks kaa te piedaavaatais Passats. Rigaa noliktavaa pashlaik esot uz vietas vairaak kaa desmit shaadi auto:
Man Shkoda-Octavia liekas varen labs piedaavaajums - tiek pozicioneeta kaa kompaktklase, maksaa kaa kompaktklase, tachu piedaavaa vietas tik daudz kaa videejaa klasee.
Dorisa rakstīja: Atvainojos par offtopic, bet vēlreiz par to pašu daudzkārt pārcilāto tēmu - jauns mazcenas vs "mazlietots" lielcenas
Par cenu, kādu prasa šī "mazlietotā" pasāta pārdevējs sanāk jauna tepat pieminētā Meriva.
Protams - ne tā klase, ne tas brends utt.
mazliet pievelkot jostu ar līzingu cenu starpības apmērā sanāk arī kāds biezāks drapaks par merivu.
ja cilvēkam rocība atļauj paņemt lietotu auto par 13 000, .....nu nezinu, es laikam ņemtu jaunu.
Pa 13k EUR nesanāk jauns, līdzīgas klases auto, par motoru un aprīkojumu nemaz nerunājot. Zinu cilvēkus, kas reiz nopirkuši jaunus auto tomēr atkal atgriažas pie mazlietotiem.
Pārdodu smuku VW Passat 1.9 TDi, \'02